News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bridge


Reînvierea Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere.
Proiect de Ordonanţă a Guvernului pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr 55/2016 privind reorganizarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România şi înfiinţarea Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere

adiarc

^mai importante sunt principiile de creare.....daca e tot pe sistemul pile si relații si avem in posturi cheie toți habarnisti,dar telecomenzi de nădejde pt factorul politic,mai tare complicam lucrurile
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

perfidus

Despre ce vorbim... cand avem legi dar nu le respectam ca suntem smecheri.

QuoteConcursurile lipsesc iar directorii sunt ținuți în funcție pe baza unor interimate prelungite la nesfârșit. Zilele trecute AGA CNAIR a prelungit cu încă patru luni, până în noiembrie 2017, mandatul interimar al lui Ștefan Ioniță la șefia companiei.

În loc să organizeze concurs de management în această perioadă, în urma căruia să aleagă un CA și un director general, Ministerul Transporturilor îl ține pe Ioniță în provizorat, cu toate că este ilegal fiind vorba de un al doilea mandat interimar la șefia CNAIR.

"În cazul în care au fost delegate atribuții de conducere a întreprinderii publice către directori, iar postul/posturile de director rămâne/rămân vacant/vacante, consiliul de administrație poate desemna un director provizoriu până la finalizarea procedurii de selecție, potrivit prevederilor prezentei ordonanțe de urgență. Durata mandatului este de 4 luni, cu posibilitatea prelungirii acestuia, pentru motive temeinice, până la maximum 6 luni", spune art.64 din OUG 109 [2011].

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/omul-de-incredere-al-lui-liviu-dragnea-in-fruntea-companiei-de-autostrazi-766295?utm_source=Sharefb&__grsc=cookieIsUndef0&__grts=50031326&__grua=8ce1bea2f653ca2ce71bdf6183bef333&__grrn=1
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

__dir

#1263
^ Asta e doar asa de incalzire, cat mai sunt facute si nespuse...

PS: feck off astia cu minusurile :)) ce nu va convine baieti? Ati furat destul din bugetul de stat! nu-mi convine sa va platesc salariile grase de 20 de ani si voi sa o frecati!

voicul

Ministrul Cuc va fi ,,dronă" pe timpul verii

Primele inspecţii cu drone ale şantierelor de infrastructură vor fi făcute în luna septembrie, când Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) va intra în posesia primei drone. Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a spus că, până atunci, dronele vor fi el şi reprezentanţii CNAIR, care vor continua verificările inopinate.

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a fost întrebat, vineri, la Arad, unde a făcut o vizită de lucru, despre dronele care vor fi achiziţionate pentru monitorizarea şantierelor importante, precizările fiind făcute însă de către directorul general al CNAIR, Ştefan Ioniţă, care îl însoţea pe ministru.

Conform lui Ioniţă, o primă dronă va fi primită, în urma procedurii de achiziţie, în luna septembrie, când vor începe şi verificările şantierelor din aer.

,,Legat de drone, în luna septembrie cred că vom avea primele inspecţii efectuate cu acest tip de echipament, care nu va face numai o monitorizare video, va fi folosit de CNAIR şi în cadrul unor inspecţii tehnice. Pentru început, vom avea o singură dronă", a spus Ioniţă.

În urma declaraţiei, ministrul a intervenit: ,,În perioada acestei veri, dronele vom fi noi. Vom fi în permanenţă pe şantiere pentru vizite inopinate".

Directorul general al Companiei Naţionale pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Ştefan Ioniţă, declara în luna mai că vor fi achiziţionate două drone pentru a monitoriza inopinat şantierele de infrastructură la nivel naţional, iar ulterior filmările vor fi postate pe site-ul companiei de stat.

http://www.money.ro/ministrul-cuc-va-fi-drona-pe-timpul-verii/

tom_sawyer

Compania de Drumuri apelează la Institutul Geologic Român pentru cea mai aşteptată autostradă, Sibiu – Piteşti

Specialiştii Institutului Geologic Român vor fi implicaţi în proiectele de autostrăzi în baza unui protocol ce ar putea fi semnat cu CNAIR în următoarele două săptămâni, a spus pentru ECONOMICA.NET Ştefan Marincea, directorul Institutului.

http://www.economica.net/compania-de-drumuri-apeleaza-la-institutul-geologic-roman-pentru-cea-mai-asteptata-autostrada-sibiu-pitesti_141515.html

Europiu

Quote from: NGC on August 04, 2017, 06:04:14 PM
Se pot cere asadar tot felul de rapoarte, variante de traseu, studii de fezabilitate si asa mai departe.

