[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

subway

#525
In situatia in care nu se obtine finantarea europeana JICA va da cu siguranta aviz negativ...
In caz contrar se va alinia la cerintele finantatorului principal...
Pana la clarificare este in stand-by...
Banii vorbeste
;)

Ionut

Stii tu ca ar fi ceva probleme cu cererea de finanțare pentru POIM? Nu inteleg altfel de ce avem discuția asta.

subway

#527
I-am raspuns colegului frunzaverde...referitor la JICA
Referitor la POIM, intreaba-i direct

GDPR

La M4 depoul si park&ride nu s-au calificat pentru finantare europeana. Oare din motive de oportunitate? Daca e asa, atunci si M6 ar putea avea probleme similare.

TibiV

Adrian,
asta este o discutie langa spanzuratoaren despre calitatea funiei.

Dar nu-mi este inca clar daca discuti cu gadele sau cu spanuzratu'....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

#530
Adi, depoul nu s-a calificat din cauza ca ar deservi mai mult M6 decat M4
P&R a fost luat in considerare ca facilitate suplimentara oferita atunci cand s-au 'calificat' la finantare cele doua statii dar ca obiect separat de finantare are alte reguli de calificare
Iti apreciez opiniile dar nu inseamna ca si sunt de acord cu tine

GDPR

Sa vedem daca europenii astia vor fi convinsi de valorile de trafic din documentatie. Momentan atat din partea mea.

Pelicanul

#532
 :rofl:
Oare cât de naivi ne credeți ca să identificăm acolo două magistrale ? M 4 / M 6 vor  funcționa ca o singură magistrală, ceea ce și este defapt.
E cum ar fi să dăm în folosință un bloc de locuințe de 10 etaje, și denumim parterul și 5 etaje ca fiind blocul 1 și etajul 6 - 10 ca fiind blocul doi. Terminați cu neroziile acestea.
Depoul de la Străulești va deservi M 4(6) Otopeni - Gara Progresu + legătura 1 Mai - Străulești a magistralei cu depoul. Cine susține contrariul o să-i dau minus la fiecare oră / de câte ori voi intra pe forum.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

carutasul

Păi aşa e, dar ce importanţă are?

Ionut

Exproprieri pentru Magistrala de metrou 1 Mai – Otopeni: Licitație pentru contractul de consultanţă

Metrorex a lansat în licitaţie contractul pentru consultanţă, asistenţă juridică şi reprezentare în faţa instanţelor judecătoreşti pentru efectuarea de exproprieri necesare realizării legăturii reţelei de metrou cu Aeroportul Otopeni (Magistrala 6, 1 Mai - Otopeni), în valoare de 2,079 milioane de lei, fără TVA. Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 3 ianuarie 2018, ora 16:30, iar primirea ofertelor sau a cererilor de participare se va face până la data de 11 ianuarie 2018, ora 16:00. Data limită de evaluare a ofertelor este 5 februarie 2018, ora 18:00.

Capital

Ionut

Diverse despre M6 pe Economica.net...

În ceea ce priveşte situaţia cu terenurile Băneasa Investments din culoarul de exproprieri, peste care a pus sechestru DNA, aceştia apreciază că reprezintă o falsă problemă. Şi asta pentru că poate fi rezolvata simplu cu ajutorul Ministerului Finanţelor, prin mutarea sechestrului pe altceva. Pe de altă parte, terenurile aflate sub sechestru nu pot fi vândute şi nu pot fi expropriate nici măcar de către Metrorex, declara pentru ECONOMICA.NET Sorin Mihai Cîmpeanu, rectorul Universităţii de Știinţe Agronomice şi Medicină Veterinară (USAMV), acţionar în cadrul Băneasa Investments.

Sechestrul pe terenurile Băneasa Investments a fost instituit în cadrul dosarului "Ferma Băneasa". Judecarea în acest dosar a început în 2012. Procurorii au arătat în rechizitoriul trimis instanţei că, în perioada 2000 - 2004, fostul rector al USAMV Ioan Niculae Alecu, beneficiind de sprijinul interesat al lui Gabriel Popoviciu, "în baza unui contract încheiat cu încălcarea prevederilor legale", a făcut posibilă aducerea unui teren de 224 hectare, aparţinând domeniului public al statului, ca aport în natură la capitalul social al SC Băneasa Investments SA, societate controlată de Popoviciu.

Xenos

Exproprierea este mereu posibilă, indemnizația de expropriere va intra sub sechestru în locul terenurilor. E chiar mai bine pentru parchet, nu mai trebuie să facă licitații etc.

TibiV

Stroe este de-a dreptul imbecil.
Iata ce a declarat i urma cu cateva minute la inceputul sedintei de Guvern.


Stroe: Pe 27 vom depune aplicatia in valoare de 1,327 mld.euro fara TVA pentru M6. Avem tot aranjamentul financiar necesar.
Tudose: Si cand va fi gata M6 ?
Stroe: Pana in 2020, in 2020.
Tudose: La inceput, la sfarsit ?
Stroe: Cu siguranta pentru angajamentul pe care il are Romania...

Doamne, mare Ti-e gradina !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Intrebarea nu trebuia pusa lui. Intrebarea trebuia pusa ministrului transporturilor din 2020. El nu prinde nici 2019.
De fapt, dupa promisiuni ne putem da seama cand un ministru va fi schimbat. De obicei avanseaza date la care stiu ca vor fi in vacanta.
Dupa exemplul de transparenta de pe M5, Nu mai zic nimic de M6. Sa-l faca. Asta e. Ramane doar sa sper ca au discutat serios cu cei de la Aeroport, sa nu ne trezim ca va ajunge muzeu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)