News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] PMUD Bucuresti

Started by Ionut, April 04, 2016, 07:13:52 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Doamna cu pricina respecta traditia si se ia dupa barbat... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

esendy

Este super necesar denivelare intersectie dna ghica-colentina!

Care considerati ca ar trebui sa fie artera prioritara/denivelata?

TibiV

#182
Doamna Ghica sa supratraverseze Colentina.
Este "natural", pentru ca de fapt acum Dna Ghica coboara de pe deal la intrarea in intersectie si urca pe deal dupa iesirea din intersectie.
Practic exista doua "rampe naturale" pentru un pasaj suprateran peste Colentina...

Vedere din intersectie spre Petricani: https://goo.gl/maps/j3MaVVKkkiB2
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Beowulf

Pasaj suprateran pe directia dna Ghica.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

panzer

Pe directia Dna Ghica poate si pentru ca pe Colentina intr-o alta viata ar trebui sa avem Metrou, nu?

Eu tot nu sunt convins: paulmare si panda_no 5 ca riverani v-ar fi ajutat sau nu deschiderea partiala pana in Popasului?

Asta cu pe unde se joaca copii luati-o si voi ca pe o metafora.  O:-)

dr4qul4

Clar pe Dna Ghica peste Colentina. Pe Colentina avem si tramvai dar mai ales Se va elibera cand DN2 va fi dublat de A3 + A7 pana la Buzau.

@panzer, ar tb sa fii masochist sa intrii prin popasului si sa vrei sa ajungi pe la Victoriei. Eu as vedea traficul directionat spre sos Colentina.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

" Mai tragi si un bulevard prin Herastrau si iesi direct la arcul de triumf"

@dr4cul4, nu e o idee rea, un pasaj subteran ("cut and cover", concomitent cu modernizarea parcului) care sa inceapa de la Arcul de Triumf, pe sub Herastrau pina la Beijing ar fi ideal, dar vor trece citeva decenii pina sa vorbim de asa ceva... :-)
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on March 09, 2017, 10:09:00 PM
Clar pe Dna Ghica peste Colentina.

In sfasit 1 (un) subiect la care avem consens total !
Unanimitate !

:cheers:

(Dar nu va ingrijorati, se intampla rar, ne vom contra pe altele... ;) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: Beowulf on March 09, 2017, 10:29:13 PM
" Mai tragi si un bulevard prin Herastrau si iesi direct la arcul de triumf"

@dr4cul4, nu e o idee rea, un pasaj subteran ("cut and cover", concomitent cu modernizarea parcului)

"Suspendata" lui Oprescu includea asa ceva, dar nu spre Arcul de Triumf ci undeva in spatele Casei Scanteiii...
Pardon, in spatele Casei Presei Libere... :D
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/plimbare-virtuala-pe-autostrada-suspendata-cum-va-arata-bucurestiul-in-2035-viziunea-metropola.html
Quote
Totodata, Inelul Median de circulatie de 13,5 kilometri urmareste traversarea subterana a parcului Herastrau prin doua tunele fiecare de cate doi kilometri, costurile intregului proiect ridicandu-se la 1,3 miliarde de euro.
Stiu ca acel video cu simularea virtuala a "suspendatei" exista undeva integral, la o rezolutie mult mai buna decat in stirea Pro TV, dar pur si simplu nu il gasesc... :(

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Benzile unice RATB pentru mijloacele de transport în comun, din primăvară

"În această primăvară, vom lansa benzile unice, benzile rutiere, pentru început cu marcaje orizontale, doar din vopsea și ulterior, la finalizarea licitației, și cu marcaje verticale, deci cu acei stâlpi care marchează, practic, banda unică. Sunt necesare benzile unice și le vom aplica acolo unde, atât Poliția Locală Municipală, cât și cele de la sector și Poliția Capitalei și Brigada Rutieră, consideră că ajută la fluidizarea traficului și nu mai mult încurcă", a declarat primarul general Gabriela Firea.

În acest sens, specialiştii din cadrul municipalităţii şi reprezentanţii RATB au stabilit, săptămâna aceasta, noile artere care vor avea benzi unice pentru transportul public. Lista cu noile trasee propuse e din februarie.

