News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] PMUD Bucuresti

Started by Ionut, April 04, 2016, 07:13:52 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dan027

^^ Mai bine echipau autobuzele cu girofar  :lol:

strainu

Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

perfidus

Posibil din cauza asta?

Patru proiecte noi vor fi incluse in Planul de Mobilitate Urbana Durabila

In urma analizelor realizate in ultimele luni, reprezentantii Primariei Municipiului Bucuresti vor solicita includerea in PMU, a inca patru proiecte  care vizeaza decongestionarea traficului in zonele cu maxima expansiune.


- supralargirea strazii Prelungirea Ghencea, intre str. Brasov si soseaua de centura a Municipiului Bucuresti si realizarea unui terminal intermodal comun cu viitoarea statie de tren din zona Haltei Bariera Domnesti.


- modernizarea strazii Barbu Vacarescu si a strazii Av. Alex.Serbanescu (sistem rutier si cale rulare tramvai) de la Sos. Stefan cel Mare pana la Bd. Aerogarii si prelungirea liniei de tramvai pana la Zona Comerciala Baneasa.


- modernizarea sistemului rutier si a liniei de tramvai pe bd. Dimitrie Pompeiu si prelungirea pana la str. Barbu Vacarescu, pentru asigurarea unei legaturi directe cu un mijloc de transport rapid, nepoluant si de mare capacitate, a zonei de birouri Pipera (aflata in plina expansiune) cu zona de Nord a Capitalei.

- modernizarea Soselei Petricani, intre Bulevardul Lacul Tei si sensul giratoriu de la intersectia cu Bd. Pipera, atat pentru sistemul rutier cat si pentru calea de rulare a tramvaiului.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

nirolf

În trecut au fost întâlniri de informare și în care s-a strâns feedback înainte de finalizarea studiului. Nu a existat o etapă (obligatorie) de consultare publică, abia acum se face la presiunea unor ONG-uri.

panzer

Quote from: perfidus on February 24, 2017, 09:51:36 PM
Primaria are cerinte care vad ca vor afecta destul de mult proiectul (inca doua subtraversari). De aici si intarzierea mare in dezbatere si aprobare.
Nu scrie ca ar fi SUBtraversari ca sa afecteze ce s-a construit deja. Pot fi foarte simplu SUPRAtansversari.

Am mai scris ca aceasta problema a fost f mare si in Irlanda. Oamenii (nu primarii gen Pandele) s-au opus caci li se taia proprietatea in doua. Ani de zile nu au facut autostrazi din aceasta cauza. S-a rezolvat cu statul care a cumparat parcela mai mica.

Nu il iubesc pe Pandele deloc, e un parazit, dar imi pare ca CNADNR n-a gandit deloc acesti 3 km.
Retelele de gax, canalizare, traficul local; toate trebuiau gindite din timp si acceptate ca si restrictii. In schimb a tras doar o linie drepata prin camp si le-a iesit autostrada. Daca ai terenul pe partea cealalta a autostrazii nu mai poti extinde retelele, nu mai poti ajunge acolo.
Nu cred ca a fost o problema de costuri sa faci 2-3 subtransversari prin care pot trece conducte de gaze, cabluri electrice ingropate, cabluri de internet, un tub de canalizare, eventual un bulevard ipotetic al lui Pandele.

Au proiectat si executat A3 ca A1 intre Draja si Fetesti; prin mijlocul baraganului. Fundatie si atat. Nevoile oamenilor din zona, ZERO. S-au gandit doar la strazile existente, balti si CF.

Parerea mea, chiar daca o sa ma umpleti de dislike-uri, este ca este f slab proiectata aceasta autostrada, cel putin ultimii 3 km. Proiectata doar cu gandul la KM, de aceea nici nu va fi foarte utilizata nici cand v-a avea semafor cu Petricani.

Ma gandesc, ca acum 120 de ani cand au construit Central Park in New York au putut sa ingroape strazile pe dedesubt. Noi nici acum nu ne gandim la omaneii din zona. Apoi stam 10 ani si aruncam vina unii pe altii, in loc sa ne asumam greselile si incompetenta.

Mai sunt autostrazi care vor intra in oras, centuri la nivel de autostrada. Daca vor continua sa le gandeasca ca si pana acum primarii si oamenii de acolo se vor revolta si ei. Sa vedeti la A0 care trebuie sa treaca nu numai prin Voluntari ci prin toate comunele (acum orase) din jurul capitalei. Cu actuala gandire de la CNADNR A0 v-a intampina de 100 de ori mai multe probleme decat A3. Are si de vreo 30 ori mai multi km prin zone intens populate.

carutasul

Din ce in ce mi se pare mai interesantă propunerea colegului de pe forum ( nu mai tin minte cine, îl rog să se autodenunţe ca să primească meritele) cu o autostradă care să treacă între DN5 si DN6. Nici nu stiu pe ce topic am putea discuta despre asta, dar cred ca ar merita investigată posibilitatea unei iesiri din Bucuresti fie de undeva de la Zetarilor fie din zona străduţelor de la Pucheni care intr-un viitor ar putea eventual să se "verse" in acea autostradă ipotetică dar in prezent să se lege cumva si la DN5 după 1 Decembrie si la DN6 chiar la actuala centură in lucru. Zona respectivă in Bucuresti este slab construită, cu case fără valoare patrimonială si nici măcar cine-stie-ce comercială, deci probabil ar fi un moment ideal pentru exproprieri. Asta ar reduce traficul pe ambele iesiri ( pe DN6 deja "ochiometric" simt că e aproape de saturaţie, ca locuitor in zonă, probabil si pe DN5 la fel)

TibiV

Problema este cum ajungi in zona Zetari.
Prin Prelungirea Ferentari ?
Sau pe minunata strada Luica (1,5+1,5) ?
Soseaua Giurgiului este un pic mai OK, dar daca va deveni traseu pentu o autostrada... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Si crezi ca Sos Alexandriei/Calea Rahovei e o solutie mai buna? Acolo e clar ca vom avea nevoie de un nou bulevard, latind Calea Ferentari sau folosind CF industriala, dar care sa iasa si in Viilor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Cred că nici o solutie nu e grozavă, dar mă gândesc că între Rahova si Giurgiului, tot segmentul de cerc respectiv  e o aproape doar o zonă întinsă de case, multe de paiantă, in tot cazul fără prea mare valoare, iar oraşul are cea mai mică întindere in acea zonă. Presupun că la un moment dat va trebui completat cumva si inelul median pe acolo, cum-necum, deci asta ar fi o posibilă sursă de alimentare pentru acel bulevard; Ferentariul ar putea fi o altă variantă complementară. Cred că mai sunt si diverse foste fabrici care oricum nu mai functionează si care ar putea face loc unui bulevard, acum ca tot nu mai e Vanghelie ( imi cer scuze că o dau în politic, dar ştim cu toţii că unul din obstacolele modernizării sectorului cinci a fost primarul... care este, pă persoană fizică)

carutasul

Acum fiindcă tot am deschis discuţia si ne-a mutat Ionuţ la locul potrivit, am deschis Google Earth ( e cam vechi, 2012) si pare destul de clar ca ar cam fi doua variante: fie lărgirea străzii Sălaj ( care nu cred că e extrem de dificilă) si prelungirea ei până la centură şi in continuare, pe la Vârteju mai departe, fie acolo unde coteşte "Trafic Greu", pe lângă Rocar, respectiv fie prin estul fie prin vestul oraşului Măgurele. Zonele alea par să aibă cea mai mică "lătime construită" şi si in continuare e un coridor liber sau aproape liber, pentru că localitătile sunt insirate in principal de-a lungul soselelor radiale ( Dn5, DN6 si soseaua Măgurele).

TibiV

Quote from: carutasul on February 26, 2017, 07:13:11 PM
Presupun că la un moment dat va trebui completat cumva si inelul median pe acolo, cum-necum,

Asta ar trebui sa fie cap de lista in strategia urbana a orasului...
Luica-Zetari pana la Rahova (undeva pe langa puscarie pica traseul cel mai... liber! :lol: ) si de acolo mai departe, drept in intersectia Brasov-Ghencea...

Dar daca nu se face un PUZ urgent, peste 5 ani se va umple de vilute si "cartiere rezidentiale", fie ele si cu fosa septica...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Da, perfect de acord. Inelul trebuie inchis , mai ales dacă doamna primar vrea limitarea accesului in oras ( sincer, ideea nu e rea, dar sunt absolut de acord cu ce a zis Ionut la radio, trebuie intai inchise inelele, facute niste parcări, si abia dupa aia limitat accesul, simultan cu reformarea RATB, care circulă pe aceleasi trasee din anii '60, dacă nu or fi din '30) . Dacă nu sunt bani ( desi mi se pare o glumă, la "valoarea" Bucurestiului nu există asa ceva) măcar blocat terenul prin PUZ/PUD ce-o mai fi, cel puţin în zona asta de care vorbesc momentul oportun e azi. După ce se delimitează terenul, poa' să vină şi vilele, ba chiar ajută, o să facă particularii terasamentele,  că si eu am cărat ceva piatră pe străzile de aici de unde locuiesc, până să se dezmeticească primăria :) 

perfidus

Quote from: panzer on February 26, 2017, 10:57:57 AM
Quote from: perfidus on February 24, 2017, 09:51:36 PM
Primaria are cerinte care vad ca vor afecta destul de mult proiectul (inca doua subtraversari). De aici si intarzierea mare in dezbatere si aprobare.
Nu scrie ca ar fi SUBtraversari ca sa afecteze ce s-a construit deja. Pot fi foarte simplu SUPRAtansversari.

Relativ la acel desen aveam in vedere ce e dupa Str. Popasului si acolo nu e nimic construit incă, lipsă AC. Doar terasament pe o scurta portiune.
De acord si cu SUPRAtraversarile, sunt mai ieftine si le poate face si Pandele daca doreste :lol:.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

Eu nu inteleg pentru ce sa facem acolo supratraversari? Cel mult 1 ar trebui sa fie de ajuns, pentru ca in rest acolo avem padurea la o distanta de 350m. Cateva depozite si 1 rand de vile si cam asta e. Nu trebuie sa se faca inca un nou cartier.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Ca sa revin la ce ziceam un pic mai inainte, de fapt Strada Salaj are deja doua benzi pe sens in teorie; dacă ar putea elibera niste terenuri pe care le vezi nefolosite când treci pe acolo să le transforme in parcări de resedinţă ar avea doua benzi pe sens si practic ( eventual s-ar mai putea sacrifica un pic si din trotuare , desi nu sunt fan al ideii, dar nu prea am vazut pietoni prea multi in zonă) ; ar mai fi portiunea de la inceput, care se cheama Spatarul Preda, care ar mai putea fi lărgită si ea relativ usor. De acolo unde se "infundă" nu cred ca mai e mult până în câmp; daca e sa ma iau dupa gmaps, in spatele blocului de acolo ar incepe câmpul. Nu stiu dacă mai e adevarat si acum. Strada asta se intersecteaza si cu inelul central, si cu Trafic Greu, deci ar fi relativ accesibilă.( de fapt eu pe aici merg acasa de cele mai multe ori, bd Rahova fiind aglomerat mai mereu.