Author Topic: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare  (Read 26803 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.947
  • Karma: +2940/-588
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #30 on: October 10, 2016, 11:50:42 AM »
Ai pus foarte bine pozele. Podurile merg foarte bine si pe thread-uri de poduri si viaducte de cale ferata. Dar si aici este foarte bine. :cheers:
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.072
  • Karma: +2736/-570
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #31 on: October 10, 2016, 11:38:07 PM »
Fabulos !...

CFR Infrastructura a postat pe FB un video DE EXCEPTIE !
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1343165459051652

Quote
București, 9 octombrie 2016
Santier feroviar în defileul Tisei, pe Valea Viseului.
Utilaje: CFR Infrastructura
Personal: Specialiști SIMC/Sectia L9 Sighet
Montaj: Ionica si Mihai Bocicorec!

Nu stiu cine sunt cei doi, dar filmarea este de MARE CLASA !
Si se pare ca filmarea NU este facuta de CFR Infra...
Linkul duce la ...
https://www.facebook.com/flpcornel/videos/vb.100000882208676/1192987894073939/?type=2&theater
Quote
Santier de reparatii linii de cale ferata, cu utilaje grele de cale moderne Plasser & Theurer si utilaje din anii'70, cu personal de la SIMC Cluj si Sectia de linii L9 Sighet. Montaj superb realizat de prietenii mei Mihai Bocicorec si Ionica Bocicorec, in defileul Tisei ,la Valea Viseului.

Auzisem de "masini de burat linia"... Dar nu stiam cum functioneaza... La 06:20 este chiar impresionant...
Si mai ales nu stiam ca CFR are astfel de uilaje ....

frunzaverde, ce zici ?...

alinuttt

  • Senior
  • ****
  • Posts: 209
  • Karma: +55/-18
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #32 on: October 11, 2016, 06:23:22 PM »
Din cate stiu CFR Infrastructura are 2 astfel de utilaje de burat linia in parc, insa ceea ce este mai important e faptul ca se pot executa multe lucrari de RP in proprie regie, de calitate. Burare linii/schimbare traverse/schimbare macaz de lemn, etc. Se economiseste foarte mult astfel..
PS: Numai eu am remarcat ca de cca 1 an si jumatate au inceput sa se miste lucrurile serios si la infra in toata tara?

ioandorin

  • Junior
  • **
  • Posts: 97
  • Karma: +31/-1
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #33 on: October 11, 2016, 10:02:28 PM »
^ Cred ca fiecare regionala are ! Cel putin pe Timisoara,SIMC-ul (sectia de intretinere mecanizata caii,sau cum ii mai spune) are si stabilizator,plasser pt. schimbatoare (toate P&T ) ciur-RM,plus vechile si anticele matise si prolilatoare,nu stiu daca mai au si ciururile de "marub" in functiune! Dar INCA nu au utilaje de schimbat traverse,care TOT manual se schimba inainte si dupa santier !
« Last Edit: October 11, 2016, 10:19:08 PM by Ionut »

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.072
  • Karma: +2736/-570
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #34 on: October 11, 2016, 11:25:03 PM »
... are si stabilizator,plasser pt. schimbatoare (toate P&T ) ciur-RM,plus vechile si anticele matise si prolilatoare,nu stiu daca mai au si ciururile de "marub" in functiune! Dar INCA nu au utilaje de schimbat traverse,care TOT manual se schimba inainte si dupa santier !