B365

Marins

Salut! Nu stiu daca este in regula postarea aici! Dar incerc...
Referitor la benzile unice RATB:
1. ne poate spune cineva daca biciclistii au/nu au sau vor avea acces?
2. in cazul unei strazi cu o singura banda pe sens (si aceea dedicata RATB) si prevazuta cu indicatorul "Accesul interzis" (Ex. Bd. Regina Elisabeta) biciclistii au acces?

Multumesc 

cezar-mario2012

 În mod normal banda dedicată special pentru transportul în comun nu poate fi folosită de alte vehicule decât cele dedicate. În afara și taxiurile sunt considerate transport în comun, aceste având voie pe banda dedicată. Bicicliști nu au acces pe aceste benzi.

panda_no 5

Quote from: panzer on March 09, 2017, 09:29:57 PM
Pe directia Dna Ghica poate si pentru ca pe Colentina intr-o alta viata ar trebui sa avem Metrou, nu?

Eu tot nu sunt convins: paulmare si panda_no 5 ca riverani v-ar fi ajutat sau nu deschiderea partiala pana in Popasului?

Asta cu pe unde se joaca copii luati-o si voi ca pe o metafora.  O:-)

Strict personal
Consider ca deschiderea m-ar fi ajutat.
As fi ajuns mai usor la CB de unde as fi avut drum deschis pe CB in mai multe directii.
Bine , ar fi fost si mai util daca macar intre A1 si A2, CB ar fi avut 4 benzi.
Nu stiu daca Popasului - Emil Racovita ar fi fost mai aglomerata decat este acum la orele de varf.
Dimineata, de la 7,30 str Emil Racovita e bara la bara.
Dupa- amiaza dupa ora 16,30- 17,00  pina pe la 18,30- 19,00 la fel..
Intr-un pahar deja plin de apa nu mai conteaza daca mai torni deasupra , apa isi va cauta alt drum :lol:Poate si masinile.
Eu as fi deschis astazi macar pentru iesirea din Bucuresti!
E frustrant sa ai breteaua A3 spre munte sa zicem si sa fii nevoit sa iei str Emil Racovita bara la bara, dupa care celebrul Bulevard Pipera ( prin proasta calitate a lucrarilor celebru ), sa te tarai prin Pipera, sa stai la semaforul cu str Iancu Nicolae, sa treci peste CB, sa iei un sens giratoriu in piept , sa te intorci spre CB, sa ieie alt giratoriu in piept ( oricum mult mai bun decat fatala fosta intersectie in T ) la CB, sa intri pe CB, sa mai iei un sens giratoriu pentru a te urca pe A3 spre munte.
Si invers la intoarcere.

Daca as fi factor de decizie in Voluntari as lua citeva masuri cu extrema urgenta.( in afara de continuarea lucrarilor la A3 ):
1. O sosea cu 2 benzi pe sens care sa faca legatura intre str Iancu Nicolae si sos Andronache. Sa treaca peste A3 si cu acces la A3.
2. O sosea intre Bulevardul Bucuresti Nord si Sos Andronache in vecinatatea caii ferate M800 ( fara acces la A3 )
3. O sosea intre Bulevardul Pipera Tunari si Sos Andronache ( sau Bulevardul Eroilor cum se numeste acum ) paralela cu CB, dincoace de inutila cale ferata ( nefolosita de ani de zile ) sau in imediata vecinatate ( fara acces la A3)
Practic 3 sosele paralele si perpendicular intre ele un bulevard intre calea ferata de linga CB si calea ferata M800.
4. Cele doua pasaje supraterane pe Sos Andronache si Bulevardul Bucuresti Nord -Petricani

Visez frumos , nu?

cezar-mario2012

  Văd că discuția durează de câteva zile. Să le luăm pe rând:

1. Cei care au cumpărat teren sau locuințe în acea zonă știau de la început în ce se bagă. Pe afară se construiește cam așa: drum de legătură, utilități, drumuri interioare și apoi locuințele. cam cum este în imaginea alăturată:



