Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

Acest individ minte la fel de natural cum respira...totusi , cateva din afirmațiile lui merita totusi menționate ,pt a încerca , cumva sa combatem minciuna......este incredibil , chiar si pt Romania , ca dupa toate nereușitele este încă in funcție ( nu ca schimbarea lui ar avea , vreun efect , daca sistemul , in ansamblul lui , rămâne la fel de infect )....

Ma simt obligat sa combat cumva minciuna acestui individ...

Narcis Neaga - sf.lui Noiembrie 2014 : "crăpătura este una superficiala ....nu sunt probleme majore acolo "
                    - Aprilie 2015 : " cand am văzut apariția crăpături , la zece zile , va dați seama ca ne-am temut cu toții....de ce e mai grav "
                    - început de Octombrie 2015 : " situația este gravă in zona...noi am cerut demolarea ca sa vedem ce e acolo "

Aici nu e vb de schimbarea situației pe parcurs si a apariției unor lucruri neprevăzute.......e vb de a cunoaște cu exactitate situația si a minții cu cea mai franca naturalețe
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Consultantul e pus si platit pe un santier de autostrada tocmai pentru a descoperi eventualele defecte ascunse. Eu sunt aproape sigur ca treaba cu stratul de piatra sparta lipsa e intre acele neconformitati semnalate de vechiul consultant, cel caruia i s-a reziliat contractul. Nu se pot face publice, pana la urma sunt de interes national?

adiarc

Pai am pus eu aceea hârtie , in care erau 40 de note de neconformitate , nesoluționate.....nu e exclus sa fie si zona aceea printre ele......sa nu uitam ca acum e a Patra oara cand se reface zona......

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

get

Quote from: horatiu.cosma on October 21, 2015, 03:06:21 PM
Nici nu ma mai uit, raspunde doar la ce vrea.

Sincer vă așteptați la altceva ?

Treaba este că tăcerea - sau omisiunea unui subiect - este în sine un răspuns.
Faptul că la întrebarea ta:
QuoteIn ce masura CNADNR va urma prioritatile din Masterplan in functie de scenariul optimist si cel pesimist? Ca si indicatii ca CNADNR nu se aliniaza la acest document, sunt SF-ul licitat pentru Sighisoara-Fagaras(chiar daca a fost anulat ulterior), implementarea Comarnic-Brasov, desi apare doar pe scenariul optimist din Masterplan, lipsa oricaror informatii concrete pe DX 7(coloana vertebrala a Moldovei), care apare pe ambele scenarii, atat cel optimist, cat si cel pesimist.
dumnealui a ales să răspundă doar la subiectul descărcării provizorii Holdea este, după mine, un răspuns. Și anume exact acela pe care nu doream să-l auzim.

vladb

@dr4qul4

"Drumul Expres se va dezvolta, precum autostrazile, doar in afara localitatilor si, chiar daca vor exista exceptii, toate intersectiile vor fi denivelate"

Logica continua sa fie o enigma pentru cei care se perinda prin ministerele noastre...

dr4qul4

:)) Am citit si eu raspunsul. Totusi, al meu e printre cele mai clare.

Eu inteleg asa: DX vor fi constructii 100% noi, in afara localitatilor, cu mici exceptii. Dar toate intersectiile vor fi denivelate.


Insa, la alta intrebare a raspuns: DNCB-sud va avea toate intersectiile denivelate!

Dar noi stim (multumita lui @cutter) ca sunt vreo 2 intersectii cu giratoriu. Bine, sunt cu drumuri secundare, fara prea mare trafic. 


Daca adopta varianta suedeza pentru intersectiile la nivel (decalarea drumului secundar), pentru foarte putine intersectii, eu voi fi multumit. Giratoriile nu prea imi plac deoarece inseamna sa reduc la 30 km/h si am cedeaza
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

frunzaverde

Quote from: dr4qul4 on October 21, 2015, 06:21:23 PM
Daca adopta varianta suedeza pentru intersectiile la nivel (decalarea drumului secundar), pentru foarte putine intersectii, eu voi fi multumit. Giratoriile nu prea imi plac deoarece inseamna sa reduc la 30 km/h si am cedeaza

Vezi ca varianta suedeza de 2+1 cu intersectii la nivel ramane, pe nomenclatorul suedez, tot drum national ramane (landsväg). Devine drum expres daca si numai daca TOATE intersectiile sunt denivelate (motortrafikled).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Cozak

#37
Si nu pot sa ma abtin!!!E vina mea, a voastra, atututuror, Mai putin, el DL DIRECTOR CNADNR (nu-i stiu numele)
Un extras din interviul hotnews ,tare de tot!