Wow !...
Parca avem undeva un topic "Dictionar de termeni tehnici"...
Poate ne explici si noua, profanilor... Caci expertiza mea in domeniul CFR incepe si se termina la... masinile de burat !... :-[
(Bine, nu pun la socoteala gara, peron, linie, tren, locomotiva etc... ;) )

frunzaverde

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.529
  • Karma: +1561/-185
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #35 on: October 12, 2016, 01:53:29 AM »
^

P&T/Plasser = Plasser & Theurer, firma austriaca de utilaje de cale.

ciuruire/ciuruitor = proces de curatare de impuritati si reimprospatare a pietrei sparte. Cu trecerea timpului, piatra sparta din prisma caii se toaca, devine rotunjita si faramitata, scazandu-i calitatile elastice si capacitatea de drenaj. Masinaria excaveaza piatra sparta existenta (inclusiv de sub traverse), sorteaza piatra inca buna (care e recuperata si refolosita) de cea uzata, completeaza cu piatra noua, si tot asa.

profilare/profilator = proces de nivelare a prismei de piatra sparta

MATISA =  e numele unei firme elvetiene de utilaje de cale. In Romania a devenit substantiv comun in principiu pentru masina de burat calea (adica de indesare a balastului).

MARUB = fabrica romaneasca care construieste si repara utilaje de cale, automotoare si alte asemenea. E in proprietatea grupului care detine si Regiotrans. In dulcele stil romanesc de acronime si prescurtari, vine de la MAterial RUlant Brasov.

Dar INCA nu au utilaje de schimbat traverse,care TOT manual se schimba inainte si dupa santier !

Pe langa astea si o sursa previzibila de sina noua ar fi grozava, cu un contract multianual de achizitii de sina noua. Sunt o groaza de linii la scadenta, exista o groaza de sina Azovstal din anii '90 pe retea (in care calitatea otelului e aia care e). Si bineinteles, e nevoie de bani - de un buget rezonabil de lucrari de intretinere.
« Last Edit: October 12, 2016, 06:12:44 AM by Ionut »

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.072
  • Karma: +2736/-570
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #36 on: October 12, 2016, 03:24:40 AM »
MATISA =  e numele unei firme elvetiene de utilaje de cale. In Romania a devenit substantiv comun in principiu pentru masina de burat calea (adica de indesare a balastului).
Am inteles...
Un fel de Xerox...Cannon! :lol:

neobluenet

  • Officer
  • ***
  • Posts: 149
  • Karma: +46/-5
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #37 on: October 12, 2016, 08:10:47 AM »
@TibiV: in filmuletul de pe Facebook, la 1:35 poti vedea operatiunea de ciuruire. Acolo este chiar procesul extragerii pietrei de sub traverse, care mai apoi este separata in piatra buna si resturi. Resturile sunt mormanele alea mari de pamant de pe margine. Cu cateva zile inainte au fost puse 2 filmulete cu starea caii ferate inainte de lucrarile de intretinere. Era plina de iarba, deci peste piatra aceea s-au adunat o multime de aluviuni, iar natura si-a facut de cap.

adrian rosca

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.447
  • Karma: +900/-56
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #38 on: October 12, 2016, 09:42:23 AM »
Podul CF de la Mogosoaia peste DN1A. Veneam dinspre Mogosoaia spre DNCB. Prima e pe stanga drumului, a doua pe dreapta.
...
Aveam o impresie mult mai buna despre Zublin. Aici insa lucrarile stagneaza cu saptamanile. Apoi brusc un pic de activitate.

Azi culeea de pe partea dreapta, cum vii dinspre Mogosoaia spre DNCB, era deja cofrata. Inseamna ca o sa fie turnare in urmatoarele zile.  :)

mr.L

  • Senior
  • ****
  • Posts: 239
  • Karma: +81/-370
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #39 on: October 18, 2016, 06:46:21 PM »
Au timp pana in 2018, ca practic se inchide linia pentru noul proiect Gara de Nord-Aeroport Otopeni  :D

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.072
  • Karma: +2736/-570
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #40 on: October 18, 2016, 11:11:30 PM »
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?fref=ts
Quote
București, 16 octombrie 2016

Lucrări de consolidare pentru ridicarea restricțiilor de viteză între Strehaia și Ciochiuța

În perioada 17-21 octombrie 2016 pe magistrala București-Timișoara, se vor desfășura lucrări de consolidare a terasamentului căii ferate între stațiile Strehaia și Ciochiuța, la km 311+300-311-350, lucrări care au drep scop creșterea vitezei de circulație.

