News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Magistrala M900 | Bucuresti-Craiova

Started by Sorinus, February 05, 2019, 10:07:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AdiM

Fara rebrusare? Bai, lasati fabulatiile, eu vorbesc de varianta prin Pitesti. Se face rebrusare acolo oricum. Simplul fapt ca schimbi postul la automotor tot rebrusare e, 10 minute le pierzi minim pe asta, vreo 20 la tren clasic (deseori cu aceeasi loco).
Trenul isi schimba sensul spre Craiova, asa e linia pe acolo, poate unii nici atata lucru nu stiti.
Si sub nicio forma nu ai cum sa reduci 2h dupa aceste Quick Wins. In cel mai bun caz 30-40 minute. Adica 2h20m Pitesti - Craiova + 1h20m Pitesti - Bucuresti.
Mersul real cu stationari va fi complet altceva fata de ce speculeaza CFR Infrastructura. Si da, speculeaza, nu promite nimic. Ne auzim in 2026, dupa finalizare. N-o sa vedeti 3h03m intre Bucuresti si Craiova pe 101. Macar 3h30m in loc de 3h03m, sa fi zis ca e eroare de redactare. Spre 4h se va tinde si atunci. Pana si in comunicate se contrazic singuri ca va fi viteza de 120 km/h pe Pitesti - Craiova, in altele spun ca va fi tot 100 km/h cat a fost pana la restrictie sau limita. Plus ca Pitesti - Bucuresti de 120 km/h inteleg sa se realizeze, va fi inlocuire completa. Dar la Pitesti - Craiova e doar inlocuire de linii directe in statii + macazele lor. Cum ridici la 120 restul de linie? Pui 120 km/h pe 1 km de linie? Nu mai zic ca intre Falfani si Piatra Olt e foarte serpuita linia, nici nu zici ca e la campie, acolo nu vad cum n-ar ramane tot 80 km/h viteza maxima.
Iar pe M100 faceai aproape 2h10m cand aveai portiuni de 140 km/h si tren IC fara nicio oprire.
Ce a semnalat Sorinus este perfect valid. Nu prea ai cum sa obtii acesti timpi decat pe hartie si atat.
Cum unii pun botul asa de usor (si forumul asta e plin de visatori) si vad totul cu atata optimism, asta intareste si mai tare afirmatia mea ca e o bomba electorala.

Stancosti

La rebrusare cu Siemens Desiro în Dornești pe M515, durata staționării e de șase minute.
Cu locomotivă e 15. Depinde și cât de departe are de mers până la macaze, pentru schimbat linia.

dan tm

un livret pe Craiova IC IC 912 Timisoara Nord-Bucuresti Nord via Leu. 06.25 ore  :-[
Craiova-Bucuresti Nord 02.05 :o
Sînt convins ca un mecanic destoinic scotea sub 2 ore.

https://trenuletz.forumgratuit.ro/t5043p285-100-bucuresti-nord-rosiori-nord-craiova-caransebes-timisoara

Cetatean

Am facut un print screen,o sa il pun bine sa il scot peste vreo 10 ani si rad de 5 min :)) wow! Acum un IR face 10 ore si 10 minute :)))

Daca se va face im viata asta toata reabilitarea de la Buc la Tm,pe sud,o sa se apropie de 5 ore? Sau nici poveste.

E putin spus ca va fi o rusine ca dupa ce o sa bagi vreo 5-6 miliarde sa scoti cat scoteau aia in 95...nu-mi vine sa cred.
Pe coridor,Tm-Buc cu un IC o sa fie, probabil vreo 6-6.5 ore,nu? In cel mai bun caz.

razvan96

Daca reabilitează asa cum vor toata linia Bucuresti-Timisoara, inclusiv tunelul Balota, ceea ce e foaaaarte departe, probabil ca un timp de 4 ore si jumatate-5 ore ar fi perfect realizabil.

CDV07

Astăzi (16 apr) la viaductul Cârcea (care urmează a fi reabilitat) era rătăcit un excavator la baza podului. Nu era nicio urmă de activitate acolo, dar probabil că se vor apuca în perioada următoare de refacere a firului.
Există posibilitatea ca utilajul să nu aibă legătură cu proiectul podului.

ClesterMtc

#171
^ Este acolo de ceva timp, apx acum 1 an cand au vopsit balustrada pe firul functional.

serbanlupu

In apropriere de Balota s-au schimbat niste traverse(de lemn si ciment).

Am facut ceva poza si un video fix langa Balota, dar nu stiu cum sa le incarc.


serbanlupu

Pozele aveau o calitate indoielnica si am pus doua video-uri(https://we.tl/t-vZOMUL2fmW).

Fata de anii au curatat o parte din vegetatie si au curatat santurile.

Noutatea a fost inlocuirea traverselor in zona garii Balota (aprox 1km - traverse de lemn si beton) si in zona garii Erghevita - traverse de men).

P.S.: Geamul nu a fost curat pe exterior si daca filmarile nu sunt relevante. Viteza de urcare a variat intre 25-28 km/h bazata de pozitia GPS a telefonului.