[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Aici vom pune anunturi si noutati despre Magistrala M6 (1 Mai-Baneasa-Otopeni).



sursa: ZF



Planse si detalii interesante documentatie M6 1 Mai-Tokyo
Planse si detalii interesante documentatie M6 Tokyo-Otopeni

Ionut

QuoteDouă oferte pentru contractul de consultanţă de 60 mil. euro destinat metroului către Otopeni

Metrorex a primit două oferte finale pentru serviciile de consultanţă, proiectare şi supervizare a magistralei 6 de metrou, care va realiza legătura cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă-Otopeni, valoarea estimată a contractului fiind de circa 60 de milioane de euro.

Astfel, au depus oferte consorţiul format din Padeco Japonia, Oriental Consultants Japonia, Metroul S.A., Seneca Group International şi Systra Franţa, precum şi consorţiul Ingerop International Franţa, Ingerosec Corporation Japonia, High Point Redel Anglia, Iptana şi Salfo.

sursa: ZF

Ghiciti cine va castiga. :D

Ionut

QuoteAzi se face primul pas pentru Metroul de Otopeni

Joi se semnează contractul de consultanţă pentru pregătirea, proiectarea şi supervizarea lucrărilor aferente proiectului ,,Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni – Bucureşti".

Traseul magistralei 6 de metrou, către Aeroportul Otopeni, a fost modificat, stația de plecare urmând să fie 1 Mai în loc de Piața Victoriei, cum anunțase inițial Metrorex SA. "Am produs niște schimbări în ruta proiectului determinate tehnologic pentru că noi am revizuit studiul de fezabilitate în sensul eficientizării costurilor și al posibilităților de a face linia cât mai repede și de a deranja cât mai puțin populația. Legătura cea mai fezabilă s-a dovedit a fi de la 1 Mai pe traseul mai departe spre Piața Presei Libere – Aeroport Băneasa – Privighetorilor – Aeroport Otopeni", a precizat pentru B365.roGheorghe Udriște, directorul general al Metrorex SA.

Metrorex a primit doua oferte finale pentru proiectarea si supervizarea lucrarilor de constructie a Magistralei VI, respectiv legatura retelei de metrou cu Aeroportul International Henri Coanda (Otopeni), valoarea estimativa a contractului fiind de 60 milioane euro, potrivit Mediafax. Cele doua oferte au fost depuse de consortiul PADECO (Japonia)/Oriental Consultants Ltd Japonia/METROUL SA Romania/SENECA Group International/SYSTRA (Franta) si de la asocierea Ingerop International (Franta)/Ingerosec Corporation (Japonia)/High-Point Redel (Anglia) /IPTANA Romania/SALFO (Grecia).

"La sfarsitul perioadei de evaluare a ofertelor tehnice (circa o luna) si urmare avizarii de catre Agentia Guvernamentala Japoneza JICA a tuturor actiunilor realizate, Metrorex va derula negocierile cu consultantul clasat pe primul loc, in vederea perfectarii formei finale a contractului", se arata intr-un comunicat al Metrorex.

sursa: B365

Ionut

QuoteMetroul de Otopeni se face cu peste un miliard de euro

Metrorex a lansat un anunț de intenție referitor la construirea magistralei M6 de metrou, care ar urma să lege 1 Mai de Aeroportul Henri Coandă din Otopeni. Conform anunțului publicat pe site-ul guvernamental de licitații, este vorba de 16 kilometri de metrou pe fir dublu, mai exact de 14 stații. Pentru suma de 1.050.000.000 euro, plus TVA, Metrorex vrea să contracteze lucrari de structura statii, galerii, tunele, accese.

Lucrările vor fi finanțate din credit extern (garantat de stat) si alocatie de la bugetul de stat.

Procedurile de adjudecare vor începe în luna septembrie al acestui an, iar durata lucrărilor va fi de 60 de luni. O parte din costurile de execuție a lucrărilor pe magistrala 6 de metrou vor fi asigurate din creditul de aproximativ 320 milioane euro pe care Guvernul României l-a luat în urmă cu un an de la Banca Japoneză pentru Cooperare Internațională (JICA). Autoritățile vor trebui să găsească însă și alte surse de finanțare întrucât costurile totale ale proiectului sunt estimate la un miliard de euro.

sursa: B365

Cristi232

Licitatia in sept 2012....
:)
Sa vedem asta!

Ionut

QuoteCum arată harta metroului spre Aeroportul Henri Coandă Otopeni

Metrorex a realizat, în mare parte, planurile pentru noua magistrală de metrou M6, care va face legătura dintre centrul orașului și Aeroportul Internațional "Henri Coandă". Linia va avea 12 stații ce vor fi denumite după marile orașe ale lumii.



