News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

horatiu.cosma

Am mai propus treaba cu voluntariatul acum vreun an si tot pentru rigole si tot pentru centura Sibiu. Cine ar fi crezut ca nu o sa se miste nimic intr-un an? Si eu as face voluntariat, fiindca stiu ca ar ajunge viral si poate poate asa s-ar misca ceva. Dar rigole, nu parapeti, ca e periculos pe carosabil.

rocklee

in comunicat nu pomeneste nimic domnul director de lotul 1 sebes turda ...

marisRO

Noi declaratii de la seful CNADNR

** Mi-am propus să iau la pas fiecare şantier în parte.

** De ce am acceptat provocarea de a veni la CNADNR: s-a ivit posibilitatea ca eu, ca om obişnuit, să pot schimba lucrurile. Desigur, sunt posibile schimbări, sper să fie continuitate, dar trebuie precizat că noi nu putem face minuni.

** Principalele probleme cu care ne confruntăm: 1. Autorizarea lucrărilor de construcţii, scoaterea terenurilor (pe care urmează să treacă autostrăzile) din circuitul agricol sau din circuitul forestier; 2. Filozofia, modalitatea de concepere a proiectelor - se pleacă de la studiu, nu de la proiect, adică îi e favorabil constructorului, nu beneficiarului.

** Ce se poate face în 2016: Nu sunt genul să dau kilometri. Cei 90 anunţaţi este posibil să fie şi mai mulţi, dar şi mai puţini.

** PROIECT DE ŢARĂ: Eu cred că un astfel de proiect este Master Planul General de Transport, pe care îl consider realist. Dacă un proiect este pregătit bine, e o chestiune de timp să fie finalizat aşa cum trebuie. În general, în alte ţări, trec 6-8 ani este perioada de la autostrada în faza de concept până la execuţie; noi îl pregătim un an-doi şi îl executăm în şase, alţii îl pregătesc în şase ani şi îl construiesc în doi.

Sursa: http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/Seful-cnadnr-catalin-homor-vorbi-astazi-ora-1300-adevarul-live-despre-starea-drumurilor-autostrazilor-1_56bdb3975ab6550cb8b7eb8a/index.html

adiarc

propun mult mai multa transparenta fata de situatia prezenta...adica de fapt o intoarcere la normalitate

de ex,daca d-nul Homor a fost pe lotul 3 Orastie-Sibiu sa vada starea tronsonului ,am vrea si noi niste poze cu dansul din vf dealului care aluneca....asta daca intradevar a fost
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

yetiman

Quote
** PROIECT DE ŢARĂ: Eu cred că un astfel de proiect este Master Planul General de Transport, pe care îl consider realist. Dacă un proiect este pregătit bine, e o chestiune de timp să fie finalizat aşa cum trebuie. În general, în alte ţări, trec 6-8 ani este perioada de la autostrada în faza de concept până la execuţie; noi îl pregătim un an-doi şi îl executăm în şase, alţii îl pregătesc în şase ani şi îl construiesc în doi.

Daca am fi suficient de destepti am lua ce e mai bun din cele 2 variante:
Un an-doi de pregatire si doi ani de constructie.  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dorum

Quote from: horatiu.cosma on February 11, 2016, 09:32:01 PM
Am mai propus treaba cu voluntariatul acum vreun an si tot pentru rigole si tot pentru centura Sibiu. Cine ar fi crezut ca nu o sa se miste nimic intr-un an? Si eu as face voluntariat, fiindca stiu ca ar ajunge viral si poate poate asa s-ar misca ceva. Dar rigole, nu parapeti, ca e periculos pe carosabil.

Parapeti nu putem noi repara...insa curatat de rigole am putea...
Ar putea fi luata in calcul o actiune de voluntariat la nivel API cu respectarea clara a normelor de siguranta... masini lasate undeva si luat la pas drumul tehnologic; voi propune la nivel API o actiune de acest gen; eu ma declar disponibil pentru o zi de munca chiar si pe centura SB (care pare cea mai afectata)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Si eu, in weekend sau vinerea(anuntat cu macar o luna inainte).

Earthchild

#233
O asemenea actiune mediatizata prin filmari si poze inseamna o PALMA zdravana pe obrazul CNADNR.
Poate ar trebui si insigne cu "NU SUNT angajat CNADNR".


Beowulf

 :)

"Proiectul autostrăzii Comarnic-Braşov poate merge în paralel cu Piteşti-Sibiu, nu ar fi o problemă" - Catalin Umor

http://www.bzb.ro/stire/autostrazile-brasov-comarnic-si-sibiu-pitesti-pot-fi-facute-in-acelasi-timp-a95273
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

NGC

Quote from: NGC20 on February 09, 2016, 12:04:00 PM
Quote from: adrian rosca on February 08, 2016, 08:42:57 PM
Nu stiu, dar in mod normal, pe site-ul MT ar fi trebuit publicata si lista cu cheltuielile de investitii, asa cum s-a procedat in cazul CFR-ului si aici ma refer la anexa 5. Nu de alta, dar ni s-a promis transparenta...

Transparenta a fost acolo pentru cateva ore. Ieri dimineata era acolo anexa in format EXCEL, iar apoi au inlocuit-o cu actualul PDF. Din pacate nu mai am anexa originala in EXCEL.

Quote from: adrian rosca on February 11, 2016, 05:24:08 PM
Surpriza, s-a schimbat anexa la proiectul de buget al CNADNR publicat pe site-ul MT. Acum a aparut un fisier excel in loc de pdf, dar ce e mai important, a crescut suma de investitii de la 2.54 miliarde lei la 3.72 miliarde. Din pacate nu exista si alte anexe ca sa detalieze aceasta suma.

Am gasit anexa originala in EXCEL (deci NU cea de mai sus), si daca mai aveti nevoie de ea, o puteti gasi aici.

GDPR

#237
Un document foarte interesant, mai ales anexa 4. Multumim, @NGC20! Acum e clar ca anexa 1 initiala era gresita, fiind de fapt cea pe 2015.

LE Sunt interesante si datele din coloanele marcate "De ascuns"  :D

florin74


yetiman

#239
Baieti, asta e o stire din 3 februarie (de doua saptamani)!
QuotePublicat: Miercuri, 03 Februarie 2016 23:00 // Actualizat: Miercuri, 03 Februarie 2016 23:03 // Sursa: romaniatv.net
Autor: Iulian Tudor
S-a postat inca din 4 februarie http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=398.msg104648#msg104648

Pe mine ma intereseaza continuarea...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu