Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Quote from: Vice33 on December 25, 2017, 01:02:53 PM
Eu am impresia că firmele care nu câștigă la licitații, contestă doar de dragul de a contesta pentru că nu sunt fair-play în a recunoaște că, firma câștigătoare este mai bună. Nu de puține cazuri o firmă subevaluată și care avea capacitate financiară mult sub a alteia, dintre cele care participau la licitație, a făcut contestație, a câștigat și firma mai bună a pierdut, lucrările fiind făcute defectuos de firma mai proastă...și știm cu toții că aceste firme mai proaste sunt buba, nu au oameni, utilaje, nu au forță financiară și se ajunge în cazuri de reziliere, pentru că nu au lucrat pe șantier luni bune sau chiar ani...

Tocmai faptul ca procedura ajunge sa fie analizata atat de catre CFR, cat si apoi de catre CNSC si in final de CAB, imi da mie (si tie) GARANTIA ca totul este legal, corect si pe cat se poate de impartial.

Daca o fima contesta de dragul contestatiei, e clar ca in final va pierde. In final va pierde bani. Ce patron pierde bani de buna voie? E de-a dreptul absurd ceea ce spui. Toti patronii pe care-i cunosc sunt extrem de incrancenati cu banii lor proprii, la fel si firmele cu multi actionari, directorii imediat sunt demisi daca rezultatul financiar nu este optim si deci fac pe naiba sa faca profit. E INVERS: in lumea asta goana nebuna dupa profit duce la multe probleme, de produse ieftine si nesigure, etc... Deci stai foarte linistit, NIMENI nu contesta de dragul de a contesta. Daca o fac, firmele chiar sunt convinse ca au o sansa si ca au fost nedreptatite.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Vice33

Da, acum e mai clr, multumesc pentru lămuriri. Deci cheia este previziune, acțiune și inteligență în managementul licitațiilor și lucrărilor de infrastrcutură. Văd că problema grea este sus la nivel de management, de conducere, de implementare a proiectelor și de urmărirea lor...

Hm...nu avem oameni calificați pentru un management eficient sau lăcomia face ca aceștia să comită ilegalități și să se ajungă unde suntem acum după 25 de ani de "democrație"...?

alex8

Fiecare echipă de manageri vine cu o strategie de investiții. Adică începi proiecte cu o echipa si le pui in asteptare pentru a incepe/continua alte proiecte cu noua echipă de manageri.

Vice33

Quote from: NGC on December 25, 2017, 11:35:25 AM
^^^ Contestatiile la CAB au fost respinse.

21.12.2017

Quote
Tip solutie: Modifică sentinţa
Solutia pe scurt: Respinge excepţia inadmisibilităţii invocată de intimata-petentă Iralferr SPA ca nefondată. Respinge plângerea formulată de petenta-intimată Acciona Ingineria SA ca nefondată. Admite plângerea formulată de petenta Italferr SPA. Modifică în prte decizia CNSC nr.3078/C10/3575/21.11.2017 în sensul că admite contestaţia formulată de contestatoarea Italferr SPA şi în ceea ce priveşte critica referitoare la justificarea preţului aferent investigaţiilor geotehnice şi a analizelor de laborator, respectiv critica privind depunerea de oferte de preţ din partea tuturor subcontractanţilor declaraţi. Obligă autoritatea contractantă la reevluarea ofertelor după solicitarea de clarificări potrivit considerentelor prezentei decizii. Menţine în rest decizia CNSC contestată. Ia act că părţile îşi rezervă dreptul de a solicita cheltuieli de judecată pe cale separată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică azi 21.12.2017

"Obligă autoritatea contractantă la reevluarea ofertelor după solicitarea de clarificări potrivit considerentelor prezentei decizii"

@NGC, ce se intampla mai departe, urmează o a treia reevaluare din partea CFR si daca o aleg tot pe ACCIONA iarăși se contestă? Văd că e un cerc vicios aici...nu se mai termină...

NGC

Va urma o reevaluare, dar trebuie sa tina cont de ceea ce apare in motivarea de la CAB.
Nu mai tin minte detaliile, dar se pot eventual revedea cele 2 contestatii la CNSC si cele 2 la CAB in ceea ce priveste obiectele contestatiilor, si se poate vedea daca CFR a tinut cont de ce au zis CNSC si CAB sau nu.
In urma noii reevaluari se face un nou raport al procedurii si acesta poate fi contestat din nou.

Vlad94


NGC

Quote from: NGC on January 04, 2018, 10:02:23 PM
Va urma o reevaluare, dar trebuie sa tina cont de ceea ce apare in motivarea de la CAB.
Nu mai tin minte detaliile, dar se pot eventual revedea cele 2 contestatii la CNSC si cele 2 la CAB in ceea ce priveste obiectele contestatiilor, si se poate vedea daca CFR a tinut cont de ce au zis CNSC si CAB sau nu.
In urma noii reevaluari se face un nou raport al procedurii si acesta poate fi contestat din nou.

