Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Plecare ,,telenovelică" a lui Homor din Compania de Drumuri.
Premierul Grindeanu, motive superficiale pentru a-şi pune director la CNAIR


Invocând eterna problemă a iernii pe drumurile din România, lipsa eficienţei la deszăpezire, premierul recent instalat, Sorin Grindeanu, a luat decizia de a-l demite pe şeful Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cătălin Homor. Plecarea lui Homor este una ,,telenovelică", acesta luând hotărârea de a susţine o video conferinţă cu toţi şefii direcţilor regionale de drumuri şi poduri din ţară pentru a-şi lua rămas bun. Cătălin Homor a cerut o ultimă situaţie a lucrărilor de deszăpezire, pentru a fi acoperit înaintea plecării din CNAIR. Motivul invocat de şeful Executivului, lipsa cantităţii suficiente de material antiderapant nu este suficient pentru a demonstra lipsa eficienţei intervenţiei firmelor ce ar trebui să se ocupe de deszăpezirea drumurilor naţionale şi a autostrăzilor.

Interimatul CNAIR va fi asigurat de unul dintre directori actuali ai companiei.

Capital

marinul

Anul vine cu vesti bune, mai ales pentru cei care au la semnatura demisia Homor

Granata06

Praf in ochi daca in locul lui este pus altul mai incompetent (mari sanse avand in vedere numirile politice).

cutter

Quote from: nicolaem on January 05, 2017, 11:47:05 AM
pentru cei care asteptau mari reforme administrative anul trecut (inclusiv reformarea serioasa a CNADNR), domnul Dancu ne explica de ce nu s-a facut :

"Eu am fost un fel de oaia neagra pentru tinerii veniti sa faca politica de dreapta in acest guvern. Unii care au venit si au si plecat foarte repede - sunt parlamentari - erau foarte hotarati sa faca politica de dreapta"

"...eu fiind un intelectual de stanga, am incercat sa mentin un echilibru ca sa nu fie dezavantajati oamenii din administratie. In orice caz, nu a fost foarte usor, dar cred ca am reusit."

Sursa : emisiune Realitatea TV via Hotnews

No, bun.

Time-and-Space

dafuq?

mobilitatea si investitia in infrastructura  planificata si necesara nu tin de ideologie, iar continuumul/ cercul stanga dreapta nu se refera la marimea  aparatului administrativ, la protejarea si beneficiile lor sau la nevoia/ scutirea de performanta.

e grav.


pasadia

Ba tine si de ideologie, ca orice altceva. Poti considera ca toti oamenii sunt egali, inclusiv toti cei angajati in CNADNR intr-un departament sau altul. Si atunci ii platesti pe toti la fel, le dai cam aceelasi atributii si ii lasi sa doarma in mod egal. SAU poti considera ca oamenii nu sunt egali (in capacitate de munca ma refer) si atunci consideri firesc ca trebuie sa platesti mai mult DOAR pe cei care produc reultate cu adevarat.

Si atunci o viziune vrea sa creeze structuri flexibile, platibile cu sume mari si carora sa li se ceara rezultate bune si rapide in vreme ce cealalta viziune va considera ca oamenii fac bine chiar si atunci cand nu produc rezultate si considera firesc sa ii pastezi in functii si atunci cand nu au de lucru. Ma rog, prin studiile de managment de resurse umane, sau prin cele de sociologie / psihologie poti gasi descrieri mai ample si mai complete, dar nu cred ca e cazul sa insir nume de autori celebri pentru a valida o situatie de fapt, evidenta.

nicolaem

ideologie + strategie (electorala). pana la urma e stiinta.

Ionut

Pastrati discutiile pe zona de administratie/management in companiile rutiere, va rog.

sopeei

#1058
Le-au dat bonusuri.







nicolaem

si ce vrei sa zici? sumele nu sunt mari si oamenii care au lucrat acolo chiar ar fi meritat.
Problema e ca legislatia din domeniul bugetar nu motiveaza performanta si premierea celor care muncesc. Se prefera sistemul cu prime de Craciun la toata lumea chiar daca freaca menta. Ideologia....

