Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

vancouver

#1200
Suntem in curs sa vedem scenariul din toamna 2012 reloaded, adica scenariul la 4-5 luni dupa preluarea mandatului de catre partidul care si acum ne conduce. Atunci din mai 2012 pana in toamna 2012 nu s-a mai platit nici o factura si constructorii mai putin bazati au abandonat pe capete: centura Suceava, centura Arad pasaje, DNCB, DN76,...  Pe loturile cu finantare europeana de pe A1 (Orastie - Sibiu lot 1,2,3,4) undeva in septembrie firmele au facut mare scandal si au amenintat cu oprirea lucrarilor, apoi promisiuni ca totusi isi primesc banii, dar au lucrat timid pana in primavara 2013. Constructori mai sanatosi au continuat pe banii lor, gen Strabag la reabilitarea DN14. De asemenea studiul de fezabilitate pentru Sibiu - Pitesti anulat, licitatia pornita in aprilie 2012 inainte de venirea noilor. Bine, cu o exceptie: Iordache pe lotul Nadlac - Pecica lua chiar mai multi bani decat trebuia, acuma deee, Mihai Basulescu fost director la firma lui Iordache devenise director general CNADNR (si este si acum mare scula pe acolo).

Ce vedem acum? Licitatii anulate ca si atunci (Barlad, A13 Pitesti - Craiova), bani neplatiti pe fonduri europene (Porr de ex. care are fact neplatita de 70 de zile DUPA TRECEREA TERMENULUI LEGAL si care mai acorda o perioada de gratie CNAIR). Ideea cu diverse lucrari in regie proprie - dupa un succes evident pe A1 "autostrada daramata" - aruncata la cosul de gunoi. Bani nealocati pe A3, etc... E clar ca in curand firmele vor incetini lucrul sau vor claca sau vor rezilia contractele. Asta daca atitudinea persista.

Toate astea dupa ce anterior, adica in primul caz in 2011 si inceput de 2012, iar acum in 2016 se ajunsese IN SFARSIT cu plata mereu la zi sau doar cu f. mici intarzieri a facturilor.


Mai ramane rezilierea SF pentru Pitesti - Sibiu, cireasa de pe tort, si inceperea doar cu capetele. Cu capetele sparte, ca fara acord de mediu pe intreg traseul nici acelea nu primesc AC. BRAVO, Traiasca, Traiasca.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

GDPR


andrei@buc

Quote from: vancouver on May 21, 2017, 12:34:34 AM
E clar ca in curand firmele vor incetini lucrul sau vor claca sau vor rezilia contractele. Asta daca atitudinea persista.

in conditiile modului in care este reglementata munca in romania asta este cea mai mare problema. muncitorii, mai ales cei calificati pe care ii mai gasesti, nu sunt niste haine pe care le pui si le scoti de la naftalina cum iti vine. nu mai vorbim de utilaje unde ai rate, asigurari etc.

am lucrat intr-un alt sistem in care exista pool-uri de muncitori pe langa agentiile de recrutare la care poti sa apelezi aproape de la o zi la alta. inclusiv operatori de utilaje. si poti sa ii platesti la ora si nu te legi la cap cu angajati atunci cand nu esti sigur ca poti sa le dai de munca 2200 de ore pe an. ii chemi doar cand ai nevoie. dar in romania asta nu se poate. si ce isi imagineaza ministrii care se plimba pe santiere tipand: "acum! mobilizarea!"? mai ales daca nu au front de lucru? toate aceste costuri se rostogolesc la consumatorul final. nimeni nu este dispus sa la absoarba

Allex

In lipsa unui comunicat CNAIR despre lucrurile negative petrecute in ultima perioada (amanari, anulari, etc), nu ar putea da API unul? Sunt sigur ca ar fi preluat de principalele canale media iar CNAIR ar fi nevoiti apoi sa ofere un raspuns/punct de vedere la acest comunicat.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Am dat tot felul de poziții pe Facebook.

adiarc

Vancouver +1

Infrastructura modernă in Romania -1
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

infraAdi_ro

Vancouver foarte realist si mesajul tau...Stiti ce le spune CNAIR constructorilor.....asteptati pana la retificarea bugetara din vara:)) pentru a primii banii .......dureros .Incet incet o sa plece toate firmele serioase din tara....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-22052017-0#/0

Quote
Comunicat de presa 22.05.2017

Ședință a Directorului General al CNAIR SA cu directorii Regionalelor Companiei

Directorul Genaral al CNAIR SA, Ștefan Ioniță, le-a cerut astăzi directorilor regionali să se implice încă din faza de proiectare a obiectivelor care urmează să fie construite în zonele de care răspund. El a atras atenția că o serie de întârzieri în derularea unor proiecte pornesc de la proiectanți și evaluatori, iar reprezentanții regionalelor CNAIR trebuie să fie pregătiți să intervină  înaite ca proiectele respective să fie blocate.

