[B] Magistrala M6 1 Mai-Otopeni

Started by Ionut, October 03, 2011, 06:05:55 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Mao

Solutie (nerealista, la fel ca termenul lor de 4 ani): Sa faca tunelul, sa amenajeze doar capetele ca statii pentru calatori si gata metroul OTP-Bucuresti pentru campionat.

ultrasbz

Astazi, pe ordinea de zi a sedintei de guvern:

PROIECT DE HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ''Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă-Otopeni (Magistrala 6.1 Mai-Otopeni)

Horațiu 87

Un pas inainte  :banana: :banana: :banana:

Exproprieri pentru Magistrala 6 de metrou 1 Mai - Otopeni

Guvernul a aprobat, în ședința de astăzi, declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care se află pe coridorul de expropriere al Magistralei 6 de metrou 1 Mai – Otopeni, etapa necesară pentru începerea lucrărilor de realizare a obiectivului.

Imobilele supuse exproprierii se află pe raza Municipiului București-Sectorul 1 și a județului Ilfov – oraș Otopeni.

Sumele individuale estimate de către expropriator, aferente despăgubirilor, sunt în cuantum de 62,8 milioane lei și reprezintă despăgubirile pentru un număr de 42 de imobile cu o suprafață de expropriat de 39.160 mp. Fondurile sunt alocate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor.

Sumele individuale destinate despăgubirilor au fost estimate de către expropriator, pe baza unui Raport de evaluare realizat de un expert evaluator autorizat ANEVAR.



Informații suplimentare:

Magistrala 6 realizează extinderea rețelei actuale de metrou din stația 1 Mai până la Aeroportul Internațional Henri Coandă București, pe o lungime de 14,2 km și un număr de 12 stații. Această nouă magistrală asigură legătura directă între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni.

Această magistrală va permite legarea directă între Gara de Nord și Aeroport Otopeni, fără transbordarea călătorilor prin schimbarea peroanelor şi a trenurilor.

Termenul estimat de începere a lucrărilor este a doua jumătate a anului 2018, iar durata de execuție este de 48 de luni.

Proiectul este inclus în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă București - Ilfov.

http://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/exproprieri-pentru-magistrala-6-de-metrou-1-mai-otopeni

NGC

HG 496 / 13.07.2017 -> HG "privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Legătura reţelei de metrou cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă - Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai-Otopeni)""

Pelicanul

Quote from: Ionut on May 19, 2017, 06:32:02 AMNe propunem ca, până la sfârșitul acestui an, să începem lucrările la Magistrala 6", a afirmat Marin Aldea.
Abureală
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

GDPR



Ionut

Super. Vin si eu din partea API la dezbatere.
@colegi - va rog scrieti aici observatii daca aveti pe document (intrati pe linkul pus de subway).

Ionut

#248
TRASEUL M6













Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Schema magistrala


Statia Pajura


Statia Expozitiei


Statia Piata Montreal


Statia Gara Baneasa


Statia Aeroportul Baneasa


Statia Tokyo


Statia Washington


Statia Paris


Statia Bruxelles


Statia Otopeni


Statia Ion IC Bratianu


Statia Aeroport Otopeni


Powered by API/PUM imgur uploader

cutter

A se imagina efectul asupra traficului cînd acele perimetre roșii (stațiile) vor fi săpături deschise (cu anii - a se vedea experiență M5 Drumul Taberei)...

Ionut

Asta era prima mea intrebare. Daca se fac in sapatura deschisa sau nu.
O sa fie deranj maxim daca se fac in sapatura deschisa. M5 a fost mic copil. :)

GDPR


pasa_andrei

Si cam pe unde o sa se circule pe DN1? Pe 2 benzi pe sene? Vai de mine  :(( :(( :((.

Pot sa ma bucur doar  ca o sa fie presiuni din toate partile si o sa lucreze cat de cat repede. 

rizzuh

Vad ca la statia Expozitiei in planse lipseste ceva destul de important... un ditamai service si showroom auto Tiriac :lol:

Iar statia de la Otopeni vad ca se face in acelasi loc unde vrea CFR sa faca o gara. Daca se face metrou, mai are rost si o gara?

Eu nu inteleg de ce dracu se desprinde din M4 ca racord. Nu am invatat nimic din M1-M3, unde pe tot M1 Eroilor - Dristor 2 se circula la jumatate din frecventa posibila, pentru ca nu se pot baga mai multe trenuri pe segmentul comun?

De ce nu pleaca M6 de la Piata Victoriei pe Ion Mihalache + Expozitiei, Ion Mihalache + Grivitei + Expozitiei (ca sa mentina statia Pajura) sau chiar direct pe Kiseleff?