PS Ionut, felicitari pentru interventia de la RFI. te-au difuzat de dimineata la stiri. Intradevar e nevoie de un sistem bine pus la punct, pentru a nu mai depinde de oameni mai mult sau mai putin competenti pe o functie.

Ionut

^ Merci merci! Ma bucur ca au difuzat dimineata cand sunt soferi multi la volan. :) Uitasem sa intreb cand difuzeaza. Sunt foarte bucuros sa vad interesul celor de la RFI in infrastructura. Deja este a patra sau a cincea interventie a mea la ei.

subway

#1061
Quote from: cutter on January 08, 2017, 10:31:22 AM
No, bun.
Pai nu l-ati promovat voi pe Homor???
Si daca nu voi, atunci cine???

marisRO

EXCLUSIV: Șeful Companiei de Drumuri, Cătălin Homor, a rămas fără contractul de mandat.

Sursa: http://www.capital.ro/exclusiv-seful-companiei-de-drumuri-catalin-homor-a-ramas-fara.html

dr4qul4

Ar fi fost mai bine sa-l pastreze la CNAIR (mentenanta) si sa miste mai repede cu CNIR.
Pe partea de mentenanta se vad ceva progrese. In schimb pe partea de proiecte a fost total depasit.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

lupu.irimie

Se barfeste prin presa "cum ca" pe Catalin Homor l-au demis de la conducerea Companiei de Drumuri si inlocuit cu .... Cristian Andrei

"Șeful companiei de drumuri, demis. Surse: Interimar, directorul responsabil cu deszăpezirea
Consiliul de Administrație al companiei de drumuri (CNAIR) a decis revocarea din funcție a șefului companiei, Cătălin Homor, pe motiv că acesta nu s-a achitat corespunzător de obligațiile sale privind deszăpezirea. Angajați ai companiei afirmă că locul acestuia va fi deținut interimar, în mod paradoxal, de Cristian Andrei, directorul responsabil cu activitățile de deszăpezire.


Șeful CNAIR a fost destituit după o solicitare a premierului Sorin Grindeanu
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a dispus Corpului de Control să efectueze la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) o verificare a existenței mijloacelor și materialelor necesare deszăpezirii, situației contractelor cu societăți private pentru deszăpezire și asupra modului de fundamentare a ordinului privind utilizarea nisipului la deszăpezire.
Potrivit unui comunicat de presă al Ministerului Transporturilor (MT), marți, Consiliul de Administrație al CNAIR s-a reunit la solicitarea Adunării Generale a Acționarilor pentru a analiza activitatea și realizarea obiectivelor contractului de mandat al directorului general Cătălin Homor.
În cadrul ședinței, membrii Consiliului de Administrație au constatat deficiențe de gestionare a activităților CNAIR din ultima perioadă și au decis revocarea din funcție a directorului general, Cătălin Homor.
Constatarea făcută de membrii CA vine la doar câteva zile după ce premierul Sorin Grindeanu a cerut ministrului Răzvan Cuc să îl destituie pe Homor.
Comunicatul MT nu menționează persoana care va ocupa funcția de director interimar. Angajați ai ministerului și CNAIR afirmă, în mod neoficial, că funcția ar urma să fie ocupată de Cristian Andrei, actual director de mecanizare și întreținere în cadrul companiei. Paradoxal este faptul că Andrei ste însă chiar persoana direct răspunzătoare de deszăpezire în cadrul companiei, imediat după Cătălin Homor.
Activitatea lui Cristian Andrei în iarna anului 2012, perioadă în care a răspuns deasemenea de deszăpezire, a fost dezastruoasă. În acea iarnă au existat mai multe decese ale unor automobiliști și pasageri pe drumurile naționale, primele de acest fel în istoria companiei."

Sursa: "http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/din-lac-in-put-seful-companiei-de-drumuri-demis-si-inlocuit-de-directorul-responsabil-cu-deszapezirea-647847"
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!