,,Acum sunt resurse, ne trebuie doar voință. Vă solicit să lucrați umăr la umăr cu proiectanții la fiecare obiectiv. Așa va fi evitată apariția unor blocaje. Schimbați ceva în abordare! Ca directori puteți să deblocați anumite situații, pentru că sunteți mandatați pentru acest lucru. Veniți inclusiv cu propuneri de modificări legislative, acolo unde constatați că apar blocaje! Iar dacă antreprenorii nu se implică și blochează lucrările, reziliem contractele!", le-a transmis directorilor regionali, directorul General a CNAIR, Ștefan Ioniță.

Directorul General al CNAIR SA le-a mai cerut directorilor regionali să ia inclusiv măsuri prin care să asigure personalului din subordine echipamentele necesare și condiții optime de muncă, acolo unde se constată că într-adevăr sunt probleme.

Gata, s-au rezolvat toate problemele...
Resurse avem, vointa s-a impus de la centru, "mandat" avem, daca altii "fac figuri" le reziliem contractele...

Ce sa mai, inauguram anul asta nu 90 km, ci 190 km...  :D 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Quote from: euromau on May 22, 2017, 05:16:43 PM
Vancouver foarte realist si mesajul tau...Stiti ce le spune CNAIR constructorilor.....asteptati pana la retificarea bugetara din vara:)) pentru a primii banii .......dureros .Incet incet o sa plece toate firmele serioase din tara....
daca s-ar platii totul la timp( bugete multianuale ),daca s-ar emite autorizatii la timp( inaintea demararii proiectului,astfel incat constructorul sa nu mai aiba nici o scuza) si daca am renunta la cel mai mic pret ( si am pune accent pe solutia tehnica ) ,atunci ar incepe sa apara in Romania,gigantii constructiei de autostrazi.Pana atunci si cei cat de cat seriosi de talie medie,sa-i spunem ( gen Strabag,Astaldi ),ori pleaca,ori se mai romanizeaza,iar pe singura firma romaneasca ok,facem ( impreuna cu prostiile facute si de ea- gen pretul pt LD 4 ),tot posibilul sa o punem pe butuci.

Bineanteles pt a spera la cele de mai sus,primul pas ar fii depolitizarea si desfiintarea integrala a actualului CNAIR/Cnadnr/And ( aceasi mizerie )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

A fost cineva ieri aici?
Oare cine e cercetat disciplinar si de ce?

perfidus

Parca am vazut la TV (D24) o stire, e vorba de Goga (a postat ceva pe FB in timpul serviciului 😆)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Sa mai si zambim putin.

Departamentul "EXPLOATARE INFRASTRUCTURA RUTIERA" a achizitionat "ESPRESSOR KRUPS 8050". Oare merge vreun utilaj cu cafea? :D

Tot ei au achizitionat "CAMERA SUPRAVEGHERE HILVISION HD DOME CAMERA". Oare face parte din planul cucului de supraveghere video a santierelor sau supravegheaza espressorul de cafea? :lol: :lol: :lol:

Ionut

Au fost la greu la DIGI reportaje despre Goga. Si pe radio si pe TV.
S-a apucat sa filmeze si sa dea pe Facebook clipuri cu birourile inchise ale colegilor (adica nu vin la munca).

Si e cercetat disciplinar, cica se poate desface si contractul de munca. :)
Show...

laszlo.robert

Pai ce sa faca la locul de munca?Toate santierele lucreaza (chiar si fara bani),toate autorizatiile sunt rezolvate,caietele de sarcini facute nota 10, ce sa mai faca ?Tot ce era de facut pina la sfirsitul anului deja este terminat.productivitate 100%.O sa rugineasca masina de cafea,poate lasa si ei o cheita paznicului sa nu adoarma in post 😈

TibiV

Quote from: laszlo.robert on May 25, 2017, 08:55:18 AM
toate autorizatiile sunt rezolvate,caietele de sarcini facute nota 10, ce sa mai faca ?Tot ce era de facut pina la sfirsitul anului deja este terminat.productivitate 100%.

Ii jignesti...
Productiviate minimum 273,79%...
Pe scara Richter !...

:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)