News:

.

Main Menu

Mentenanța drumurilor

Started by Ionut, January 02, 2016, 09:10:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

A2, km 118, sensul spre Bucuresti.



Poza am primit-o de la o soferita care azi la 15.30 si-a facut praf roata in groapa respectiva.
Baietii de la tractari i-au spus ca ea este al 3-lea caz in ultimele 24 de ore.
Femeia a sunat CNADNR Constanta iar aia i-au spus ca stiu de groapa, dar nu se poate face nimic pana luni !

Femeia e bomba pentru ca stie ca ea a avut noroc, dar unul mai ghinionist poate sa si moara din cauza gropii aleia.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Io

Tocmai am venit din Bucuresti la Ploiesti pe ceata. Parapetii despartitori de sens sint niste chestii gri undeva in stinga ta. Nu am vazut vreun catadioptru pina in Tancabesti cu toate ca ei sint acolo. Chiar asa de greu e sa treaca o masina cu perii sa-i spele?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

adi

Nu este singura groapa de pe A2! In general pe banda 1 de pe ambele sensuri sunt astfel de capcane ... atentie mare

Earthchild

Azi noapte si eu mi-am spart anvelopa intr-o groapa in Bucuresti, pe langa Izvorul Rece. Banuiesc ca nu am pe cine sa trag la raspundere.
Toate mixturile folosite pentru peticiri s-au faramitat, inclusive cele care sustineau guri de canal. Tot orasul a devenit intesat de capcane rutiere.

adiarc

pe Dn intre Brasov si Sibiu sunt nenumarate zone unde parapetii sunt varza....aproape nu exista curba fara ca ei sa fie indoiti ...unii pur si simplu stau asa de multi ani,chiar de la ultima reabilitare majora facuta de Colas acum aprox 7-8 ani.

pun doar 3 poze ,dar sunt zeci de astfel de zone.Apoi,ca o chestie interesanta,pe parcursul jud.Sibiu,majoritatea insulelor de beton de calmare a traficului sunt semnalizate noaptea cu leduri intermitente....lucru care nu mai e valabil si in jud.BV





in plus,majoritatea podurilor arata cam asa,adica ruginite si cu vopseaua scorojita...sper sa nu fie lasate,pana acele balustrade trebuie inlocuite cu totul.La fel si delimitarile din beton,roase si ele de sare si apa si aproape invizibile noaptea si in cond.de vizibilitate redusa



momentan atat.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Quote from: Earthchild on February 01, 2016, 10:31:41 AM
Azi noapte si eu mi-am spart anvelopa intr-o groapa in Bucuresti, pe langa Izvorul Rece. Banuiesc ca nu am pe cine sa trag la raspundere.
Toate mixturile folosite pentru peticiri s-au faramitat, inclusive cele care sustineau guri de canal. Tot orasul a devenit intesat de capcane rutiere.

iti pot spune din experienta proprie,ca daca ai CASCO e f.bine sa faci poze si daca ai si asigurare la cei la care am si eu,acesta va da in judecata primaria pt a-si recupera dauna,asa cum s-a intamplat in cazul meu.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

la iesirea din Medias spre Agnita,prin Mosna au inceput lucrari de largire a partii carosabile+un mic zid de sprijin,la sf lui 2014.
Lucrarile se desfasoara pe distanta ridicola de 1-1,5 km si nu sunt gata nici acum...gropi cat cuprinde,noroi si Dorei care se fac ca muncesc....aceasi primarie a Mediasului,cu bani garla la buget ( doar Transgazul plateste anual,taxe la bugetul local de aproape 1 mld de lei !!!!! ).
Un exemplu de manual de gestionare dezastruoasa....













singurul lucru fain in zona - cetatea de la Mosna



atat pt.moment
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Aici se potriveste cel mai bine...
Cand o sa vrem sa pomenim "indicatorii de performanta" ai CNADNR... :D

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
-02.02.2016-

Conducerea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a transmis Direcțiilor de Drumuri și Poduri din subordine lista indicatorilor de performanță pentru anul 2016, conform strategiei anuale.

Indicatorii de performanță sunt reprezentativi pentru lucrările de întreținere și reparații la drumurile naționale și autostrăzile aflate în administrarea CNADNR SA, defalcate pe fiecare subunitate.

Indicatorii de perfomanță constau în plombări de gropi (metri pătrați), colmatări rosturi și fisuri (metri), întreținere periodică drumuri naționale și autostrăzi (km. echivalenți), marcaje rutiere (km. echivalenți), montare parapeți New Jersey și deformabili (metri liniari), activitate de iarnă ( numărul de zile  de blocaje  pe DN și Autostrăzi, care depășesc intervalul  maxim admis  stabilit de  Normativul AND 525/2013 - zile), întreținere periodică poduri (expertize tehnice – bucăți, proceduri de achiziție proiectare și execuție – bucăți, execuție lucrări - % valoare realizată/ valoare programată).

"Consider că este foarte important să acționăm după un plan bine stabilit în urma unor analize realizate temeinic la nivelul tuturor DRDP-urilor. Vreau și am solicitat directorilor regionali să îndeplinească și să respecte cu sfințenie acești indicatori de performanță. Realizarea acestora trebuie să determine îmbunătățirea calității drumurilor și, de asemenea, creșterea siguranței participanților la trafic. Am dat încă de la începutul anului împuterniciri directorilor regionali ca să știm tot anul ce avem de făcut. Vom urmări îndeplinirea sarcinilor asumate, iar în cazul în care se vor constata abateri sau nerealizări de la program, cei responsabili vor fi sancționați comform prevederilor legislației în vigoare." a declarat Directorul General al CNADNR, Cătălin Homor.