Am tot uitat sa va spun ca CFR nu a asteptat dupa decizia CAB din 21.12.2017 si in 07.12.2017 a stabilit castigatoare din nou oferta ACCIONA, asa ca ITALFERR a contestat din nou acum vreo luna noul raport al procedurii.

cristi5

Stim cumva daca e gata SFul Caransebes-Timisoara-Arad?

Ce urmeaza cand e gata? AM si licitatie pt proiectare?

Quote from: dan tm on August 05, 2017, 10:02:43 PM
Memoriu de prezentare Arad-Caransebes

http://www.anpm.ro/documents/12220/2231306/Memoriu+de+prezentare+SF+Modernizare+CF+ARCA.pdf

Fara legatura cu subiectul liniile inguste de la pagina 8 nu mai exista de multa vreme, nu inteleg de ce sint prezentate acolo ca fiind folosite.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Ionut

Dacă nu stim, întrebam. Am văzut că pe Legea 544 cei de la CFR raspund decent și în termenele legale. Deci scrie-mi te rog intrebarile si le trimit eu.

NGC

Quote from: cristi5 on January 27, 2018, 01:08:44 AM
Stim cumva daca e gata SFul Caransebes-Timisoara-Arad?

Ce urmeaza cand e gata? AM si licitatie pt proiectare?

AM este in curs de obtinere dar mai dureaza.

cristi5

Deci e gata SF? Sau e gata si proiectarea?

Sunt un pic confuz la procedurile CFR  (sau in general) dinainte de lansarea FIDIC rosu.

Iau AM pe baza SF, apoi liciteaza proiectarea care include revizuire AM?

NGC

Se va contracta separat partea de proiectare si detalii de executie.

Uite aici un extras din caietul de sarcini.





NGC

Quote from: NGC on January 25, 2018, 10:36:10 PM
Quote from: NGC on January 04, 2018, 10:02:23 PM
Va urma o reevaluare, dar trebuie sa tina cont de ceea ce apare in motivarea de la CAB.
Nu mai tin minte detaliile, dar se pot eventual revedea cele 2 contestatii la CNSC si cele 2 la CAB in ceea ce priveste obiectele contestatiilor, si se poate vedea daca CFR a tinut cont de ce au zis CNSC si CAB sau nu.
In urma noii reevaluari se face un nou raport al procedurii si acesta poate fi contestat din nou.

Am tot uitat sa va spun ca CFR nu a asteptat dupa decizia CAB din 21.12.2017 si in 07.12.2017 a stabilit castigatoare din nou oferta ACCIONA, asa ca ITALFERR a contestat din nou acum vreo luna noul raport al procedurii.

Surpriza! De fapt nu este surpriza. :D

CNSC a admis pentru a treia oara contestatia ITALFERR. Asta spune multe.

TibiV

Quote from: NGC on February 12, 2018, 10:42:58 PM
Se va contracta separat partea de proiectare si detalii de executie.

Uite aici un extras din caietul de sarcini.
(...)
Apropos de "plagiate" si de stilul asiatic de lupta "co-py-pas-te".... (accentul este foarte important... se citeste "coo-PI pas-TEEE ;) )

MLPAT nu mai exista de muuuulti ani !
(vedeti documentul pus de NGC, iti sta mintea....)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: NGC on February 12, 2018, 10:43:55 PM
Quote from: NGC on January 25, 2018, 10:36:10 PM
Quote from: NGC on January 04, 2018, 10:02:23 PM
Va urma o reevaluare, dar trebuie sa tina cont de ceea ce apare in motivarea de la CAB.
Nu mai tin minte detaliile, dar se pot eventual revedea cele 2 contestatii la CNSC si cele 2 la CAB in ceea ce priveste obiectele contestatiilor, si se poate vedea daca CFR a tinut cont de ce au zis CNSC si CAB sau nu.
In urma noii reevaluari se face un nou raport al procedurii si acesta poate fi contestat din nou.

Am tot uitat sa va spun ca CFR nu a asteptat dupa decizia CAB din 21.12.2017 si in 07.12.2017 a stabilit castigatoare din nou oferta ACCIONA, asa ca ITALFERR a contestat din nou acum vreo luna noul raport al procedurii.

Surpriza! De fapt nu este surpriza. :D

CNSC a admis pentru a treia oara contestatia ITALFERR. Asta spune multe.

ACCIONA nu se lasa si a contestat iar la CAB decizia CNSC. Pana acum au pierdut acolo de mai multe ori pentru aceasta licitatie.