News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] PMUD Bucuresti

Started by Ionut, April 04, 2016, 07:13:52 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexbb

Quote from: Vj_Alecs on March 07, 2017, 03:18:07 PM
Am trimis si eu o intrebare care primaria Voluntari, sper sa primesc un raspuns pertinent.
Nu stiu ce raspuns ar putea da primaria. Ei sau politia rutiera au cerut un studiu de impact asupra traficului in zona pentru deschiderea celor 3km pana la Popasului. Intrebarea ar fi ce facem de acum inainte. Ok, facem studiul si ce vrem sa vedem din acel studiu? Daca fluxul de masini va fi mult mai mare decat acum nu deschidem? Care ar fi marjele acceptate? Sau nu deschidem si asteptam inca 1 an sa se termine tot tronsonul? De-asemenea cred ca CNAIR ar trebui sa raspunda daca se va da sau nu in folosinta nodul de la Moara Vlasiei. Acolo nu stiu sa fie vreo alta piedica, iar lucrarea e f aproape de final.

Vj_Alecs

Dupa mintea mea, o cale de acces noua nu are cum sa fie generatoare de trafic suplimentare, sa presuspunem ca toata lumea care iesea pe centura acum o sa iasa in popasului, daca omul vede ca acolo este aglomerat si sta 1 ora in trafic revine la vechea ruta, cumva nu este obligatoriu sa iesi pe popasului nu inteleg de ce nu exista putina logica si la ei, este o cale de acces in oras in plus, traficul se va splita. In fine, noi avem ideile noastre care nu sunt pe aceeasi lungime cu ale lor. Astept totusi un raspuns, chiar daca ma directioneaza catre CNAIR.

Bogdan_Cluj

@Vj_Alecs

Exact asa ma gandeam si eu: traficul atat de intrare in Bucuresti cat si de iesire o sa fie impartit intre vechea iesire (centura) si cea noua (Popasului), si hai sa introducem si Moara Vlasiei (desi e mai departe).

Din ce vad pe harta si din ce spuneti voi (si cei care blocheaza deschiderea) Popasului nu duce prea mult trafic. Dar cum spui tu, daca omul vede ca e blocat acolo, merge pe centura.

Si cand o sa fie gata si nodule de la Petricani, ce o sa zica ca nu il deschide ca atunci toata lumea se ingramadeste acolo in loc sa mearga pe celelalte trei noduri?

Poate gresim noi si nu vedem anumite aspecte, astept un raspuns de la ceilalti forumisti, poate vad ei altfel situatia...

pasadia

Asta cu "alte aspecte" mi-a adus aminte de un editorial vechi de-al lui Baiazid. Ala in care specula asupra unui viitor in care tot Ardealul si toata Moldova se vor varsa prin CoBra si prin A7 in Petricani si vor bloca definitiv tot nordul Bucuresti-ului. Calcula el acolo cum va fi blocata A3 inca de la Moara Vlasiei, ca degeaba sunt 3 benzi pe sens ca vor trebui mai multe...

Ma rog, or mai fi citit si altii editorialul ala si preventiv nu vor sa deschida nimic.

Vj_Alecs

#154
Pam-Pam, intre timp am primit si raspunsul de la primaria Voluntari!

Quote"buna ziua, stimate domn, precizam faptul ca IPJ Ilfov, impreuna cu CNAIR au constatat, in urma unui studiu de trafic faptul ca strada Popasului nu poate suporta descarcarea autostrazii atata vreme cat aceasta nu se face concomitent cu deschiderea portiunii de descarcare in Bucuresti. Aceste aspecte ar bloca intreg traficul pe strada Popasului, si ar afecta restrictiile de tonaj ale zonei. Mai mult decat atat precizam faptul ca Institutia Primarului Orasului Voluntari nu a fost informata cu privire la receptia finala a tronsonului de autostrada."

Se pare ca nu vom avea autostrada prea curand, din ce stiu exista probleme pe segmentul dintre popasului si petricani..

dr4qul4

@pasadia, si eu am zis, dar doar cand vroiau unii sa mute si C4 tot prin Brasov. Atunci aveam tot traficul din Banat, Ardeal si Moldova descarcat in Petricani.
Pana cand vom avea gata toate autostrazile, cu siguranta vom avea si A0 si DNCB, si imbunatatiri in Petricani, dar nici mama lor de pasaje nu vor face fata.

Revenind la Popasului, pot sa faca oricate scenarii vor. Pana la urma tot vor deschide, iar traficul se va imparti de la sine. S-au inventat Statiile, Waze si Maps. iar la o adica, politia poate inchide bucata de dupa centura pana se elibereaza. Doar nu ar fi prima data cand se inchide un drum din cauza unui blocaj.
Eu unul chiar nu cred ca se va aglomera Popasului. Traficul pe A3 este in weekend cand Pipera e pustie.
Iar in timpul saptamanii, daca vrei sa ajungi de la Ploiesti in Nord, Vest si Centrul Bucurestiului, vei veni pe DN1, Daca vrei in Est si in Sud (titan) vei iesi pe centura. Doar daca vrei sa ajungi in Pipera-Aviatiei vei alege iesirea de la Popasului.

