News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

Buahaha:

QuotePremierul Dacian Cioloş a declarat, joi seară, că îi reproşează ministrului Transporturilor, Dan Costescu, faptul că "nu s-a dus mai departe cu noua conducere din vârful CNADNR cu mai mult curaj în restructurare", exprimându-şi, totodată, nemulţumirea faţă de modul în care a fost concepută compania.

"Este unul din lucrurile pe care i le-am reproşat şi i le reproşez  domnului ministru Costescu, faptul că nu s-a dus mai departe cu noua conducere din vârful CNADNR cu mai mult curaj în restructurare", a declarat, la Realitatea TV, premierul Dacian Cioloş.

http://www.realitatea.net/premierul-ciolos-pregateste-noi-debarcari-din-guvern-in-iunie-cine-sunt-ministri-vizati_1937369.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb

adiarc

"Eu personal, constat că e o structură foarte greu de restructurat pentru că e o rezistenţă foarte mare acolo.

ma bucur ca d-nul prim-ministru a ajuns la concluzia logica a oricarui om inteligent,dar mai ales bine intentionat,ca CNADNR NU poate fii restructurat

"E o companie care, de la început, a fost gândită într-un mod foarte complex şi complicat pentru că, în acelaşi timp, gestionează şi drumuri naţionale, dar şi autostrăzi - două categorii de drumuri diferite. Gestionează, în acelaşi timp, şi investiţii dar şi mentenanţă, fără să existe competenţe specifice", a precizat Cioloş

de asemenea e de acord ca trebuie o stuctura strict pt autostrazi si una strict pt mentenanta...si Dn-urile lasate undeva.....eventual la MT

sunt laudabile bunele intentii,dar ca sa aiba valoare si sa nu fie doar vorbe,trebuie urgent transpuse in fapte
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bond

foarte corect
dupa incercarea asta de linsaj securistoida-mafiota cu tinta cutter, mie mi se pare extrem de clar ca nu se poate salva mare lucru din cnadnr.
trebuie starpit cuibul de serpi
problema-i ca d-lui Ciolos i se pregatesc alte chestii, din cate vad: sindicatele din invatamant vor oameni in strada, inculpatul drangea da semnalul cu 'tehnocratii nu-si iubesc tara', etc. psd-ul cel putin se pregateste sa revina in forta. "sistemul" e plin de executanti, in buzunarul cui trebuie
ne cred prosti. dar suntem multi si ne-am trezit de ceva vreme. n-o sa le mearga
imho, cutter nu trebuie sa faca greseala sa se apere sub nici o forma. si Primul Ministru trebuie sa foloseasca oportunitatea sa desfiinteze cnadnr fara menajamente. cel putin toti soferii din tara asta il sustin.

Horațiu 87

CNADNR a cumpărat produse degivrante pentru următorii 4 ani

Nisipul urmează să nu mai fie folosit deloc, din considerente ecologice.
Drumurile naţionale vor fi pavate la iarnă cu sare. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale va cumpăra sare, clorură de calciu şi produse degivrante în valoare totală de 379,7 milioane lei. Suma ar urma să acopere costurile materialelor antiderapante pe următorii patru ani. ,,A fost interzisă folosirea nisipului în activităţile de întreţinere a drumurilor pe timpul iernii, din motive ecologice. Ca urmare, în locul nisipului se va folosi un produs ecologic, tot un fel de sare, la care sunt adăugaţi aditivi, care o fac mult mai eficientă. În paralel, pentru temperaturi mai ridicate, se vor folosi în continuare sarea şi clorura de calciu", a precizat şeful Direcţiei Regionale Drumuri şi Poduri, Ovidiu Laicu.
Sarea ecologică degivrantă poate fi utilizată până la temperaturi de până la -30°C, având o capacitate mare de înmuiere a zăpezii şi a gheţii. CNADNR a estimat suma necesară produsului ecologic la 21,6 milioane lei, din care o sumă de 720.000 lei aferentă DRDP Iaşi. Selecţia ofertelor va fi organizată pe 4 iulie, iar a doua zi va fi achiziţionată sarea. Suma alocată la nivelul întregii ţări este de 303 milioane lei, din care 58,07 milioane lei pentru DRDP Iaşi. O sumă de 55,07 milioane lei, din care 7,31 milioane lei pentru Iaşi a fost alocată achiziţiei de clorură de calciu. Achiziţia substanţei va fi făcută pe 6 iulie. ,,Achiziţiile se fac după normativele în vigoare. Anul ăsta ne-a mai rămas material antiderapant în depozite, dar n-ai de unde să ştii cum va fi sezonul următor. Până la sfârşitul anului va trebui să avem în depozite 75% din cantitatea normată", a spus Laicu.