CNADNR SA

Nu am stiut ca exista un numar maxim admis de zile de blocaj...  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Ce înseamnă întreținere periodica ?cu excepția curățării șanțurilor centrale dintre sensuri si a ridicării nisipului dupa 4-5 luni ( ce a rămas din el ) ,Întreținerea lipsește cu desăvârșire

Nu se face absolut nimic.....curățare rigole -zero,spălat banda de urgentă - zero,spalat parapeti sau indicatoare - zero,tuns iarba - zero.....,reparat Șanțuri crăpate ,surpate - zero , vopsit poduri sau alte lucrari de vopsire - zero

Cum ar suna ca fiecare DRDP sau Sdn sa aibă un targetul zilnic de activitate ,real....nu povesti

De exemplu eu le-as pune un target  zilnic de curățare totala a rigolelor bazale,centrale ( dintre sensuri ) ,si cele înclinate de pe terasament de ( pt.inceput ),plus spălarea benzii de urgentă ,a parapeților( cu mașini speciale,nu cu mana  :lol:)si indicatoarelor de pe respectivul sector de 1 km/zi.......dupa care i-as verifica in teren.Mai mult de 1 km ar însemna plus la salariu si mai putin ar însemna minus....in procent egal pt toți,de la "Dorel" la director.......poate la inceput ar fii complicat de atins acel km/zi ( avem munți de aluviuni si gunoaie in Șanțuri ),dar dupa o curățare temeinica ar fii mult mai ușor.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Nu stiu daca era mai bine sa pun pe A2...
Dar parca este mai apropiat de capitolul "Mentenanta"....

Quote
Comunicat de presă
03.02.2016

Conform programului de lucrări stabilit de către conducerea Companiei pe Autostrada A2, Tronsonul Lehliu - Drajna - Fetești se fac reparații, având în vedere degradările apărute.

Suprafața pe care au fost constatate degradările este de 1.300 mp. În perioada 29 ianuarie - 02 februarie au fost executate, în regie proprie, lucrări de plombare cu mixtură caldă pe o suprafață de 720 mp.

În prezent se acționează cu un efectiv de 45 angajați ai CNADNR, astfel: 23 muncitori asfaltatori și 22 de utilaje specializate cu personal deservent.

Menționăm că aceste reparații ar trebui finalizate până în dimineața zilei de 05.02.2016, în funcție de condițiile meteo.

De asemenea, precizăm că orice degaradare apărută pe partea carosabilă este semnalizată corespunzător în vederea asigurării siguranței rutiere a participanțiilor la trafic.

Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte restricţia de circulaţie instituită şi semnalizarea rutieră temporară.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kolegu

Quote from: adiarc on February 02, 2016, 07:43:44 PM
Ce înseamnă întreținere periodica ?cu excepția curățării șanțurilor centrale dintre sensuri si a ridicării nisipului dupa 4-5 luni ( ce a rămas din el ) ,Întreținerea lipsește cu desăvârșire

Nu se face absolut nimic.....curățare rigole -zero,spălat banda de urgentă - zero,spalat parapeti sau indicatoare - zero,tuns iarba - zero.....,reparat Șanțuri crăpate ,surpate - zero , vopsit poduri sau alte lucrari de vopsire - zero



Eu le-as face altceva, pe pagina oficiala de internet a companiei sa ai posibilitatea sa pui reclamatii , spre exemplu sa poti alege zona geografica, apoi DN/autostrada si tipul problemei: gropi, parapeti/indicatoare, etc si un camp de observatii unde sa poti descrie cat mai exact zona si problema. Ar trebui sa fie termene clare de inchis fiecare astfel de "tichet" , si sa nu poata fi inchise inainte  de remediere. in cazul in care un astfel de incident este inchis si intr-un timp de x zile se deschide un tichet pe aceeasi tema/problema sa fie trimisa o alerta catre superior.
este cel mai usor mod de cuntificare si monitorizare a problemelor aparute.



kolegu

Au inceput sa apara iar gropi pe autostrada Bucuresti Pitesti, o zona in care sunt foarte multe gropi este padurea de langa km 36 pe sensul Pitesti-Bucuresti.
In plus pe banda 1 pe acelasi sens, pe aproape toata lungimea Gaesti Bucuresti s-au format un fel de santuri (sleauri) din cauza tirurilor. Senzatia la viteza mare este ca scapi masina de sub contol (cel putin asta a fost senzatia mea, in conditiile in care am mers legal).

adiarc

La sp.de serv.de la CUT,mai ales cel pe sensul spre Sibiu,de ceva timp toaleta este închisă,explicația oficială fiind lipsa apei ( care provine din foraje )

Între timp ,in spatele toaletei e plin de "îngrășăminte" de proveniența umană

Așteptam ca cei plătiți pt asta sa vina cu soluții , nu scuze
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#73
s-au schimbat parapetii indoiti de pe viaductul Sacel,dar lucrarea este incompleta - lipsesc catadioptriile,.....aparent o chestie minora,dar cu impact major



la Cunta nu a fost reparat sensul giratoriu ; lucrarea este in garantie si a fost executata de Straco



iar la km 304,in continuare avem o zona f.periculoasa ,nereparata de aproape 2 ani



PS - observati in prima poza ,diferenta de culoare intre parapetii noi si cei vechi care nu au fost spalati niciodata ( peste tot in Europa am vazut masini speciale care spalau parapetii )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Adi, cu prima poză ne-ai dat şi tu o veste 90% bună...
Cu celelalte două... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)