Nu uitati sa cereti documentele in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) si alin. (4) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

E foarte bine sa cititi forumul si sa comentati pe forum, dar parca e mai bine daca ajutati si voi cu cate ceva. :D :p

LA TREABA! :D

Pe  mine nu ma deranjeaza absolut deloc sa fac 3-4 solicitari zilnic; spuneti-mi doar ce sa contina... :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

vancouver

Va rog nu exagerati si nu insistati inutil. Nu intrebati de prea multe ori acelasi lucru.

Orice exagerare genereaza reactii adverse. In cel mai rau caz cei din CNAIR pot cere modificarea legii si ne trezim ca nu mai obtinem deloc informatii.

Hai sa cerem rar si doar daca este pe deplin justificat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Allex

In lipsa transparentei din partea CNAIR/MT, rar nu este o optiune. Si nu mi se pare ca ar face un efort foarte mare sa raspunda, mai degraba observ indiferenta, nesimtire, scarba, misto-uri, raspunsuri incomplete si ne la obiect, etc.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Europiu

#1269
@vancouver: M-am gandit si eu ca exista riscul sa ii calcam pe bataturi si sa reactioneze dupa modelul "daca legea iti da voie, atunci schimbam legea"  - vezi faimosul statement al lui Adrian Severin... Pe de alta parte, insa, NGC are dreptate: sunt multi printre noi (myself included) care nu avem, literalmente, posibilitatea de a contribui la eforturile voastre; cel mult prin donatii din cand in cand. Si exista un oaresce sentiment de jena cand te uiti cata energie si timp multi dintre voi investesc in acest forum. O zi buna sa aveti!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

NGC

Nu prea are rost sa comentez, dar zic ca cine vrea sa ajute comunitatea (si nu poate altfel) are aceasta posibilitate de a scrie un E-Mail si de a cere informatii si documente.

Cine se multumeste cu faramiturile de la CNAIR si modul lor de a raspunde, nu trebuie sa faca nimic.

P.S. Inca astept sa vad un comunicat de la CNAIR despre o anulare de licitatie, oricare ar fi aia. ;)

P.P.S. Legea 544/2001 nu se va schimba ca asa vrea CNAIR.

NGC

Quote from: Europiu on August 04, 2017, 06:19:13 PM
Quote from: NGC on August 04, 2017, 06:04:14 PM
Se pot cere asadar tot felul de rapoarte, variante de traseu, studii de fezabilitate si asa mai departe.

Nu uitati sa cereti documentele in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) si alin. (4) din HG 123/2002 actualizata prin HG 478/2016.

E foarte bine sa cititi forumul si sa comentati pe forum, dar parca e mai bine daca ajutati si voi cu cate ceva. :D :p

LA TREABA! :D

Pe  mine nu ma deranjeaza absolut deloc sa fac 3-4 solicitari zilnic; spuneti-mi doar ce sa contina... :)

Aici gasiti lista cu studiile de fezabilitate care trebuiau sa fie gata.
Puteti alege de acolo la intamplare un numar de maxim 2-3 proiecte per solicitare si sa cereti studiul de fezabilitate, toate rapoartele intermediare, memoriile pentru obtinerea AM, raporturile RIM, si asa mai departe.
Nu uitati si de tunelurile de pe LD2.

NGC

Quote from: vancouver on August 06, 2017, 12:42:50 AM
In cel mai rau caz cei din CNAIR pot cere modificarea legii si ne trezim ca nu mai obtinem deloc informatii.

Quote from: NGC on August 06, 2017, 10:20:23 PM
P.P.S. Legea 544/2001 nu se va schimba ca asa vrea CNAIR.

Recomand citirea acestui document si in special descrierea situatiei.

disney



Oare ce contine documentul si ce au de ascuns?

marisRO

Guvernul a adoptat printr-un OUG o serie de modificari in ceea ce priveste Compania Nationala de Investitii Rutiera - entitate infiintata la finele lui 2016, dar care nici pana in ziua de azi nu a fost operationalizata. CNIR a fost gandita ca o entitate complet noua care ar urma sa se ocupe exclusiv de marile investitii in infrastructura rutiera, iar vechea Companie de Drumuri ar trebui sa se ocupe doar de intretinerea retelei rutiere. Acum, Guvernul a luat o serie de decizii care slabesc atributiile si capacitatea CNIR.

Sursa: http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21980901-guvernul-ingroapa-noua-companie-care-trebui-gestioneze-investitiile-rutiere-elimina-consiliul-transparenta-taie-din-venituri-mai-departe-sarcina-noilor-proiecte-vechii-companii-autostrazi.htm