Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

#1335
Pai asa "se" spunea si de dl Cuc la remaniere, ca face numai lucruri bune, dar nu explica Acuma CNAIR s-a apucat sa explice ;)))

Inteleg ca Noua Strategie Nationala De Implementare a Proiectelor a fost secreta pana acum? Si acum, au vazut zero km si au desecretizat-o???

disney

Quote from: NGC on December 17, 2017, 01:06:58 PM
In plus, sa puna la dispozitia publicului sumele alocate pentru fiecare proiect pe care le-au comunicat la inceputul anului fiecarui constructor, conform art. 43^1 din Legea 500 / 2002.

QuoteART. 43^1
(1) Ordonatorii de credite au obligaţia de a notifica prestatorilor, executanţilor şi furnizorilor sumele cuprinse în programele de investiţii publice la credite bugetare, în termen de 30 de zile calendaristice de la aprobarea legilor bugetare anuale/rectificărilor bugetare anuale.

I-am intrebat eu acum si le-am cerut pentru anii 2016 si 2017 pentru LD 2/3/4 si ST 1/2/3/4.

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Earthchild

E bine ca ati reusit totusi sa-i puneti pe jar, inseamna ca influenta API ii cam sperie.  Dar razboiul e lung si greu cu maestrii fumigenelor. Eu am ajuns sa cred ca astia au fost plantati acolo doar pentru a justifica o alocare din ce in ce mai subtire a fondurilor pentru investitii in infrastructura rutiera.

voicul

Incepe sa creasca in ochii mei Ștefan Ioniță, pentru ca incepe sa vorbeasca mai corect.
"Ștefan Ioniță, românii vor mai beneficia de inaugurări substanțiale în 2019."

Nu se mai incurca cu "la anu", ci deja am trecut la next level "peste 2 ani"

Desigur vor fi inaugurari si in 2018.

NGC

Parca era vorba de 156 Km in 2018. :lol:

Ionut


marinul

Cu ce se mai lauda Ionita

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1950679088525494/

Mi-a ramas in minte doar: "Un an ca asta nu a mai fost"  si comentariul unei ziariste "sunt niste firmituri de autostrazi"

Foarte slabe intrebarile ziaristilor, oare isi alege cine sa participe la aceste conferinte ?

Ionut

Quote from: marinul on December 23, 2017, 11:34:05 AM
oare isi alege cine sa participe la aceste conferinte ?

Nu e vorba ca isi alege. Dar nu ne invita pe noi...

Mai tineti minte ca m-au invitat in companie in mai multe randuri, de curand chiar la SCS Transport si la CM POIM? Am trimis si cerere oficiala. Am primit raspuns, ce ziceti? Evident ca nu. Doar gura de ei. In public ne invita, dar nici vorba sa se tina de cuvant.

Dominik

Ionita asta e din alt film, jur, cum naiba de rezista in fruntea CNAIR ? pe post de marioneta probabil !!!
You're in Steelers Country

Ionut

Am uitat sa va zic aseara de pozitia API de pe Facebook. :)

În luna noiembrie, atât în cadrul SCST (Sub-Comitetul Sectorial Transport) cât și la ultima reuniune a Comitetului de Monitorizare a Programului Operațional Infrastructură Mare (CM POIM), Directorul General Adjunct al CNAIR, Sorin Dicu, ne-a promis că "suntem bineveniți oricând" în Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru a discuta despre proiectele majore de infrastructură rutieră. Invitația a fost făcută public, oficial, în fața tuturor membrilor prezenți.

Din păcate, probabil a fost doar o încercare patetică de a ne închide gura pe moment, astfel încât să nu mai deranjăm reprezentanții CNAIR cu întrebări și comentarii incomode. Pe 24 noiembrie, la câteva zile după invitația publică, am trimis o cerere pentru o audiență/întâlnire de lucru cu scopul de a dezbate stadiul și soluțiile pentru implementarea Autostrăzii A1, tronsoanele Lugoj-Deva și Sibiu-Pitești.

Credeți că am primit răspuns? Bineînțeles că nu. Oficialii CNAIR nu sunt deloc interesați de transparență sau de discuții la obiect cu noi.

