[B] Magistrala M4 Straulesti-Gara de Nord-Progresul

Started by Ionut, December 26, 2011, 08:28:22 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.



DragosC

As fi tras-o catre stanga catre Rahova, in loc de intersectia cu M2 la Eroii Revolutiei, incat sa acopere mai bine zona de sud-vest a capitalei.

De fapt as fi proiectat-o ca un semicerc, de la Gara de Nord pe dupa Lacul Morii, coborand catre Bragadiru si apoi catre Gara Progresu.

Plus extensia aia a M5 catre Cartierul Latin respectiv Domnesti, ar fi fost fantastic.
Nu spera si nu ai teama

sab

1) De la Gara de Nord nu prea ai cum sa mai ajungi pe dupa Lacul Morii.
2) M4 nu este o magistrala circulara, M8 va fi asa ceva...
3) Stiu ca toti ne dorim sa avem cat mai multe linii in apropiere, dar nu este posibil chiar orice fantezie. In primul rand ca metroul urmeaza o trama stradala, ce propui tu inseamna sa mearga majoritar pe sub constructii, cu costuri colosale. Unde ar fi statiile ?

O schita macar poti sa pui ?

AndreiB

Intersectia la Eroii Revolutiei e buna pentru degrevarea M2.

Exemplu: vrei sa ajungi Berceni - Mall Baneasa.

Situatie actuala: iei M2 pana la Aurel Vlaicu si de acolo 330. Aglomerezi M2.

Situatie viitoara: iei M2 pana la Eroii Revolutiei si de acolo M4. Lasi loc pe M2 pentru calatorii spre Pipera.

GIV

a aparut pe seap licitatia? :lol:  (eu presupun ca nu)

tom_sawyer

În următoarele maximum 15 zile, documentația va fi verificată de către reprezentanții Agenției Naționale de Achiziții Publice (ANAP), urmând ca la finalul acestei perioade, în cazul în care nu vor fi necesare clarificări sau completări, anunțul de participare să devină public pentru toți operatorii economici interesați.

https://ps4.ro/comunicate-de-presa/sectorul-4-cauta-proiectanti-si-constructori-pentru-extinderea-magistralei-m4-gara-de-nord-gara-progresul/

dr4qul4

vreo sansa sa obtina finantarea?
Din ce inteleg incearca pe POT, dar aici e deja supracontractat. Sau e finantare doar pentru asistenta tehnica?
POT
Buget Total
9.626.236.536 EUR, din care:

contribuție UE:  4.650.515.326 EUR
contribuție națională: 4.975.721.210 EUR

Rata de cofinanțare
Prioritate 1 – Îmbunătățirea conectivității primare rutiere: 40%;

Prioritate 2 – Îmbunătățirea conectivității secundare rutiere: 40%;

Prioritate 3 – Creșterea siguranței rutiere: 40%;

Prioritate 4 – Creșterea eficienței căilor ferate române: 50%;

Prioritate 5 – Creșterea atractivității trasportului feroviar de călători: 84,99%;

Prioritate 6 – Dezvoltarea mobilității sustenabile în nodurile urbane: 84,99%;

Prioritate 7 – Dezvoltarea transportului naval și multimodal: 50%;

Prioritate 8 – Asistență Tehnică: 75%.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tom_sawyer

Pe rutier e deja supracontractat, pe feroviar/metrou nu știu exact cum stă treaba.