[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

Cred ca nu ati bagat de seama ca se vrea CUMPARAREA a 4 TBM!!
Si asta spusa de catre directorul TEHNIC al METROREX
Le cumpara ca sa faca CE?
Ne umplem de metrou-ri in tara????

Clar e o gluma proasta!!

TibiV

Stai linistit, sunt doar greseli/neintelegeri jurnalistice.

In primul este vorba de directorul tehnic de la Metroul SA, nu de la Metrorex (multi jurnalisti nu cunosc diferenta, li se pare ca este aceeasi institutie...)
Omul a fost chemat la sedinta CGMB in care s-a aprobat PUZ-ul M6. Treaba cu 4 TBM-uri a spus-o ca un exemplu despre ce se poate face pentru a termina lucrarea in doar 4 ani. Dar nu a spus ca "le cumpara", ci ca "...daca se folosesc 4 TMB-uri ..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Avem deja 3 TBM-uri in Bucuresti. Sunt destule. Mai ales ca din spusele lui Udriste se intentioneaza extinderea magistralelor actuale spre periferie, ceea ce se va face mai mult la suprafata sau prin alte metode (nu o sa bage nimeni TBM-urile pentru 2 statii).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Au bagat ei TBM-ul si pentru o statie : PLS Laminorului -> PSS Zarea...

Iti da Adrian Rosca mai multe detalii, este expert in M4...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Mai e si declaratia lui Buse de ieri in care spune ca EXISTA un plan pentru legarea OTP de Gara de Nord pe CF. El i-a zis "metrou de suprafata".

Iar eu unul chiar nu cred ca se vor face ambele proiecte!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Daca niste Desiro care circula la 15-30 de minute sunt "metrou de suprafata", atunci asa este
Desiro sau niste rame electrice, daca se face electrificarea liniei.
Vezi ca am pus in feroviar captura ta de la Otopeni... Arunca un ochi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

M-am uitat.
Aia are sens. M6 , Dx si A0 nu au :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Are sens ca intentie, nu ca directie...
Cum aduci linia de tren peste/dedesubtul DN1 la sud de aeroport ?...
Cand tu ai deja pasaj CF peste DN1 la nord de aeroport...

Ca sa nu mai vorbim ca in forma desenata se va incurca cu santierul metroului...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

TBM-ul de la M4 a plecat deja spre alte zari albastre ;)

dr4qul4

@TibiV, nu cred ca poti sa folosesti acea linie. Trebuie un pasaj nou, la sud. Prin nord ar trebui sa faca o bucla destul de mare si nu prea mai e loc de case. In plus ocoleste destul de mult (3km) la viteza mica si ar trece si prin zona de siguranta a pistei.
Cat de greu sa fie sa ingropi CF-ul pe sub DN acolo?  Poate fi si doar pe 1 linie. Nici macar nu trebuie dubla!

Si cu investitia asta, M6 ramane in aer.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Pelicanul

Quote from: nenea_hartia on October 03, 2016, 11:08:53 PM
@Pelicanul: nu ne spui și nouă unde e plasată? Scopul principal al forumului e informarea. :)
Pe mine m-a deranjat afirmatia ca e - din punct de vedere tehnic - cea mai complicat de construit statie de pe toata magistrala, ceea ce nu e adevarat absolut deloc. Exista spatiu suficient la aeroport pentru statie si pentru o miniremiza cu 4 - 5 linii.
Dar e bine sa asteptam proiectul tehnic sa vedem ce si cum decide proiectantul. Dar loc e si evident nu se va inchide in totalitate accesul spre terminale.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

hepea

#176
^^

Poftim? Linia este fix langa aeroport. Se poate continua 100-200m pana in zona terminalului fara nici o pb. Nu pot atasa poze dar vezi pe gmaps la nord de aeroport, langa tnt.

dr4qul4

Ok... care statie va fi cea care va necesita cel mai lung timp pentru a fi gata? Pajura? Gara Baneasa? Centura? Otopeni primarie? Mall Baneasa? Scoala Franceza?

Eu m-am gandit la asta deoarece acolo vom avea restrictii si probabil muncitorii vor fi controlati zilnic de SRI!
In plus ne trebuie si 2-3 linii in plus si mai trebuie scos si tbm-ul pe acolo.

Probabil greu va fi si la ambasada americana. Sigur acolo vir fi controale mai mari ca la otopeni.


@hepea, trenul nu ia curbe de 90 de grade si nu poate trece prin perimetrul de siguranta al pistei.
La fel, calatorii nu pot iesii prin spate.

Pune mana si deseneaza si sa vedem ce iese!

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

133 313

Metroul nu poate s-o ia aiurea, va tine trasa DN1 atat timp cat poate. Deci n-au treaba riveranii foarte mult cu el. Oricum mai este mult pana departe.
Avalansa aia de propuneri de extndere a retelei are o explicatie clara si clasica: sa pornim proiectul ca sa luam comisionul si dupa aia Dumnezeu cu mila. Doar se vede la M5. Scari rulante, placari decorative dar nu avem centralele de ventilare gata.

hepea

#179
As desena dar nu pot atasa. Nu gasesc nicaieri optiunea :(

Intre PO Aeroport si Balotesti e linia respectiva. Trebuie doar o legatura de ~90 grade. E camp acolo si gmaps zice ca-s poze de anul asta. Cum linia face 90 grade de la Balotesti la TNT la fel poate face si de la PO Aeroport la TNT