Preferă să aleagă strategia struțului, a dezinformării, a promisiunilor mincinoase și a lipsei totale de responsabilitate. Nu își asumă decizii importante cu privire la zona tunelurilor de pe lotul 2 Lugoj-Deva, întind la nesfârșit disputele contractuale cu antreprenorul de pe lotul 3 Lugoj-Deva și își bat joc de Secțiunile 2, 3 și 4 din Sibiu-Pitești.

#FărăResponsabilitate #FărăTransparență

Quest

#1346
La multi ani tuturor !

Situatia scandaloasa cu Compania care refuza plata a 2 lucrari de arta (legitime, convenite si care se incadreaza in limita maximala de +10% fata de suma contractului), intrucit nu sint incluse in contractul initial, mi-a amitit de urmatoarea speranta pe care o am ptr 2018:

Comisarul european Corina Cretu i-a dat prin 20.12 lui Mihai Gidea la A3 un interviu, in care a spus cu subiect si predicat ca Romania este tara UE cu cele mai mari pierderi de fonduri pe transporturi.
Urmare a acestor presiuni repetate facute pina la nivel de guvern, l-am auzit pe ministrul Felix Stroe spunind zilele trecute ca: "va trebui sa organizam de urgenta Compania Nationala de Investitii Rutiere".
Deci a ajuns cutitul la os...
Sa fie intr-un ceas bun, sa dea Domnu' !

LE: mesajul l-am scris initial pe thread-ul de A1, cele 2 lucrari de arta pe care Compania refuza sa le plateasca fiind Ecoductul #2 si descarcarea de la Holdea, ambele pe LD3.
Common sense will get you far !

subway

#1347
Asta cer ioropeienii de o mie de ani...decapitarea CNADNR/CNAIR, tragerea 'pe dreapta' si restart from zero...altu' felu' va fi zero pe zero...
:(

adiarc

#1348
o porcarie...acesti indivizi ,parte a unui grup infractional organizat,numit partid,vor doar "revolutii"...de genul celei fiscale si mai recent in justitie..

prezumtia unor bune intentii nu mai exista de mult...si nici n-are cum ,cand vb de infractori

nu ma astept la nimic de la acesti hoti la drumul mare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Quote from: NGC on December 17, 2017, 01:06:58 PM
Sa analizam acum niste pasaje din comunicat.

QuoteÎn baza legislației adoptate cu mai mulți ani în urma, CNAIR SA nu are atribuții în execuția efectivă a obiectivelor de infrastructură, acestea intrând în sarcina operatorilor privați (antreprenorilor), selecționați în baza unor licitații. Din această perspectivă responsabilitatea pentru respectarea termenelor de execuție și a exigențelor de calitate, aparține Antreprenorilor care câștigă licitațiile publice și care încasează de la CNAIR SA sume importante de bani, în baza contractelor încheiate.

De aici lasa sa se inteleaga faptul ca ei dau bani, dar constructorii nu isi fac treaba.
Ceea ce nu mentioneaza, este cat timp dureaza sa li se certifice lucrarile executate si cat timp dureaza pana cand se platesc facturile.

[...]

Hai ca ma apuc sa fac statistica cu facturile din 2016 si 2017 pentru aceste loturi.

Stiti bine ca nu sunt de partea CNAIR, dar sa dam Cezarului ce-i al Cezarului. :D

Am facut statistica pentru 2016 si 2017 pentru cele 7 loturi analizate, adica pentru LD 2 / 3 / 4 si ST 1 / 2 / 3 / 4.

Cu exceptia a 5 ordine de plata, ordinele de plata pentru aceste 7 loturi au fost emise in 2016 si 2017 in termen de maxim 2 luni fata de data emiterii facturilor corespunzatoare.

Din cele 5 ordine de plata intarziate, 2 sunt cu sume relativ mici si nu apar ca emise, dar se prea poate sa nu fi fost inregistrate in sistem, iar celelalte 3 au fost emise in maxim 4 luni.

Trebuie asadar sa precizez ca situatia s-a imbunatatit foarte mult in 2016 si 2017 si ca nu am mai avut situatiile din anii anteriori.