Pentru a asigura continuitate în traficul feroviar în perioada de execuție a lucrărilor, 7 trenuri IR/Internaționale vor fi redirecționate pe rută deviată, prin Filiași – Turceni – Tg. Jiu – Simeria – Deva – Ilia - Arad/Aradu Nou – Curtici, iar pentru alte 24 trenuri IR/Regio se va asigura transbordare auto cu 30 de autocare, pe intervalul de stații Strehaia – Ciochiuța.

Pe rută deviate vor circula trenurile: 12295, 12296, 12272-1, 12273-2, 13208, 12725 și 13257.
Transbordare auto se va asigura pentru călătorii din trenurile: 13201, 13231, 13222, 13212, 13204, 13214, 12692, 12992, 12891, 12591, 12891, 13203, 12691, 12791, 12792, 12590, 13205, 13215, 13218, 13228, 12774, 12990, 12825, 12793.

Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să se adreseze personalului feroviar din stații, să acceseze site-ul oficial al operatorului național http://www.cfrcalatori.ro sau să apeleze numărul de telefon 021/9521.

Menţionăm că lucrările de consolidare derulate de CFR SA au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie şi a gradului de confort.

alecu26

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.084
  • Karma: +1290/-116
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #41 on: October 23, 2016, 02:47:11 PM »
Aveam o impresie mult mai buna despre Zublin. Aici insa lucrarile stagneaza cu saptamanile. Apoi brusc un pic de activitate.
Zublin a făcut doar piloții forați.  Contractor ul general e Bilfinger (acum numita Implenia). Și intradevar se lucreaza deja de aproape 2 ani la acel pasaj. 1.5 ani minim.

Phenol

  • Knight
  • Executive
  • *
  • Posts: 324
  • Karma: +182/-3
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #42 on: November 05, 2016, 11:32:59 AM »
Buna ziua tuturor,

Sunt nou pe forum i-ar pentru introducere am sa povestesc despre cateva lucrari.

In prima parte despre lucrarile de pe M300. Nu Sighisoara - Coslariu, lucrarea a primit destula atentie, ci Stana - Huedin. Desi se lucreaza pe doar cateva sute de metri am fost placut surprins de seriozitatea lucrarii.

Pentru inceput, comunicatul oficial. Conform acestei declaratii de presa lucrarea ar trebui sa fie gata peste doua zile.

Pe site-ul TFC ei anunta ca se vor lucra cel putin pana in data de 27 noiembrie in fiecare week-end. In momentul acesta eu zic ca datele de pe site-ul TFC-lui sunt cele reale.

Lucrarile se desfasoara la doar cateva sute de metri de Halta Jebuc, mai exact aici. Pe cele aproximativ 200m a santierului firul 2 este scos si se introduc piloti forati. De la locul santierului pana la trecerea cu DJ 103N (~300 m) firul 2 a fost scos pentru a facilita intrarea masinilor. Pe firul 1 se circula in cursul saptamanii acesta fiind posibil cu cele doua poduri provizorii.
Pe toata distanta santierului e limitare de 15 km/h, dar dupa parerea mea asta-i din cauza podurilor.



Now comes the fun part!

Pe data de 19. oct am trecut pe acolo si am facut urmatoarele poze.












Phenol

  • Knight
  • Executive
  • *
  • Posts: 324
  • Karma: +182/-3
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #43 on: November 05, 2016, 11:34:30 AM »











Phenol

  • Knight
  • Executive
  • *
  • Posts: 324
  • Karma: +182/-3
Re: Lucrari de reabilitare a infrastructurii feroviare
« Reply #44 on: November 05, 2016, 11:36:09 AM »








Punct de oprire in 300 m.



Se vede trecerea de cale ferata a DJ 103N si halta.