"REP:luati in considerare sa va dati demisia?
DIRECTOR!!!: Pai dumneavoastra imi spuneti sa-mi dau eu demisia pentru lucruri care s-au intamplat inaintea mea si nu au fost in controlul meu?

Eu am inventat ursii pe autostrada? Eu am inventat pesterii cu lilieci?De aia sunt proiecte fazate.

Eu am demolat autostrada pentru un motiv foarte clar: sa vad ce se intampla acolo. Incercati sa va imaginati ce ar fi insemnat sa cada un camion acolo daca nu o demolam. Era un viciu ascuns. Cum puteti sa-mi spuneti sa-mi dau demisia pentru ceva ce era inafara controlului meu?"

Restul aici, foarte interesante eschivarile, stirile niciuna noua!!( imi cer scuze daca s-a postat interviul sau varianta video de altii)

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20521379-interviu-video-narcis-neaga-seful-companiei-drumuri-vrem-facem-autostrada-comarnic-brasov-tot-concesiune-depinde-studiul-fezabilitate-implicarea-institutiilor-financiare-europene.htm

ashbird

http://www.romanialibera.ro/economie/companii/compania-de-drumuri--condamnata-la-plata-a-150-de-milioane-de-lei-397162

Arbitrajul condamnă CNADNR la plăţi suplimentare

26,5 milioane lei în 7 aprilie 2014 pentru costuri suplimentare ale antreprenorului
58 mii lei în 27 iunie 2014 pentru costuri suplimentare ale antreprenorului cu tăierea copacilor
1,3 milioane lei în 23 ianuarie pentru costuri suplimentare ale lui Impregilo urmare a actualizării preţurilor
10% din contract în 18 mai 2015 pentru lucrări suplimentare efectuate de anteprenor, urmând să fie semnat un act adiţional pentru încă 10% din contract.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

raulbogdan23

Interviu Director General CNADNR Ing. Narcis NEAGA - HotNews - 22.10.2015

https://youtu.be/HGE2xeYADoE

Nu stiu daca a fost postat pe undeva

adiarc

multumesc sursei pt documente

dupa parerea mea acestea confirma oficial , ceea ce stiam deja
- CNADNR ,MT , Guvern , etc ,toti stiau inca din 2013 ca Impregilo ( actualmente Salini Impregilo ) efectueaza lucrari neconforme dar si ilegale , nerespectand standardele de calitate sau procedurile legale de lucru
-rezilierea ctr.consultantului s-a facut doar pt a - pune batista pe tambal , lucru evident , atestat si de castigarea procesului de catre acestia , in fata CNADNR
- astfel cei aprox 150 de mil.de euro( 114 mil de la UE si 36 de la bugetul de stat ), platiti catre constructor , au fost platiti ilegal si toti cei care au semnat au comis o infractiune
- Antrepenorul Salini Impregilo se face vinovat de nenumarate ilegalitati , cum ar fii lipsa proiect tehnic , lipsa AC , diverse actiuni unilaterale in afara contractului , nerespectarea unor legi , materiale neconforme , etc , etc , etc , etc.
- Dir CNADNR care a declarat cu nenumarate ocazii , ca nu stia de situatia existenta se face vinovat de comiterea unei infractiuni , care in Codul Penal se numeste - Fals in Declaratii.....si ar mai fii si altele cum ar fii subminarea ec.nationale , etc


















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

__dir

#41
^^^ In cazul asta se poate face o sesizare la DNA daca cei implicati sunt functionari publici.

Deci cnadnr a ignorat toate rapoartele si a platit fiecare factura venita de la Impregilio. Miroase a spaga!

adiarc

http://www.zf.ro/eveniment/sunt-banii-vostri-sunt-companiile-voastre-de-ce-sa-nu-faceti-direct-soselele-14867337

Meditez in continuare pt desființarea integrala a CNADNR si externalizarea totala a construcției de autostrazi catre companii private.cu zero influența politica......cat naiba mai stam sa ne plângem de mila si sa ascultam scuzele puerile ale nulitatilor de la conducere ?

Vrem sa avem aceleași discuții si frustrări si peste 10-15 ani ?Daca acum facem ceva , peste 10-15 ani ne va fii mai bine.....sau mai rău...

Situațiile extreme cer măsuri extreme
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

No Comment ( multumesc sursei )







doc nr.2





Nr.3













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

care e rezumatul si concluzia ca nu am rabdare sa citesc tot?
Drumurile noastre POATE;