News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumurile urbane în coerență cu drumurile de tranzit

Started by north, May 12, 2016, 02:54:53 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MRS

Quote from: aditd on May 12, 2016, 11:37:40 AM
Imi aduc aminte ce zicea Oprescu: E cam imposibil sa ii pui pe B sa mearga 2 km prin tunel - referire la cel de sub Herastrau.

Acum nu sunt claustrofob, dar 2.3 m ... si am masina mica. Nu stiu ce ar face cei cu Jeep-uri.

Pe langa faptul ca a face strada in loc de Dambovita este egal cu a pune toata tara in capul tau si poate chiar mai mult.

De curand am folosit Dublin Tunnel ce are 4.5km si e ok :) si sunt B :)



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Goldmund

north,
ideea ta in legatura cu o sosea expres prin Bucuresti deasupra raului Dambovita este o idee mai veche, citita la sfarsitul anilor '70 si care a aparut ca o necesitate la traficul  auto in crestere de atunci, oricum infinit mai mic decat cel de azi...

Cert este ca orasul asa cum este astazi va suferi mari transformari in viitorul apropiat. Vedem ca metroul, RATB sau plasa stradala nu fac fata unei lumi moderne. Aglomeratii exista in toate orasele mari si se cauta diferite solutii la realitati existente.

Daca din punct de vedere tehnic, lucrarea ar avea multe hibe, soseaua respectiva ar solutiona intr-un fel circulatia din capitala. Autostrazile din Tokyo sunt aproape peste tot pe doua benzi /sens, indiferent cate intrari si iesiri deservesc...dar viteza legala este de 60km/h si toti merg consecvent cu aceeasi viteza . asta este esentialul  in a preveni un ambuteiaj "din nimic", viteza constanta. Si da, si la Tokyo exista ambuteiaje(cel mai mare oras din lume!), dar nu atat de mari ca in alte mari orase ale lumii. De ce? Pentru ca (sa ramanem la acest oras)Tokyo nu a dezvoltat doar sistemul de autostrazi/express prin oras, iar transportul in comun este uluitor: de la metrou(330km, 282 statii), trenuri urbane, trenuri suburbane, la monorail, autobuze si chiar tramvaie(la periferiile din nordul megaorasului), sau monorail. Totusi, traficul are nevoie de imbunatatiri.

Ideea ta mi se pare interesanta, pentru ca in loc sa stam pe loc(cea mai mare greseala!)gandim /gasim solutii la ce este, la ce ne asteapta...Poate nu mai este timpul pentru autostrazi prin orase, poate europeneii cauta alte solutii, doar ca vesteuropenii au deja infrastructura gata, in mare parte, iar noi suntem la inceput. Trebuie sa vedem ce au facut altii gresit, sa nu mai repetam greselile altora, dar dezvoltarea oraselor implica diferite solutii, iar noi nu putem sta pe loc.
Bravo north pentru ca te intereseaza soarta orasului!