Linia de metrou va pleca din stația 1 Mai de pe Magistrala 4, va avea o lungime de 14 km și 12 stații: Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokio (Băneasa Institut), Washington (Jandarmeriei), Paris (Padina), Otopeni Sud, Otopeni Centru, Otopeni Nord și Aeroportul Otopeni, scrie DailyBusiness.ro.

Potrivit planurilor autorităților, magistrala M6 va avea trenuri noi, care vor circula la intervale de 5 minute, iar designul stațiilor va fi unul ultramodern, futurist. Garniturile de metrou vor fi dotate cu display-uri care vor indica programul curselor aeriene și informații despre București atât în română cât și în alte limbi de circulație internațională.

Lucrările de construcție vor începe în 2013, iar finalizarea lor este prevăzută pentru 2017-2018.

sursa: B365

Ionut

"Vom semna în aceste zile pentru cel de la Parc Bazilescu la Lacul Străuleşti în continuare linia 4. La Străuleşti vom realiza un depou pentru trenurile care vor pleca spre Otopeni, cred că la acest tronson (Bazilescu – Lacul Străuleşti) vom începe lucrările chiar în această vară. Spre Otopeni, probabil, anul viitor pentru că în acest an am revizuit studiul de fezabilitate, iar în toamnă vom lansa licitaţii pentru realizarea tunelurilor şi a staţiilor", a mai spus Udrişte.

sursa: B365

Ionut

Care este stadiul proiectului de metrou Gara de Nord - Otopeni
Linia de metrou Gara de Nord – Otopeni este în faza de studii şi proiectare preliminară şi de întocmire a documentaţiilor aferente Planului Urbanistic Zonal. ,,Pentru acest proiect există semnat un Contract de Finanţare între Statul Român şi Agenţia de Cooperare Internaţională a Japoniei(JICA) pentru co-finanţarea proiectului. Ordonatorul principal de credite este Ministerul Transporturilor", se arată într-o informare a Metrorex.

Societatea de transport Metrorex a scos la licitaţie lucrările pentru linia de metrou care va lega Bucureştiul de Aeroportul Henri Coandă (Otopeni) în luna mai a anului trecut.
Valoarea estimată a lucrărilor depăşeşte un miliard de euro, fără TVA. Contractul se referă la "achiziţii lucrări de structură staţii, galerii, tunele, accese pe Magistrala 6-Staţia 1 Mai-Aeroport Otopeni-Henri Coandă (lungime 16 km-fir dublu, 14 staţii)", potrivit anunţului.

sursa: B365

Ionut

În ce stadiu de află magistrala 6 de metrou către Otopeni
,,În prezent proiectul Magistralei 6 – Legătura reţelei de metrou cu aeroportul Henri Coandă se află în stadiul de elaborare a documentaţiilor de proiectare faza de proiect tehnic preliminar", arată Metrorex într-un răspuns formulat la solicitarea Adevarul.

Totodată, documentaţia pentru avizul de mediu a fost depus. În ceea ce priveşte documentaţia pentru autorizaţia de construcţie ea a fost depusă atât la Primăria Municipiului Bucureşti, cât şi la Consiliul Judeţean. În paralel, Metrorex împreună cu Consultantul implicat în proiect vor demara, cel mai probabil la începutul anului viitor, procedurile pentru atragerea fondurilor europene necesare finanţării proiectului.

,,Luând în considerare lista de investiţii prioritare ale Guvernului Romîniei pentru anul 2014, lucrările de construcţie aferente acestui proiect ar trebui să înceapă în anul 2015", se mai arată în răspunsul citat.

sursa: B365

Ionut

Magistrala 1 Mai - Otopeni

Potrivit planurilor afisate de proiectanti, biroul URBIS 90, magistrala 1 Mai-Otopeni are urmatorul traseu:
- pleaca de la actuala statie de metrou 1 Mai, aflata la intersectia bd. Ion Mihalache cu Calea Grivitei, merge pe sub bd. Bucurestii Noi pana la intersectia cu calea ferata, apoi o ia la Est, pe sub calea ferata si viitorul inel median, dupa care ajunge in spatele Romexpo.
- de la Romexpo, ajunge pe bd. Expozitiei, Piata Presei, dupa care merge pe DN1 pana la aeroportul din Otopeni.

