News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


adiarc

Pe DN 14 ,Strabag executa lucrari de întreținere....lucrarea e in garanție ,asa ca fac totul pe banii lor..

Modul cum o fac ar trebuii sa constituie mod de lucru obligatoriu,pt toți cei care fac sau se fac ca prestează lucrari de întreținere

- se frezeaza unele portiuni unde nu sunt gropi,dar au apărut fisuri multe si mici tasări.NU SE LASA NICI O PORȚIUNE FREZATA NEASFALTATA IN ZIUA FREZARII
- NU FREZEAZA PE KILOMETRI,LASAND ACELE CRATERE EXPUSE.
- unde au frezat si marcajul termolipit,revin si refac marcajul termolipit,inclusiv unde acesta s-a mai uzat
- semnalizarea este f.buna ,CU PILOȚI DE TRAFIC ( părerea mea este ca semafoarele sunt inutile ,deoarece multi forțează culoarea roșie)

In alta ordine de idei,pe A1 la Cunta S-au reactivat alunecările de teren,mai departe spre Sebes se lucra la parapeții sifonați,iar la Pianu de Jos,a fost refăcută din nou aceea tasare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Departamentul de comunicare al CNAIR a avut azi o zi grea... Niciodata nu am gasit asa o "lectura diversa" pe site-ul lor... :D
Alt comunicat... De ce l-au dat si vor sa zica ?....
Ca ne-am "lins pe bot" de marcaje ?...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-13042017-1

Quote
Comunicat de presa 13.04.2017

Asigurarea semnalizării rutiere în conformitate cu standardele în vigoare

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. informează participanţii la trafic asupra activității curente desfășurate în vederea asigurării semnalizării rutiere în comformitate cu standardele în vigoare.

Semnalizarea rutieră se clasifică în două categorii:
- verticală: indicatoarele rutiere și mijloacele auxiliare de semnalizare rutieră (stâlpișori semnalizare, butoni reflectorizanți, etc.);
- orizontală: marcaje rutiere, care sunt de mai multe tipuri (vopsea convenţională aplicată în strat subţire,  produse de marcare aplicate în strat gros la cald sau la rece/marcaje rezonatoare, covoare de marcaje rutiere antiderapante, etc.).

Semnalizarea verticală este achiziționată de la producătorii de profil, iar lucrările de semnalizare orizontală, respectiv marcajele rutiere sunt executate de către operatorii economici din domeniul execuției lucrărilor de acest gen.

Toate aceste produse și lucrări sunt achiziționate de către CNAIR SA în urma procedurilor de achiziție publică - licitație deschisă, demarate conform legislației în vigoare în materie de achiziție publică.

În prezent, pe reţeaua de autostrăzi şi drumuri naţionale administrată de către CNAIR SA, nivelul de acoperire prin semnalizare rutieră verticală este satisfăcător.

Compania are în vedere îmbunătăţirea semnalizării rutiere verticale prin demararea mai multor  proceduri de achiziție publică, cu scopul de a încheia acorduri cadru pe o perioadă de 4 ani, având ca obiect furnizarea de indicatoare şi mijloace auxiliare de semnalizare rutieră.

Criteriului de atribuire al acestor proceduri este ,,cel mai bun raport calitate-preț".

În ceea ce privește semnalizarea orizontală, au fost demarate în decursul anului 2016, patru (4) proceduri de achiziție publică pentru marcaje rutiere (pentru fiecare tip și tehnologie de marcare rutieră existentă), ce au fost finalizate prin desemnarea unor operatori economici ce au prezentat cea mai bună propunere tehnică şi financiară. În prezent acestea au fost contestate de către ceilalți operatori economici, care au participat la aceste proceduri de atribuire.

Până la emiterea unei decizii de către instituţiile abilitate, lucrările de marcaje rutiere sunt executate în limita bugetului alocat și a cantităților rămase de executat din contractele  aflate în derulare pe raza Direcțiilor Regionale de Drumuri și Poduri București și Craiova.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Italienii de la SECOL, care se ocupă de reabilitarea DN 55 Craiova – Bechet, vor demara, începând cu a doua jumătate a lunii mai, lucrările de refacere și consolidare a podului peste pârâul Valea Ilenei, din comuna Malu Mare. Podul s-a degradat vizibil în ultimii ani, iar vara trecută au fost distruse şi balustradele de beton, în urma unui grav accident de circulaţie. Lucrările ar urma să dureze aproape cinci luni, timp în care circulaţia nu se va închide, ci se va derula pe jumătate de cale. Pe podul de la Malu Mare se circulă cu restricții încă de anul trecut.

Informatie preluata de la GdS (http://www.gds.ro/Local/2017-04-28/podul-de-la-malu-mare-intra-reparatii-de-luna-viitoare/)

Podul este pozitionat aici: https://www.google.com/maps/@44.23235,23.86008,2134m/data=!3m1!1e3
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rizzuh

Stii cumva cand termina DN55? Este in lucru de 2 ani, o portiune de ~20km cu asfaltul vechi, iar unde s-a refacut intre sate sunt bucati de 50m cu asfaltul vechi si praguri la trecerea pe cel nou >:(

perfidus

SECOL are un talent deosebit sa amane lucrarile plimband utilaje de colo-colo.
Acum se concentreaza pe centura Caracalului, au termen luna mai.
Au ramas si ceva resturi de executat la VO Craiova, niste scurgeri, puturi, bazine de retentie, asa ceva, cred ca le-a expirat termenul de remediere in martie si nimic nu s-a miscat. Sa vedem ce aflam si revin.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Dominik

You're in Steelers Country

dr4qul4

FB CNAIR : Se repara DN1

Bineinteles vine ca urmare a presiunilor mass-mediei Romania Te Iubesc
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

Observ pe drumurile patriei o liniște aproape totala in ceea ce privește lucrarile de întreținere.

O fii datorita bugetului ridicol alocat pt întreținere,dar probabil si a planificării dezastruoase.

Din păcate,in logica acestei planificări dezastruoase se vor trezii iarasi ,geniile din Cnair,sa faca diverse lucrari in luna.....August ...cand oricum se circula cel mai prost.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Dominik

Astazi s-au incheiat lucrarile de frezare, de asternere a covorului asfaltic si de marcaj pe DN 1, Piatra Craiului
imagini DRDP Cluj



You're in Steelers Country

kumar

Sa speram ca o sa tina o vreme, desi acolo erau probleme si cu fundatia.

Hercule

^^ Arata super, era si cazul sa se repare. Dar probabil in 1-2 ani drumul o sa alunece din nou spre vale.

PS. Padurea Craiului
Deșteaptă-te române!

cavver

Nu e asta portiunea de drum prezentata la romania te iubesc ? O sa ajungem sa rugam ziaristii sa intre peste cnadnr ca sa repare drumurile .....

cristi5

#463
Dealul (cu serpentine pe ambii versanti) e numit de localnici Piatra Craiului (in imagine e restaurantul "Pietricica"). Exista si o halta CFR pe M300 cu acest nume in zona (in Bucea). Muntii de-acolo se cheama Padurea Craiului.

Acele 2 linii continue la distanta, care indica clar separarea intre sensuri ar trebui generalizata de ex la pasajul A1/A6.

Dominik

A aparut si un video cu portiunea reabilitata de pe DN 1, Piatra Craiului


https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1851294198463984/
You're in Steelers Country