News:

.

Main Menu

Tuneluri rutiere

Started by NGC, October 29, 2015, 08:20:21 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

ma gandesc cat costa un singur tunel pe o cale, sub 1km, intr-o zona usor accesibila, care traverseaza un "delusor" de nici 200 m, si ma gandesc cu groaza la ce trebuie sa construim pe Pitesti - Sibiu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

MNU

Toate actiunile CNADNR au fost impotriva proiectului. CNADNR nu a dorit NICIODATA acest tunel. A fost cererea CE de a se elimina toate "bottleneck-urile" de pe traseul Coridorului IV Sud (la acea vreme).

TibiV

Tunel la CNADNR = funie la casa spânzuratului... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MNU

CNADNR= Evul Mediu in transporturi.

dr4qul4

Tare imi e teama ca vor veni cu solutii fanteziste pentru a scapa de asemenea etichete.

Imaginati-va ca vor sa faca 12 km de tunel pt varianta 3 a PiSi, cand pot obtine acelasi rezultat cu doar 5 km.

Iar daca la Plugova ventilatia poate fi si naturala (banuiesc ca se refera la puturi de ventilatie forate perpendicular de pe varful dealului), cand ai un munte de cateva sute bune de m deasupra, din roca dura, este putin mai greu si necesita atentie mult mai mare.

Acelasi "trend" il vedem si la Galati, al carui primar are vise umede cu 2 tunele pe sub Dunare (si pe sub nivelul marii).

SPer sa nu ne modernizam fortat ci sa ne modernizam inteligent. Adica sa gandim inainte.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

E cool tare Galatiul....altfel nu-mi explic cum de arunca pe apa Dunării 3,8 mil.de euro.....probabil toate celelalte probleme ale comunitații au fost rezolvate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

#21
Hai sa va ofticati un pic. Tunel cu lungimea de 3856m

http://www.youtube.com/v/AC8zDC0Uuj0

Care este aici: https://goo.gl/maps/yM1jyeZNcku

si face parte din autostrada O33, in constructie, ce va lega Istanbul de Izmir, via Bursa si via unui pod peste golful Izmit


TibiV

Mă calcă pe nervi turcii ăştia...
Ei n-au învățat să facă deblee ?!....:D

Serios acum, 3 (trei) benzi pe sens ?...
Wow !!!
Şi pun pariu că nu sapă la el de 20 de ani... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

vorbim de autostrada Istanbul (14-15 mil)- Bursa (2,8 mil loc zona metro) .  Acel tunel se continua cu....
Dupa Bursa, urmeaza Izmir-ul cu peste 4 mil de locuitori...

si in partea sudica a tunelului au un mega-debleu!

3 benzi nu sunt chiar atat de multe!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Va rog discutati pe threadul asta doar despre tunelurile din tara. Pentru vecini/europeni aveti threadurile generice de drumuri. :cheers:

horatiu.cosma

Daca e sa discutam doar despre tunelurile rutiere din tara, atunci ar trebui redenumit topicul in "Tuneluri: planuri si proiecte"  :lol:.

ciprebbe

@nenea_hartia - putem face un calcul pentru Tunel Meses? 2,4 km lungime.
Ce costuri suplimentare apar la o astfel de lungime (peste ce ai explicat pana acum), procentual.
Termenul de executie estimat de Bechtel (2 ani) e unul fezabil ?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bridge

Quote from: ciprebbe on January 05, 2016, 08:02:09 PM
@nenea_hartia - putem face un calcul pentru Tunel Meses? 2,4 km lungime.
Ce costuri suplimentare apar la o astfel de lungime (peste ce ai explicat pana acum), procentual.
Termenul de executie estimat de Bechtel (2 ani) e unul fezabil ?
Este dificil de estimat ,standardele de cost se refera doar la tunel,accesele(viaducte si lucrari speciale de consolidari) nu sunt luate in considerare,acestea reprezinta 30-40% din costul final,plus ca la tunelul Meses probabil va fi nevoie de un tub cu 3 benzi.

adi

3 benzi?! ce face DN 2 reloaded? nu inteleg...poti sa explici te rog?

bridge

Panta longitudinala mare,necesar banda pentru vehicule lente