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/cnadn-a-cumparat-produse-degivrante-pentru-urmatorii-4-ani--128272.html

adiarc

Discutand strict de eficienta soluției,aceasta trecere trebuia de mult făcută.

In Sibiu s-a renunțat de cel putin 10 ani la nisip,in principal datorita faptului ca dupa iernile grele,in primăverile următoare rămâneau cantități mari de nisip pe drumuri si era un praf de nedescris....lucrurile s-au îmbunătățit considerabil din primăvara imediat următoare renunțării la nisip.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#560
Quote from: NGC20 on May 19, 2016, 12:22:51 AM
Quote from: NGC20 on May 19, 2016, 12:03:03 AM
In ceea ce priveste aceasta licitatie si acel articol in care se anunta castigatorul inainte de comunicarea rezultatului procedurii, articol care este mentionat in alta scanare prezenta acolo, articolul contine date eronate (sustine ca DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI a facut recurs la CAB si l-a pierdut, ceea ce nu e adevarat).

[...]

P.S. In acea scanare spun ca ataseaza in probatiune "2 articole", dar ce fapt e dat link la acelasi articol de 2 ori. :lol:

Aceasta scanare pare a fi parte din contestatia MALTAURO la CNSC. Intrebarea este, cine a dat voie acestui domn sa publice acest document, document pe care probabil ca l-a luat de la CNADNR, intrucat contestatia a fost facuta abia acum 2 zile, iar CNADNR primeste o copie a contestatiei?
Am pastrat o copie a documentului, in caz ca va fi sters.

Daca scanarea face parte din contestatia MALTAURO la CNSC, atunci e clar de ce a contestat MALTAURO.

@CNADNR: De ce nu ati publicat contestatiile MALTAURO si DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI?

adiarc

Discuția din Parcare isi are rostul mai mult aici

Ramân la părerea cu 2 str.total independente una de alta,...una strict pt construcție,alta strict pt întreținere

Daca acestea sunt sub forma a 2 departamente distincte,fara nimic in comun,in cadrul aceleiași societăți nu ma deranjează ,dar vreau ca cel ce se ocupa de construcție sa faca strict asta ( si sa fie răsplătit sau sancționat pe măsura,cu o fisa a postului f.simpla si clară ).....iar cel care face întreținere sa faca strict asta....

Si sa fie numai specialiști f bine plătiți.....de ex la constr.de autostrazi eu optez pt o structura care sa integreze o echipa de manageri din toate str responsabile cu construcția si pregătirea -  10-20 de specialiști in licitatii,10 avocați,10 oameni care sa știe proiectare,10 care se ocupa de avize,etc.....si astfel avem o structura de profesioniști alcătuită din 100-200 de oameni care ar putea fii plătiți cu mii sau chiar zeci de mii de euro/luna ......astfel am avea o str mult mai robusta ca acum,fiecare specializat pe treaba lui si scăpam de mamutul actual


Pe de alta parte,la întreținere eu NU sunt de acord cu Vancouver.....la actualul management defectuos al statului nu ne trebuie o alta str.cu mii sau zeci de mii de oameni....as avea o structura tot de 100-200 de oameni care doar sa liciteze întreținerea si sa verifice la sânge respectarea ctr...

concluzie : in total cu 3-400 de oameni super specializați pe domeniul lor ( fie ca vb de avocați,proiectanți sau cei ce obțin avizele ),f.bine plătiti,am putea ajunge la rezultate net superioare str ineficiente de astăzi cu peste 6000 de oameni .....si am ajunge la ritmul de care avem nevoie sa progresam ,150-200 de km anual de autostrazi noi,pt următori 20-30 de ani.


"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

iuli

Bun, tot se discuta de o noua companie in locul a CNADNR. Cum facem asta?

Creem una (sau mai multe) in paralel. Se deschid posturile la concurs. Asta dureaza vreo 6 luni minim pentru ocuparea posturilor. Se va cere experienta pe posturi. Cine are experienta in afara de cei deja angajati la CNADNR. Ce am rezolvat? Acceasi oameni... In plus, din cauza duratei mari pana la creere, nous structura va fi disponibila dupa alegeri. Deci, iarasi oameni numiti politici vor ajunge. Timpul a trecut si nu s-a miscat nimic. Vom fi in acelasi punct si peste 5 ani, din pacate!  >:(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Beowulf

De acord! Experienta de pina acum arata ca atunci cind ceva nu functioneaza din cauza birocratiei, statul creeaza si mai multa birocratie. Probabil, se vor infiinta posturi suplimentare care vor incurca si vor bloca si mai mult...
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

marinul

a mai zis cineva de o companie care sa se ocupe doar de autostrazi. Constructie si mentenanta, asa mi se pare si mie cel mai bine. daca am avea 2 companii, una sa construiasca si alta sa se ocupe de mentenanta ar aparea multe conflicte intre ele. Cum ar fi ca autostrada a fost construita prost si dupa perioada de garantie mentenanta ei sa coste prea mult si ar mai gasi ei alte motive de cearta sau sa paseze vina de la unii la altii


Sent from my iPhone using Tapatalk


TibiV

Quote
...din 110 posturi de şefi la nivel central au fost eliminate şapte...

