[CJ] PMUD Cluj-Napoca

Started by StefanCelMare, December 23, 2015, 05:06:27 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dragos76

În sfârșit. La 4 ani după ce am depus un memoriu pe tema asta, și cei de la comisia de circulație au fost de acord cu propunerea, dar a rămas pierdută în un sertar.
Pe aceeași temă am depus acuma și un proiect pe platforma de bugetare participativă, pentru zona din Andrei Mureșanu.

Sincer, mai sunt multe alte zone din Cluj unde trebuie implementat sistemul: zona Paris-București, Iris, zona de case din Grigorescu etc

Bogdan_Cluj

"În 17 octombrie este termenul de depunere a ofertelor pentru studiile de fezabilitate și de circulație pentru pasajul sub sau suprateran din cartierul Mărăști, vom vedea care este soluția cea mai bună. Caietul de sarcini este terminat și are aviz din partea Agenției Naționale de Achiziții Publice.
De asemenea, într-o săptămâna va fi urcată în Sistemul Electronic de Achiziții Publice licitația pentru studiul de fezabilitate care vizează realizarea unui pasaj suprateran peste calea ferată din zona Tăietura Turcului. Aici nu este sigur că va fi nevoie și de un studiu de trafic""

Proiectul de la Taietura Turcului se gaseste in PMUD la pagina 200. De asemenea cateva informatii si un clip video gasiti si aici: https://clujeuropean.com/2016/11/07/baciu-centura-sud-si-pasaj-cfr-la-taietura-turcului/

sursa citatului de mai sus: http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/primaria-scoate-la-licitatie-doua-pasaje-in-zone-super-aglomerate--163478.html

Bogdan_Cluj

#62
Consiliul Judetean "a semnat astazi, 15 septembrie 2017, autorizatia de construire pentru obiectivul ,,Drum de legatura varianta sud – comuna Floresti, judetul Cluj, intre kilometri 2+272 si 2+678,115". Este vizat astfel un sector de drum care vine in prelungirea celor 2,272 kilometri ai centurii de sud, respectiv tronsonul care incepe din spatele complexului comercial, locatie in care vi fi amenajat un sens giratoriu, si se continua pana la intersectia cu drumul Sfantul Ioan."

sursa http://www.cjcluj.ro/eliberare-autorizatie-construire-centura-floresti/


vladb

^
Intrebare: Stie cineva de ce doar pe 407 ml? Drumul leaga doua UATuri, deci intreg tronsonul (2,7+0.4) cade sub incidenta CJCJ deci ei ar trebui sa emita AC pentru intreg sectorul. Poate API sa ceara info despre ce se intampla cu acest proiect, deoarece, eu, pe persoana fizica nu am primit nici un raspuns de la primar/primarie/CL?

Iceman

Pentru ca cei 407m intra sub atributia CJ Cluj....Apartine de CLUJ NAPOCA.....Restul de 2,2km apartine com.Floresti si acolo ei trebuie sa emita AC....Cluj Napoca nu poate sa emite AC este treaba primariei Floresti..

ciprebbe

Daca e data de CJ Cluj nu tine de Municipiul ClujNapoca. :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Bogdan_Cluj

Recent, Autoritatea urbană a ierarhizat proiectele Clujului, care au fost împărţite în trei categorii:
- prioritizate 120%. Principalele proiecte, care însă exced suma de 45.000.000 de euro; acestea totalizează 47.730.000 de euro.
- rezervă - listă de supracontractare, până la 200%.
- excedentar - peste nivelul de 200%.

Iată priorităţile din prima categorie, adică cele cu şanse mari de a fi implementate în actualul exerciţiu financiar:
1. Achiziţionarea de autobuze electrice (cost 11.720.000 de euro)*
2. Achiziţionarea de tramvaie - etapa I (cost estimativ 17.640.000 de euro, circa 12 tramvaie)
3. Achiziţionarea de troleibuze - etapa I (cost estimativ 4.410.000 de euro, circa 10 troleibuze)
4. Reabilitare Piaţa Lucian Blaga şi străzile Napoca, Petru Maior, Emil Isac (cost estimativ 2.940.000 de euro)
5. Pietonalizare totală sau parţială strada Mihai Kogălniceanu (cost estimativ 2.940.000 de euro)
6. Reamanajare strada Tipografiei, cu spaţiu partajat, pietonal şi auto (730.000 de euro)
7. Amenajare benzi dedicate mijloace de transport în comun (cost estimativ 2.940.000 euro, prevede inclusiv regândirea Bulevardului 21 Decembrie, prin refacerea trotuarului şi carosabilului)
8. Dezvoltarea sistemului de management integrat al traficului (cost estimativ 4.410.000 de euro, prevede introducerea de senzori în asfalt şi transmiterea datelor colectate către semafoare).


http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/care-este-prioritatea-zero-primaria-si-a-ierarhizat-proiectele-pe-fonduri-europene--164320.html

Bogdan_Cluj

Castigatorii concursului de soluții pentru reabilitarea malurilor Somesului sunt spaniolii de la PRACTICA.
Președintele juriului, arh. Dietmar Steiner – Austria: ,,În experiența mea de aproape 35 de ani de participare în calitate de membru al unui juriu în competiții peste tot în Europa, rar mi-a fost dat să întâlnesc situații precum cea pe care am găsit-o la acest concurs de idei, care a fost pregătit temeinic, structurat pe criterii obiective și clare și la care au participat membri ai juriului extrem de angajați și motivați exclusiv de dorința de a găsi cea mai bună soluție pentru Someș."