LE. Poate ar fi o idee sa o deschida doar in weekend pana acolo
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AlexxC

Sau măcar benzile de ieșire din București să fie folosite...cum se sugerase cândva aici pe forum.Ce probleme ar cauza ieșirea? Până la urmă preia și decongestioneaza.

Bogdan_Cluj

M-am gandit si eu la varianta cu "doar benzile de iesire", dar cred ca argumentul ca sa nu le deschida nici macar pe alea este ca ar aduce si mai mult trafic dinspre oras pe strada Popasului si ar bloca si mai mult traficul acolo. Cred ca asta motivul pentru care nu vor sa deschida nici macar benzile de iesire.

TibiV

#158
Popasului este un cosmar cumplit in intervalul 07-09 AM si in intervalul 16-19 PM.
Exact in aceleasi intervale, str. Petricani este un cosmar de 3 ori mai mare.

Imi pare rau ca nu va pot demonstra "fotografic", dar m-am ferit ca de tamaie sa circul pe acolo in intervalele mentionate.
Ultima data cand am facut o asemenea greseala, eram abia prosapat membru al forumului si nu m-a dus mintea... :(

Chiar daca o sa ma contreze prietenul dr4qul4, cred ca A3 Bucuresti-Ploiesti va ramane in continure cea mai putin utila/utilizata autostrada din Romania.

In realitate, NU are nici o descarcare decenta in Bucuresti:
0. DNCB - este aia pe care o stiti, ii mai putem aranja un pic frizura (cu inca un giratoriu...) si gata.
1. Nodul de la Popasului - este o gluma de prost gust, poate servi in cel mai bun caz locuitorilor din orasul lui Pandele.
2. Nodul de pe str. Ghergitei - Hmmm... Da in foarte complicata (si deja sufocata) intersectie Colentina-Andronache-Fundeni-Gherghitei. Pana acum str. Gherghitei a fost "neglijabila", aducand doar trafic dintr-un mini-cartier de case. Nu va mai fi cazul (adica "neglijabila") daca se va iesi din A3 pe aici.
3. Nodul principal de pe str.Petricani este O RUSINE. Intersectie la nivel, in T...
Cand vei veni de pe autostrada, ai 3 optiuni de traseu.
A. Sa o faci la dreapta, spre Pipera. Putini o vor folosi (bucurestenii cel putin, care stiu geografia locului) deoarece pentru Pipera este mai comod sa iesi prin Popasului, vezi punctul 1.
B. Sa faci stanga spre Doamna Ghica. Suportabil daca intri in Bucuresti in intervalul orar 19 PM - 07 AM. In rest, pierdere de timp si sursa de nervi.
C. Sa mergi inainte pe str. Fabrica de Glucoza. Care are 1 (una) banda pe sens, si este deja blocata in permanenta de ani de zile de corporatistii din Pipera. Largirea FdG este un proiect demarat de Oprescu, dar "uitat cu obstinatie" de actualul Primar General.
Am pus acum cateva zile doua poze cu "km 0" al A3 venind de FdG. Insa nu am spus atunci ca am facut 35 de minute de la statia de metrou Pipera de pe Pompei pana am intrat pe Petricani. (Distanta este de maximum 1,5 km...)

ATENTIE !!!
La optiunile B. si C. (iesire pe Petricani spre Doamna Ghica si spre FdG) aratate mai sus nu am luat in considerare un mic amanunt: Petricani se intersecteaza la nivel cu M800 Bucuresti-Constanta. Adica cu bariera.
Daca este bariera lasata, sunt toate sansele ca iesind de pe A3, la "splendida" intersectie in T cu Petricaniul, cei care vin de pe autostrada sa ramana blocati, fara sa poata sa faca stanga sau sa mearga inainte, blocati pur si simplu de sirul de masini care asteapta ridicarea barierei.
Stiu ca se "pot gasi solutii" (gen semaforizarea inteligenta la intersectia cu Petricani - daca este lasata bariera sa nu mai lasi masinile sa se aseze la coada de la bariera) sau alte artificii...
Dar astea sunt paleative, frectii la piciorul de lemn al capitanului Hook...

In viitorul previzibil, A3 este "omorata" de indolenta/nepasarea PMB...
In afara de "porumbei" gen "RATB gratis la toata lumea", de la alegerile de anul trecut primaria nu a scos o vorba despre cele doua proiecte exclusiv ale PMB  (si care ar fi minimul necesar, dar nu si suficient - doar decent...) care ar "viabiliza" cat de cat A3:
1. Pasaj la intersectia Colentina - Doamna Ghica
2. Largirea str. Fabrica de Glucoza la 2 benzi pe sens

Solutia "aproape buna" ar include si:
3. Pasaj denivelat str.Fabrica de Glucoza - str.Barbu Vacarescu
4. Pasaj denivelat (desi va fi un cosmar ca va bloca estul Bucurestilor cativa ani...)  in intersectia Colentina-Andronache-Fundeni-Gherghitei. Nici macar nu imi dau seama cum ar trebui facut... North ar putea avea niste idei...