Ce tur de forta....
Au redus sefii cu 6,(36)%
Au ramas "doar" 103....
Adi, "ai marfa" !
:lol::lol::lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#567
Hai sa nu inventam iar apa calâie si hai sa luam IN SFARSIT un model existent si care functioneaza bine: ASFINAG. De democratie originala si alte lucruri f. originale, presarate cu multa indolenta si incompetenta, eu sunt satul.

Luati 1:1 modul de organizare al ASFINAG din Austria, adaptati legislatia sa fie ca acolo, luati organigrama, tot si faceti o copie a acelei autoritati la noi.
ASFINAG, oricum este organizat cu departament separat pentru intretinere si resp. investitii, deci nu se pune problema sa fie talmes-balmes.

Aceasta ar putea fi noua COMAPANIE DE AUTOSTRAZI. Lasati-o balta cu compania specializata pe investitii, viitor loc de bataie si adunare a marilor excrocherii in guvernele conduse de oameni chititi pe asa ceva (=toate guvernele cu politicieni), dar incapabila sa faca deschideri partiale, noduri provizorii si mici intretineri inainte ca investitia sa fie 100% gata. Noua companie trebuie sa aibe resurse sa faca exact ceea ce se face acum pe Sibiu-Orastie lot 2 - ori o companie numai de investitii nu va putea sa faca asta. In plus oamenii din compania de investitii vor fi rupti de realitatea intretinerii de zi cu zi - nu-i va interesa ce se intampla dupa ziua in care investitia este gata. Inclusiv calitatea nu va fi f. importanta, de remedieri si intretinere doar se ocupa altii...


Daca nu se face asa cum am descris eu, atunci avem probabil urmatoarea situatie:
- compania de investitii doar pe autostrazi
- vechiul CNADNR, cu intretinerea ATAT pe autostrazi, cat si pe drumuri nationale, cat si cu investitiile pe drumuri nationale si centuri
Adica nu separam CNADNR in doua, ci doar desprindem o mica parte de acolo, iar restul, la gramada, ramane la CNADNR. Inclusiv INTRETINEREA AUTOSTRAZILOR, acolo unde de fapt stam de departe cel mai prost la momentul actual.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

panzer

Quote from: iuli on May 26, 2016, 09:16:40 AM
Bun, tot se discuta de o noua companie in locul a CNADNR. Cum facem asta?

Creem una (sau mai multe) in paralel. Se deschid posturile la concurs. Asta dureaza vreo 6 luni minim pentru ocuparea posturilor. Se va cere experienta pe posturi. Cine are experienta in afara de cei deja angajati la CNADNR. Ce am rezolvat? Acceasi oameni... In plus, din cauza duratei mari pana la creere, nous structura va fi disponibila dupa alegeri. Deci, iarasi oameni numiti politici vor ajunge. Timpul a trecut si nu s-a miscat nimic. Vom fi in acelasi punct si peste 5 ani, din pacate!  >:(
Nici macar. Fac o noua miscare de ochii lumii. Ii impart in doua tot pe astia de acum. De fiecare data se amesteca/imparte acelasi aluat. La sfarsit tot aia iese daca miscarea este facuta tot de ei.

Daca dl. Costescu nu a reusit sa faca nimic semnificativ in ultimele 6 luni decat exercitii de imagine, cum va putea imparti in 2 CNADNR. Imparte gastile sa nu se mai certe intre ele ca acum sa nu care cumva sa scape ceva incriminator la DNA? Am mai avut un minister al Marilor Proiecte nu? N-a facut decat gargara 3 ani, incurcand in acelasi timp toate proiectele existente si facand altele pe jumatate.

Parca vad ca in noua structura la Public Privat revine marele specialist Neaga.

ciprebbe

Dan Costescu inlocuit din functie de Dacian Ciolos. Noul ministru al Transporturilor va fi Mihut Constantin Craciun
o fi adevarat?
http://m.ziuanews.ro/stiri/dan-costescu-inlocuit-din-functie-de-dacian-ciolos-noul-ministru-al-transporturilor-va-fi-mihut-constantin-craciun-459785
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe