[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

M6 o sa fie pana la Gara de Nord 2. Va avea o portiune comuna cu M4. Mai departe nu are cum sa fie prelungita si pe M3.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Adica intra pe linia lui M4 pana la Gara de N?

Ionut

Da.
Călătorii care vin din nord NU schimba trenul la stația 1 Mai.

subway

#333
@cutter
Din pacate folosesti informatii 'obsolete' si chiar si in politica nu e sanatos sa faci afirmatii bazate pe lucruri 'expirate'...adicatelea...
:lies:
Daca ai disponibilitate te pot pune la curent cu tot...doar sa vrei!
;)
Omeneste vorbind aveam o relatie excelenta si prieteneasca dar cand vine vorba de metrou te 'busesc' de nu te vezi...ca numai prostii ai facut...si tu si Buse al tau...si persisti...
:oops:

voicul

Eu m-am uitat pe harta de aici si la 1 Mai se opreste. Vad ca pe multe harti se opreste M6 la 1 Mai.

Oricum, bine ca duce la Gara de Nord, sa nu ai de facut 100.000 de mii de schimbari ca sa ajungi central.

subway

Se opreste ca investitie de linie noua, de acolo pana la gara linia exista, iar de circulat se va circula gara-aeroport fara transbordare

alecu26

La linia lui 21 mă gândeam când spuneam ca sunt multe alte priorități în București.
Pentru cei care spun ca bagajul conteaza, de câte ori ai doar un rucsac?
Și când plătește firma...chiar luați autobuse și metrouri sa mergeți la aeroport?
Și când sunteți în interes privat...de obicei vacanta...cu pisica și purcel și schiuri și geamantane și copii....chiar locuind la gura de metrou nu m-am gândi sa iau metroul.
În fine...văd ca Subway refuza sa răspundă la o întrebare de baza:
Ce capitale europene au metrou la aeroport? (Sau e posibil...studiul.nostru e bun...și a lor e prost).

Drumurile noastre POATE;

subway

#337
Dar de ce nu le inventariezi matale si-i pui pe altii?...mai ales ca nu prea are relevanta, ca nu seamana un oras cu altul si primul lucru e distanta oras-aeroport...marimea orasului, traficul aeroportului, etc, etc, etc...
La Madrid faci check-in in statia de metrou din buricul targului, la Tokio la fel...
Intrebarea asta e cam asa:
Mama, am auzit ca vecinii sunt homosexuali, voi de ce nu sunteti???
:lol: :lol: :lol:

subway

#338
@cutter
Fii linistit, s-a avansat substantial pe toate liniile, si M6, si M5, si M4...doar M7 e in stand-by
:p
In ce priveste parerile si 'parerologii' uita-te 'dincolo' si ai sa constati ce divergente si 'elucubratii'...vorba ceea, doi romani, trei pareri...minimum!!!
:-[ :-[ :-[

cezar-mario2012

 Păi hai să vedem cine au metro de la aeroport până în oraș:
- Sofia, Atena, Copenhaga, Lisabona, Madrid, Valencia și Dubai.
Pe acestea le-am folosit, mai puțin Sofia(prea aproape să mergi cu avionul și scump, deci cu mașina, dar în oraș am folosit și transportul în comun: tramvai și metrou) și Madrid (dacă mergeam doar la Madrid, luam metroul, dar am vizitat mai multe orașe și locații: Toledo, Segovia și Madrid, deci mașină închiriată). În toate locațiile an fost doi adulți și un copil, deci bagaje(light), iar in multe locații am schimbat de cel puțin de două ori.
În următoarele locații am folosit combinațiile următoare tren+metru sau alt transport în comun, deci aeroporturi cu gară:
- Viena, Frankfurt, Berlin, Amsterdam, Bruxelles, Roma, Londra, Barcelona și Stockholm.
Mai sunt orașe unde mergi cu autobuzul sau cu Shuttle Bus: Paris, Stockholm, Alicante, Malaga (dar au și gara în aeroport), Nice, Milano, Budapesta.

