News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Caragiale:
"Viceversa, viceversa !..."
La intrare normal... Dar la ieşire ?!?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Pe langa sosea este calea ferata. De aceea au fost montati parapetii antiorbire.
Daca au efect sau nu, asta nu stiu.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

JohannDB

Quote from: Io on March 07, 2016, 11:14:00 PM
Cind vad marcaje rezonatoare la iesiri din viraj............................. Sint singurul sau le vede cineva vreun rost?

   Și eu mi-am pus întrebarea asta...la fel ca și pentru prezența marcajului rezonator în rampă, când ești în plină urcare și de multe ori rampa are 5% -9%, ca-n poza de mai jos, de pe DN1, între Căpușul Mare și Păniceni, când se urcă pe două benzi (unde este și ieșirea spre satul Dumbrava).... Și să vezi camioane încărcate cum încep un patinaj dacă este ud pe jos, pirezând aderența pe motrică atunci când trece roata peste dungile ude. Să auzi urări de biune din partea șoferilor prin stație și scrâșnete de cutii, că cu cele automate mulți se opresc.
  Singura logică la aceste "rezonatoare" pe urcare "ar fi" că undeva sus în vârf, se trece de la două benzi la una singură, dar până acolo mai sunt cam 1000-1200 metrii și benzile rezonatoare încep chiar de jos, de la parcarea din dreapta ....


alecu26

Quote from: yetiman on March 08, 2016, 07:25:47 AM
Pe langa sosea este calea ferata. De aceea au fost montati parapetii antiorbire.
Daca au efect sau nu, asta nu stiu.

Exact. Mai sunt si pe CB asa ceva. O sa vedem (sper) asa ceva si pe Lugoj-Deva 3. E o zona foarte lunga de paralelism si cele doua lucrari sunt chiar foarte foarte aproape.

Rolul nu e de a proteja soferul, ci de a proteja macanicul locomotivei. Sunt solicitate de CFR prin avizele de paralelism care le dau.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Mda, vreo 3.5 km de paralelism, cu o distanta intre aliniamente de sub 10 metri.

myid

#110
Quote from: adiarc on March 07, 2016, 07:45:39 PM
in continuare as dori sa aduc in discutie un pericol pt siguranta circulatiei,dar si pt cea a proprietatilor de orice fel sau a padurilor.....incendierea necontrolata a vegetatiei din proximitatea diverselor drumuri.Nimeni nu ia vreo masura ( Primariile sau Politia Rurala din zonele respective ),desi exista legi cu sanctiuni clare in acest sens.E un adevarat dezastru,,,,,practic nu exista camp,localitate,intravilan,extravilan,sa nu fie un foc mai mare sau mai mic.....astazi intre Bv si Sb am intalnit sute de astfel de focare....sa nu uitam si poluarea aferenta...

adiarc , pentru bucata dintre Brasov si Codlea, am folosit cateva din pozele tale si am trimis o sesizare la DRDP Brasov, astept raspuns !
Multumesc

Later edit :
Am primit numar de inregistrare, deci sunt pe drumul cel bun. Sunt foarte curios de raspuns ! :)


adiarc

Felicitări pt inițiativa....Multumesc si eu ca ti-au fost de folos
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nirolf

Am mai scris legat de benzile rezonatoare de dupa curbe periculoase: se fac asa pentru ca unii soferi idioti le ocoleau pe contrasens! Da, inainte de o curba periculoasa ei intrau pe contrasens ca sa nu le vibreze masinile, probabil unii le au din sticla... Aceiasi logica si la insulele de clamare facute si la iesirea din localitate.

adiarc

pe Dn 14,sensul spre Sibiu,inainte de intersectia spre Laslea ,podul respectiv are parapetii de pe o parte....lipsa







in continuare drumul national Sibiu-Brasov si trecerea la nivel cu CF,la iesirea din Ucea spre Bv.....situatia este astfel de cel putin cativa ani,iar aici multi dintre cei care nu cunosc drumul si-au lasat spoilere sau chiar s-au ales cu baia de ulei sparta



denivelarea accentuata este vizibila...la fel si modul cum masinile musca din asfalt



pe acelasi drum,incendierea vegetatiei continuua ,fara sa se ia vreo masura



iar in Fagaras au inceput sa repare str.cu spitalul...momentan e mai horror ca inainte din cauza frezarilor si a pregatirii de asfaltare.Din pacate se vede ca nu au nici o intentie sa toarne un covor compact peste peticirile retelei de canalizare





iar bdvd-ul principal din Fagaras ,la intrarea dinspre Sibiu arata tot asa de ceva luni de zile



momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Io

DN1A din Cheia 3 km catre Ploiesti, ieri, 19.03
Nu pricep cum s-a putut murdari in halul ala un drum.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dr4qul4

Si nu exista rigole, sau s-au colmatat si nimeni nu le curata.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

in continuare ( dupa mai bine de 2 ani ).....nimeni nu misca un deget pt a repara parapetii de pe A1 ,in zona km 304





in plus avem si ceva prospatura....putin mai incolo,dupa pod la km 306

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Forumul este urmărit de toți...inclusiv Min Transp. si Dir.Cnadnr.....faptul ca adopta politica struțului ( capul in nisip ) vb de la sine.....n-ai ce scuza sa găsești pt un parapete intr-o zona deosebit de periculoasa ( la km 304 ,înălțimea terasamentului este de 8-10 M ),care este neschimbat de peste 2 ani de zile.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Io

Adiarc, se uita MT si CNA-astaaa pe-aci inainte sa dea drumul la Facebook. Si uita!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

alecu26

Nu merge sunat la 112?  De vreo zece ori pe zi. Dacă normativul spune ca se pune acel parapet acolo (care e cam cel mai mare posibil) zona e deosebit de periculoasa prin definiție
Drumurile noastre POATE;