Noi ne cumpărăm teren în câmp, după care îi schimbam utilitate din agricol, în construibil și uite așa putem să construim, o casă, un bloc, un complex. Dar drumuri construim noi ? Nu, să vină primăria să ne facă. De ce să cedăm noi gratuit din terenul nostru pentru un drum decent, dar avem obligația unui drum de servitute.  Așa s-a ajuns prin acea zona ca pe unele drumuri să nu poată intra mașina de pompieri. Întrebare, zona se va dezvolta? Desigur, vor fi case, blocuri, complexe, deoparte și de alta a autostrăzii.  Crede-ți că deținătorii de terenuri cvor ceda gratuit către primărie vreun cm2  de tereren pentru a se construii bulevarde și utilități? Becali nu vrea să construiască nimic acolo, el vrea doar să vândă la un preț bun, nu va ceda niciodată gratis vreun cm2, mai puțin metri, egal mai puțin bani.

2. Pasajele peste CF de la Petricani și Andronache trebuiesc construite de primăriile Voluntari și Sector 2, nu intră în atribuția PMB. A existat un plan de colaborare între Onțanu și Pandele, dar din pricina cheltuielilor cu expropierile și nu numai (unele expropieri nu se puteau face, apa Nova la Petricani și loco la Andronache).

3. Pasajul de la Doamna Ghica va rezolva doar parțial decongestionarea situației actuale. De ce? Simplu, acum, dimineața, coada începe de pe la Mega Image, dar mai sunt mașini care vor să fenteze aglomerația de pe Doamna Ghica și o iau pe străduțele adiacente, Pâncota, Gherase, dar mai sunt uni care o iau pe Silvia pentru a ieși în Colentina, crezând ca dacă o iau pe aici, trec mai repede de intersecția doamna Ghica.
Și mai sunt uni care merg pe Litvoi Voievod, Teiul Doamnei, Lacul Tei, Petricani. Nu am pus traficul care vine dinspre est.
  Am explicat care este situația actuală, dacă o să avem pasaj peste Colentina (Delfinului- Petricani) toți cei care acum o iau pe străduțele adiacente: Pâncota, Gherase, Silvia, vor merg toți pe pasaj, iar coada va fi mai mare decât este acum. De ce pentru că vor sta la semaforul de la Tei. pasajul Doamna Ghica va fi eficient doar dacă se va face si pasaj la Palatul Ghica. Pasajul de acolo ar fi mai simplu, în primul rând trebuie mutat traficul pietonal în subteran, în al doilea rând trebuie creată o bandă sau două separată/te pentru direcția  Doamna Ghica - Petricani, la nivel. Doar pentru direcția Petricani - Doama Ghica trebuiesc benzi în subteran, pentru a degreva coada care se întinde până la Mobexpert.

Traficul ce vine acum de pe parte estică, Colentina (de după avion), Andonache și Fundeni, se va muta pe Gherghiței, după finalizare A3. Aici vor fi următoarele probleme: intersecția care și acum este destul de blocată va fi și mai blocată, pentru că cei care acum o iau pe Maior Băcilă - Colentina, vor vrea să meargă pe Gherghiței. Gherghiței va fi și ea blocată de giratoriul cu A3 și mai departe blocajul va fi la intersectarea A3 cu Petricani. Soluția de descărcare a A3 este proastă, ambele intersecții trebuiau denivelate din start. Intersecția de la avion, deasemenea trebuie denivelată.

TibiV

Evident ca ai dreptate...
Asta am spus si eu:
Quote from: TibiV on March 09, 2017, 12:38:10 AM
cele doua proiecte exclusiv ale PMB  (si care ar fi minimul necesar, dar nu si suficient - doar decent...) care ar "viabiliza" cat de cat A3:
1. Pasaj la intersectia Colentina - Doamna Ghica
2. Largirea str. Fabrica de Glucoza la 2 benzi pe sens

Solutia "aproape buna" ar include si:
3. Pasaj denivelat str.Fabrica de Glucoza - str.Barbu Vacarescu
4. Pasaj denivelat (desi va fi un cosmar ca va bloca estul Bucurestilor cativa ani...)  in intersectia Colentina-Andronache-Fundeni-Gherghitei. Nici macar nu imi dau seama cum ar trebui facut... North ar putea avea niste idei...