Pe traseul acesteia sunt propuse statii in urmatoarele locatii: 1 Mai (statia actuala),  in Pajura, in spatele Romexpo, pentru a deservi zona de birouri care se ridica in zona, la Piata Presei Libere, la Gara Baneasa, la Aeroportul Baneasa, la magazinul Ikea, la magazinul Baneasa (in apropiere de ambasada SUA), DN1 intersectie cu strada Padina, DN1 intersectie cu linia de Centura, Otopeni Centru, Otopeni Nord si Aeroportul Otopeni. Fata de planurile propuse initial, statia propusa la intersectia DN1 cu linia de centura va fi mutata in Otopeni, dincolo de Soseaua de Centura. Inainte aceasta era pe teritoriul Bucurestiului, in conexiune cu Sos. Odai. Decizia a fost conditionata de Ministerul Apararii care are obiective militare in zona. Totusi, legatura pietonala cu Soseaua Odai s-ar putea face prin niste pasaje pietonale subterane.

Proiectul a primit deja aviz preliminar de la Primaria Capitalei si a obtinut avizele de specialitate, urmand sa primeasca aviz final de la Primaria Capitalei , dupa care va fi supus aprobarii Consiliului General al Municipiului Bucuresti. In acest moment, existand toate avizele, locatia statiilor este batuta in cuie.

Lucrarile la Magistrala 6 ar urma sa inceapa in urmatorii ani si se estimeaza ca vor fi gata in 5 ani. Lucrarea va costa circa 1 miliard de euro.

sursa: Hotnews

Ionut

#10
Metroul care va lega Capitala de Aeroportul Otopeni va avea staţie şi la Băneasa Shopping City

Magistrala 6 de metrou care va lega reţeaua existentă din Capitală de Aeroportul Otopeni va avea 14,2 kilometri şi va cuprinde pe traseu 12 staţii, potrivit unui document remis ZF de Metrorex. Una dintre staţii, care va fi denumită Tokio, va fi amplasată în dreptul Băneasa Shopping City, centrul comercial controlat de Gabriel Popoviciu, cu cea mai mare cifră de afaceri din România în 2012, aproape 39 de milioane de euro.

Cele 12 staţii de pe traseul metroului spre Aeroport vor fi Pajura, Expoziţiei, Piaţa Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokio, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu şi Aeroport Henri Coandă -Otopeni. Magistrala va porni din dreptul staţiei 1 Mai aflată în nordul Bucureştiului, deja funcţională.

Magistrala 6 de metrou Otopeni - 1 Mai este estimată să coste circa un miliard de euro, pentru care Metrorex are 320 de milioane de euro de la Banca Japoneză pentru Cooperare Internaţională (JICA), potrivit Metrorex.

Administratorul reţelei de metrou a lansat în mai 2012 anunţul de intenţie pentru licitaţia privind construcţia Magistralei 6, potrivit căruia linia ar fi urmat să fie pusă în funcţiune în 2017-2018, iar valoarea estimativă a contractului era de 1,05 miliarde euro, fără TVA. Metrorex a încheiat la finele lui 2011 un contract de 66,6 milioane euro cu asocierea Padeco (Japonia)/Oriental Consultants (Japonia)/Metroul SA România/Seneca Group International/Systra (Franţa) pentru consultanţă la legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Otopeni.

VEZI HARTA ACTUALIZATA MAI SUS IN PRIMUL POST DIN THREAD ^^^

sursa: ZF

Goldmund

#11
In sfarsit o veste buna pentru M6 pe care o reiau si eu pentru importanta ei pentru oras si imprejurimi
http://www.economica.net/udri-te-magistrala-6-de-metrou-a-ob-inut-toate-avizele-de-specialitate-i-avizul-preliminar_72554.html

Cu pasi mici se pot trece si muntii cei mai mari. Nu sunt bani pentru toate proiectele necesare din domeniu, nu exista un interes major pentru dezvoltarea infrastructurii transportului in comun, dar exista destui responsabili care doresc acest lucru, vor veni altii care vor face. Totusi, ceva s-a facut si pana acum, exista mari santiere prin oras(M5), s-au modernizat linii de tramvai.

Goldmund


"Proiectul Magistralei 6 de metrou 1 Mai- Otopeni a fost modificat. UNDE VOR FI STAȚIILE"

www.b365.ro/proiectul-magistralei-6-de-metrou-1-mai-otopeni-a-fost-modificat_201634.html#sthash.uoatz0ff.dpufhttp://www.b365.ro/proiectul-magistralei-6-de-metrou-1-mai-otopeni-a-fost-modificat_201634.html

NGC


lovalova

legatura dintre ultima statie (aeroport) si gara de nord via 1mai, va presupune ca trebuie schimbat metroul la 1mai?!