Poze: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1835795216732288&id=100009054817941

Bogdan_Cluj

"Surse din primarie spun ca s-a predat amplasamentul locatiei pentru Centura de Sud a Florestiului. Singurele probleme (non-blockere) sunt faptul ca unii proprietari inca nu inteleg ca au fost expropriati (si deci pamantul nu mai este al lor) si ca mai sunt unele detalii asupra sistemului de canalizare."

Am citat din memorie, o emisiune de azi dimineata de la un post de radio local (acela peste care intra seara Realitatea TV).

transporter

@Bogdan_Cluj

Care primarie ? Cea din Floresti ? Unde primarul minte cu fiecare ocazie pe care o are sa vorbeasca cu presa ? Hai sa nu luam de bune toate aberatiile auzite in presa.
Exista documente ale Asociatiei Traiesc in Floresti, care a solicitat pe legea 544 de la Ministerul Apararii un punct de vedere si care arata ca nicidecum nu sunt realizate toate exproprierile necesare. MAPN spre exemplu nu a fost expropriat (Primaria nu poate expropria MAPN, trebuie hotarare de guvern). Astfel asa zisa Centura de Sud a Florestiului nu se poate realiza decat eventual pe sectiunea Polus Center - Sf. Ion. Portiunea Polus Center - Drumul Tautiului este in aer si fara portiunea respectiva "centura" nu are nicio utilitate pentru majoritatea florestenilor.

alexV

Pentru informatii apelam la porumbei calatori, cu stafeta. +1 pentru interactiunea cu DRDP Cluj, care cauta raspunsuri mai sus la CNAIR.
Centura apartine de autoritatile centrale.

Aceste 5 sectiuni din PMUD Cluj:
  C9a Gilau Vest - A3
  C9b A3 - Cluj Vest (Cora)
  C9c pasaju peste DN1
  C5a Cluj SudVest - zona Selgros (principalul)
  C5b Selgros - bd. Muncii  (o prelungire pe langa aeroport, asigura continuitate catre Dej)

au fost combinate in:
- faza 1: Gilau - A3 - Cluj Vest - Cluj Sud Vest, in lungime de 14,10 km si un cost estimat de 40,56 milioane Euro;
- faza 2: Cluj Sud Vest - Selgros - Bulevardul Muncii - Apahida, in lungime de 24,20 km, cu un cost total estimat de 85,79 milioane Euro.

Primarul Emil Boc anunta, mai devreme anul asta, ca de la centru au unda verde pentru faza 1, pentru pregatirea SF.
kumar ne-a dat de veste ca autoritatile locale vor sa se implice in faza 2, fiindca de la centru ioc.

daca nu e evident, faza 2 e alfa si omega acestui proiect. caut niste desene din PMUD sa le pun aici


[EDIT]
vedere de ansamblu cu faza1 + faza 2. am supradesenat cu verde traseul.
observati ca se leaga cu A3 UMB si cu A3 podul peste somes al lui TS


A3 UMB si TS cu rosu, bretele ale centurii cu verde si galben


doua variante propose pentru traversarea DN1, cu roz si cu albastru


centura Cluj plus cateva conexiuni catre cartiere


prelungirea pe langa aeroport


extinderea la doua benzi a actualului drum catre Dej

Bogdan_Cluj

+1
Haha, exact la acest ma gandeam si eu (on-and-off), adica sa scot niste imagini din PMUD si sa le pun intr-un singur loc, cap la cap, ca sa priceapa oricine despre ce este vorba (cel putin, asa la nivel orientativ) cand vine vorba despre "centura de Sud" a Clujului, care este legata de A3 prin "centura de nord" a Gilaului si Florestiului.

Cred ca acum este clar pentru toata lumea care urmareste acest thread despre ce este vorba. Dar pentru "simpli cetateni non-PUM" nu cred ca este :(

ladposta

#72
Wow, chiar arata bine. Sper sa fie si practic.

Multumiri domnule.


aemil

un articol si un plan cel putin interesant despre un "Downtown" al Clujului cat si despre cum am putea folosi calea ferata prin oras

via Actual de Cluj

http://actualdecluj.ro/intrebare-de-la-arhitecti-pentru-orasul-viitorului-un-downtown-de-cluj-de-a-lungul-caii-ferate/