Cele 4 puncte de mai sus sunt strict "in sarcina PMB".

Evident, "solutia corecta" a proiectului A3 ar fi trebuit sa includa o "coproductie" CNADNR/CNAIR - PMB, si anume:
5. Intersectie denivelata A3-Petricani-FdG

Quote from: cezar-mario2012 on March 10, 2017, 08:47:52 PM
Pasajele peste CF de la Petricani și Andronache trebuiesc construite de primăriile Voluntari și Sector 2, nu intră în atribuția PMB.
Uite, asta mi-a scapat...
Spui asta pentru ca si Petricani, si Andronache, sunt DJ-uri, nu ?....

Quote from: cezar-mario2012 on March 10, 2017, 08:47:52 PM
pasajul Doamna Ghica va fi eficient doar dacă se va face si pasaj la Palatul Ghica. Pasajul de acolo ar fi mai simplu, în primul rând trebuie mutat traficul pietonal în subteran, în al doilea rând trebuie creată o bandă sau două separată/te pentru direcția  Doamna Ghica - Petricani, la nivel. Doar pentru direcția Petricani - Doama Ghica trebuiesc benzi în subteran, pentru a degreva coada care se întinde până la Mobexpert.
BINGO !
Asa este !
Asta ar fi cazul ideal, despre care nici macar nu am indraznit sa scriu...
Practic, masinile care vin dinspre Pipera/A3 si merg spre Delfinulu/Pantelimon ar trebui sa intre in subteran undeva in dreptul Palatului Ghica, si sa nu mai dea de nici o intersectie pana la Heliade Intre Vii... (evident, in situatia asta demolarea partiala a complexului Delfinului si constructia unui pasaj denivelat cu Pantelimon va deveni urmatoarea prioritate...)
Iar super-ideal ar fi sa facem de la Palatul Ghica pasaj subteran pe 2 nivele: unul pentru traficul auto, iar celalat pentru [b]tramvai[/b] !!...
Da, pentru ca ar trebui ca din linia de tramvai de pe malul lacului (16, 36) sa se desprinda "bretele" care sa intre in subteran si sa o ia pe sub Dna Ghica iesind "la nivel" cu liniile de pe Colentina (21), sa reintre in subteran imediat dupa intersectie si sa "iasa la lumina" undeva pe Dna Ghica spre Delfinului. Asta in speranta ca undeva in viitor se va realiza linia de tramvai pe "inelul median", de la "Platf.ind,Pipera" pana pe Oltenitei, probabil la Romprim (sa nu uitam ca strapungerea/pasajul Nicolae Grigorescu-Splai are spatiu alocat pentru linie de tramvai...)
Ar fi super-cool sa te urci in tramvai la IRA si sa ajungi in 25-30 de minute la Pipera, la "corporatisti"... :D

Dar pur si simplu nu cred ca se va incepe (sau ca macar se vor gandi sa inceapa... )  asa ceva.
Actuala administratie locala din Capitala: ZERO !
Nu credeam ca voi ajunge sa-l regret pe Oprescu...
Ala macar visa ceva...

Quote from: cezar-mario2012 on March 10, 2017, 08:47:52 PM
Noi ne cumpărăm teren în câmp, după care îi schimbam utilitate din agricol, în construibil și uite așa putem să construim, o casă, un bloc, un complex. Dar drumuri construim noi ? Nu, să vină primăria să ne facă. De ce să cedăm noi gratuit din terenul nostru pentru un drum decent, dar avem obligația unui drum de servitute.  Așa s-a ajuns prin acea zona ca pe unele drumuri să nu poată intra mașina de pompieri. Întrebare, zona se va dezvolta? Desigur, vor fi case, blocuri, complexe, deoparte și de alta a autostrăzii.  Crede-ți că deținătorii de terenuri cvor ceda gratuit către primărie vreun cm2  de tereren pentru a se construii bulevarde și utilități? Becali nu vrea să construiască nimic acolo, el vrea doar să vândă la un preț bun, nu va ceda niciodată gratis vreun cm2, mai puțin metri, egal mai puțin bani.
No comment.
Doar multa, multa...
:cheers: :cheers: :cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)