Cele 4 puncte de mai sus sunt strict "in sarcina PMB".

Evident, "solutia corecta" a proiectului A3 ar fi trebuit sa includa o "coproductie" CNADNR/CNAIR - PMB, si anume:
5. Intersectie denivelata A3-Petricani-FdG
Inutil sa mai discutam acum. Proiectul este ala care este.
O rusine dpdv al unei infrastructuri civilizate, intr-o capitala a unei tari care nu este in Africa sub-sahariana... :(

O rusine pentru ambele institutii pomenite...
Insa un mare succes pentru "traditionalele relatii de prietenie bucuresteno-voluntariste"...
:((
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vj_Alecs

Ok, in concluzie, mai bine nu mai facem nimic ca oricum o sa fie aglomerat.. eu unu nu inteleg aceasta gandire, daca lumea o sa vada ca se aglomereaza in petricani o sa mearga pe centura, cum au facut-o atat timp, simplu, este o cale de acces in plus, chiar nu are cum sa dauneze mai mult decat este acum.

Bogdan_Cluj

@TibiV: +2 pentru aceasta analiza. Nefiind din zona nu stiu cat este de corecta, dar pare documentata si gandita.

@Vj_Alecs: eu nu asta am inteles din analiza lui TibiV

Dan027

Eu nu sunt atat de vechi pe forum, dar totusi pot sa zic ca asta este argumentul suprem pentru a combate necesitatea unei autostrazi: "Nu facem autostrada aia pentru ca va avea trafic" :badday:

dr4qul4

@TiBiV, tu vezi doar partile negative.
Da descarcarea A3 in Petricani este prost gandita. Acolo avem clar nevoie de un bulevard nou. Reteaua stradala din Pipere (ambele cartiere din Voluntari si Bucuresti) este una pentru sate, sau cel mult demna de un orasel.
Latirea FdG e o gluma proasta cu tot cu pasajul peste Barbu Vacarescu. Bani aruncati aiurea. Latirea va ajuta putin, dar nu cine stie ce. Pasajul va ajuta traficul Stefan cel Mare-Baneasa dar pentru A3 nu aduce nimic bun.
Am mai auzit si de strapungerea D Pompei in Barbu Vacarescu. Alta ineptie.
Degeaba duci traficul in Barbu Vacarescu si in Calea Floreasca. Ca te blochezi la Stefan Cel Mare, unde trec maxim 10 masini la 2 minute (asa e semaforul).

Singura solutie in zona este bucata din "suspendata lui Oprescu" care sa mearga paralel cu CF-ul macar pana la Sos Pipera, coroborata cu pasaj peste CF si rezolvarea intersectiei Pipera-Nicolae Caranfil.  Plus pasaje la D-na Ghica si Delfinului (pe inelul median).

Dar pana atunci avem un nod functional. Un nod care va atrage trafic acolo, dar care va prelua si trafic. Voi aveti idee doar cati vin cu masina dinspre Ploiesti si se opresc in Pipera-Aviatiei? Va spun eu. fff multi. Stiti pe unde o iau acum? pe DJ200B, adica prin ....Pipera!!! sau pe DJ200...adica prin....Andronache.
A3-Obor

Stiti ce ar aduce deschiderea nodului de la Popasului? pe langa aglomeratie (care este oricum) va aduce si deblocarea giratoriilor de pe DNCB de la Tunari si Stefanesti. Alea unde oamenii au tendinta sa moara.

Si eu sunt din zona. Born&raise. Iar descarcarea A3 ma incurca teribil in drumul intre Vitan si Aviatiei
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Vj_Alecs

Quote from: dr4qul4 on March 09, 2017, 12:04:48 PM
@TiBiV, tu vezi doar partile negative.

Stiti ce ar aduce deschiderea nodului de la Popasului? pe langa aglomeratie (care este oricum) va aduce si deblocarea giratoriilor de pe DNCB de la Tunari si Stefanesti. Alea unde oamenii au tendinta sa moara.

Si eu sunt din zona. Born&raise. Iar descarcarea A3 ma incurca teribil in drumul intre Vitan si Aviatiei

@dr4qul4 Multumesc. se pare ca nu sunt singurul cu aceasta gandire.

Am sa incerc sa fac si o adresa catre CNAIR ca simplu cetatean, sunt curios de raspunsul lor.

Beowulf

#164
Quote from: dr4qul4 on March 09, 2017, 12:04:48 PM
Latirea FdG e o gluma proasta cu tot cu pasajul peste Barbu Vacarescu. Bani aruncati aiurea. Latirea va ajuta putin, dar nu cine stie ce. Pasajul va ajuta traficul Stefan cel Mare-Baneasa dar pentru A3 nu aduce nimic bun.

Mai, de ce nu vrei tu sa accepti ca A3 se va conecta la bd. Beijing? Stiu ca am mai avut discutia asta, dar inelul median se va inchide prin FdG - bd Beijing, alta varianta serioasa pentru legatura cu A3 nu exista.

iote cam asa:
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.