News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: cristi5 on May 03, 2017, 07:48:28 PM
Acele 2 linii continue la distanta, care indica clar separarea intre sensuri ar trebui generalizata de ex la pasajul A1/A6.
Asa este.
Si sa fie marcaje rezonatoare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Sunt sanse sa vedem parapete NJ acolo.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

Ar fi o ideea buna sa se puna NJ acolo pt siguranta
You're in Steelers Country

Dominik

#468
Reparații pe DN7


DRDP Timisoara
You're in Steelers Country

Allex

Pe DN2 Bacau-Roman, intre Harlesti si limita de judet se frezeaza, in vederea turnarii de covor asfaltic nou. Nu inteleg de ce oare nu toarna pana in Roman? Intre Secuienii Noi si Horia e partea cea mai proasta, acolo era urgenta.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

adiarc

pe A1 sectorul Cunta-Sebes a inceput curatarea nisipului si pietrisului ...asteptam cu interes si pe celelalte sectoare

PS - semnalizarea este ca de obicei deficitara...uneori si cu zero presemnalizare









asteptam sa treaca si la schimbarea parapetiilor avariati

km 305


km 309
acesta are si o portiune unde parapetii sunt distrusi pe ambele sensuri

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Faceau asta si vinerea trecuta. Si ghici ceva: masina din care coborasera stationa in dreptul lor pe banda de urgenta. La fel, fara pre-semnalizare.

SB76UFO

Am fost ieri pe traseul Sibiu-Sebes-Alba Iulia-Sebes-Deva si retur.
Aproape 300 km dus-intors, concluzia : parapeti (de la usor loviti - la facuti praf)  avariati , cat nu am vazut pe toata distanta de la Nadlac la Berlin si retur.
"Prostia este eternă și invincibilă"

adiarc

^^pasadia

kamikaze....probabil e nebun dupa senzatii tari...adica masini care trec la cativa zeci de cm de el la viteze de +130....oare avem ITM ( Inspectoratul Teritorial de Munca )?Ce zice el despre aceste conditii de munca?



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

in zona Hula Bradului parapetii arata la fel ca in pozele de mai jos...de fapt la fel in toata tara si pe toate tipurile de drumuri.Un singur echipaj am vazut la schimbat parapeti pe A1,in judetul Alba...pe tot parcursul a 7 judete ( Hunedoara,Alba,Cluj,Mures,Sibiu,Valcea,Bucuresti ),de la inceputul anului 2017,ceea ce,chiar la reteaua noastra subdimensionata ( in zonele aglomerate ),e f.f.putin.In anii ce urmeaza,asta va insemna cheltuieli foarte mari de intretinere/reabilitare si f.f putina siguranta in prezent.

am pus un indicator si cu ocazia asta...iarasi...solutia temporara...devine permanenta






"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

kumar

Pe DN1F intre Ciumarna si intersectia cu DJ108R (varful Mesesului) s-a frezat o parte din stratul de uzura pe toate 3 benzile. E foarte interesant sa conduci noaptea pe acolo acuma.

Stefan01

Vinerea trecuta se executau lucrari de refacere a stratului de uzura al A1, pe banda nr. 2, sensul Timisoara - Lugoj, intre cele doua orase mentionate anterior. Ma bucur ca folosesc semnalizari electronice. Acelasi tip de semnalizare l-am vazut montat si la capatul A1 (Margina).

Scuzati calitatea pozelor. Sunt realizate cu telefonul, din mers.















Stefan01

O veste mai putin placuta: la intersectia dintre DN 68A si CF 212 (in apropiere de Ohaba) a reaparut celebrul crater pe sensul de mers Deva - Timisoara.





La traficul care va fi in urmatorii ani pana la finalizarea A1, se impune refacerea totala a trecerii la nivel cu calea ferata, asa cum s-a realizat la intersectia dintre CF 200A si DJ 107, conform pozelor de mai jos.





Trecerea vazuta din sens opus

pasadia

Quote from: adiarc on May 14, 2017, 01:42:59 PM
in zona Hula Bradului parapetii arata la fel ca in pozele de mai jos...

Ramai traznit!

Azi la 7:20 o echipa de 5 oameni erau in zona si strangeau parapetul distrus.  Flex, matura, toata dotarea...

pasadia

Si in aceeasi ordine de idei: SDN Sibiu s-a apucat serios de lucru pe DN1 spre Brasov. Sunt portiuni frezate (mici dar destul de dese) plus alte probleme in asfalt marcate pentru frezare cu un marker roz. Aveti grija de la Arpasu de Jos pana in Avrig, nu bagati viteza prea mare caci va treziti cu asfalt mai putin sub talpi.

Alte lucrari sunt pe DN7, aproape de Sacamas (la fel frezare, dar pe o suprafata mai mare, se circula la paleta cu semafor uman) si pe A1 in preajma nodului cu A6 unde tocmai monteaza indicatoare de limitare a vitezei (cei cu 100 erau deja montati, cei cu 80 tocmai se montau) si pare ca au de gand sa inchida banda 2 pe sensul spre Timisoara.