Doar în locațiile unde am făcut circuite am folosit mașină închiriată, în rest transport în comun, cel mai preferat fiind metroul.

subway

#340
Barcelona L9 metro line centru-aeroport...metroul din Barcelona are 123 de statii!!!
New Delhi metro airport express line...
Taipei Tayouan airport line Táiwān...
Lisabona metro linia rosie...
Shanghai metro line2...
Madrid metro linia8...
Washington DC yellow&blue lines...
Athens metro line3...
Sofia linia M2...
Istanbul metro linia M1a...
Suficient sau mai dam cu Gogu???
Myth busted!!!
:busted:

subway

Quote from: dr4qul4 on October 07, 2017, 11:30:03 AM
M6 o sa fie pana la Gara de Nord 2. Va avea o portiune comuna cu M4. Mai departe nu are cum sa fie prelungita si pe M3.
O ramificatie a unei magistrale existente nu e practic posibila decat pe o zona cu tunele in aliniament si chiar si acolo chinuit rau de tot.
Bagati bine la cap treaba asta si nu mai visati la cai verzi pe pereti...
:lolz: :lolz: :badday:

dr4qul4

si eu ce am zis? M4-M6 asa a fost proiectata. M4-M3 nu. Asa ca nu se poate (de fapt orice e posibil, dar nu e rezonabil)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

subway

#343
Doar am intarit ce ai spus, nu te-am contrazis defel si am dat si o scurta explicatie!
;)
Daca e nevoie de explicatii suplimentare...detaliem, no problem!
:)

nenea_hartia

@subway: nimeni nu se opune de principiu autostrăzii Comarnic-Brașov, ci doar chestionează prioritizarea ei înaintea terminării Coridorului IV (cu A0 inclus), prioritizare realizată prin studii fabricate ca s-o scoată câștigătoare, la costuri mari și în condiții netransparente. Pentru mine, exact același lucru se întâmplă și cu M6 și cred că licitația prost pregătită pentru conexiunea feroviară (bazată pe o soluție prost gândită) a fost lansată cu scopul precis ca ea să eșueze și dea astfel întâietate metroului până la Otopeni.
Nu ai un inamic în mine, nu sunt deloc împotriva metroului, dimpotrivă, cred că metroul a fost cea mai deșteaptă investiție din București în ultimii 100 de ani și sunt un adept convins al extinderii lui. Dar acolo unde prezența lui chiar va avea impact, spre cartierele dens populate și sufocate de trafic. Fondurile ar trebui direcționate către construcția cât mai rapidă a M5. Spuneai cu câteva pagini în urmă că:

Quote from: subway on October 05, 2017, 06:52:32 PM
Vreti autostrazi, n-am nimic impotriva...va impiedica metroul???
Vreti cai ferate moderne de mare viteza, si eu vreau...va impiedica metroul???
Vreti porturi si aeroporturi...cine nu vrea...metroul???
Să nu exagerăm, nimeni nu crede că metroul e o piedică, dar trebuie să admiți că, într-o Românie catastrofal administrată de mulți ani, în care se taie bani de la investiții esențiale ca să se plătească salarii, banii (nu puțini) care vor fi alocați M6 vor îngropa cu totul alte proiecte. Mai mult, mă tem că unul din guvernele următoare va opri total sau parțial finanțarea, pentru că investiția asta nu arde, nimeni nu țipă după ea, nici măcar locuitorii din Otopeni, deci nu aduce voturi. Vom rămâne ani de-a rândul cu un șantier deschis.

PS1: aeroporturile din Madrid, Barcelona, Lisabona, Copenhaga, chiar și Sofia, sunt practic în oraș, iar linia de metrou deservește în principal aglomerările de pe traseu. O excepție notabilă o face Atena. Dar sunt de acord cu tine, nu are rost să facem comparații, trebuie doar să analizăm cazul nostru particular.
PS2: poți, te rog, să renunți la apelative de genul ,,băieți ceferistici", ,,părerologi" sau ,,matale"? Fără ele oamenii pot fi mai ușor influențați să accepte un punct de vedere bine argumentat.