Author Topic: Discutii ca-n gara  (Read 52313 times)

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

dan tm

  • Youngster
  • *
  • Posts: 29
  • Karma: +5/-0
Re: Discutii ca-n gara
« Reply #675 on: January 11, 2018, 06:11:03 PM »
Mai mult ca sigur ca s-a montat CED si BLA la capetele sectiilor urmind probabil sa fie montat BLA  pe traseu lucru care nu s-a mai facut.Lipsa banilor sau directionarea lor spre sectii cu trafic mai ridicat cine stie.Mai sint si sectii electrificate dar cu semnalizare mecanica.
Am vorbit cu un mecanic despre circulatia pe Sintana -Utvinisul Nou.
Practic circula ca pe fir fals dar n-au indicatorul ala alb-rosu.
La plecarea din Sintana pe firul din stinga, se iese cu ordin de circulatie cu semnalul pe rosu si viteza cel mult 20 km/h peste macazuri apoi viteza stabilita.
Inainte sa desfiinteze statia Zimandul Nou, trebuiau sa opreasca linga semnalul de intrare de pe firul din dreapta si sa astepte ordin acolo, acum e mai simplu ca s-a desfiintat gara doar bariera manuala mai este la DN Arad-Oradea.

Phenol

  • Knight
  • Executive
  • *
  • Posts: 325
  • Karma: +183/-3
Re: Discutii ca-n gara
« Reply #676 on: January 11, 2018, 07:43:14 PM »
Intrebarea era pur teoretica :cheers:

@rizzuh: ai raspuns singur.

Dan027

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 463
  • Karma: +323/-329
Re: Discutii ca-n gara
« Reply #677 on: January 13, 2018, 12:09:15 PM »
Revenind la CF Brasov Predeal,
 
Daca iti mentii parerea, ce ar trebui sa le cerem celor de la CFR? ...
SF-ul se poate face in anul in care stiu ca vor avea bani pentru inceperea lucrarilor in anul urmator...

Bani pe care nu ii vor avea prea curand, daca ne uitam in Programul de Guvernare... :(
1. Orice le-ati cere ar fi degeaba, sau ma rog ideile pe care le vehiculati voi pe forum sunt fie nefezabile (tunel de baza de zeci de km) fie nu ar fi agreate din diverse considerente (RK).
2. Trebuie sa nu fi inteles nimic din toata activitatea de pe forum daca ceri licitarea SF exact inainte de lucrari (practic tu vrei sa ceri o amanare a lucrarii)... SF-ul il scoti la licitatie cam cu 3 ani inainte sa ai bani de lucrari. Lucrarile se vor face oricum pe banii din exercitiul financiar viitor al UE.
3. Bani cica ar fi






« Last Edit: January 13, 2018, 12:10:52 PM by Dan027 »

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.077
  • Karma: +2736/-570
Re: Discutii ca-n gara
« Reply #678 on: January 17, 2018, 08:27:46 PM »
Interesanta filmare cu trenul Regio 8083 Gara de Nord - Gara de Est (Obor)

Quote
O filmare realizată cu camera ascunsă arată în ce condiţii mizerabile sunt nevoiţi să circule unii români, cu trenul, în vagoane vandalizate, cu toalete impracticabile, alături de călători care fumează stând liniştiţi pe scaunul din compartiment, în timp ce controlorii vorbesc la telefonul mobil şi nici măcar nu merg prin vagoane pentru a verifica dacă lumea are sau nu bilet. Este vorba despre trenul care leagă Gara de Nord de Gara Obor a Capitalei și parcurge distanța dintre cele două în 60 de minute.

Reportajul este aici: https://www.libertatea.ro/stiri/video-rabdare-si-tutun-la-propriu-am-calatorit-cu-trenul-fantoma-din-bucuresti-intre-gara-de-nord-si-gara-de-est-2107611

StefanD_

  • Youngster
  • *
  • Posts: 36
  • Karma: +8/-2
Re: Discutii ca-n gara
« Reply #679 on: January 17, 2018, 10:20:05 PM »
Am fost si eu cu trenul ala, debandada maxima.

Sent from my LG-H990 using Tapatalk


Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.961
  • Karma: +2942/-588
Re: Discutii ca-n gara
« Reply #680 on: Today at 07:05:43 AM »
Industriaşul Valer Blidar, proprietarul Astra Vagoane Călători din Arad, cu afaceri de 60 milioane de lei, spune că fabrica de material rulant funcţionează la sub jumătate din capacitate, în lipsa contractelor pe piaţa locală şi a unei industrii de material rulant în care statul să investească, aşa cum se întâmplă în ţările vest-europene. „Ţările civilizate investesc în calea ferată, în dezvoltare, este un domeniu strategic.” Pe piaţa locală nu a existat cerere în ultimii ani nici pentru locomotive, nici pentru vagoanele de marfă.

ZF
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

dan tm

  • Youngster
  • *
  • Posts: 29
  • Karma: +5/-0
Re: Discutii ca-n gara
« Reply #681 on: Today at 09:06:39 AM »
Este destul de interesant ce spune Blidar.
Fabrica lui nu are treaba cu locomotivele, nici cu vagoanele de marfa acestea fiind produse de Astra Rail Industries.
Mai mult de atit, Astra este si operator de transport feroviar prin Astra Trans Carpatic. Dar nu cumpara material rulant de la AStra ci a cumparat din Danemarca.