Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Ionut,
"ne-au spart !..."...

Vom vedea numai si numai "noi succesuri"..
Quote
Drona achiziționată de CNAIR este operațională. Cu ajutorul ei se pot face verificări ale șantierelor și evoluției lucrărilor. Sistemul optic de ultimă generație al dronei poate măsura inclusiv cantitățile de materiale folosite și dimensiunea excavaților.

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1906962669563803/
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Poate are hipnoza și proprietăți automotivationale,cursuri de profesionalizare/depolitizarea sau injecții de caracter cu medicamente împotriva lipsei de răspundere. Sa zboare deasupra Cnair și Mt și sa scaneze puternic zona.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AkaManah

Se va face un departament complet in jurul acestei drone: director departament drona, director adjunct departament dorna, 2 secretare care trebuie sa se ocupe de planul de zbor si inregistrare date, departament editare filme, departament analiza imagini aeriene, departament tehnic pentru incarcarea bateriilor si mentenanta, paza hangar drona, femeie de serviciu . La trei drone o sa fie nebunie.

Mai bine faceau un contract cu Asociatia Pro Infrastructura pentru nu au cum sa aiba o supraveghere mai completa nici cu 10 drone.

Ionut

:lol:
Pai nu au cum sa faca un contract cu noi, ca trebuie sa controleze ce bucati din santier arata publicului, dupa cum le convine lor. :)

Oricum, nu lipsa monitorizarii e problema... voi stiti. :) Constructorii sunt deja monitorizati de ani de zile.
Problema e in alta parte...

Imi si imaginez ce glume se fac pe santiere pe seama noilor indeletniciri ale CNAIR. :lol:

lupu.irimie

Tichie de margaritar ii lipsea chelului. Acum sa te ti "vizite inopinate" unde ca din intamplare se afla si o parte de presa. Sa vezi infierari ale constructorilor care nu depun efort si nu se mobilizeaza exemplar pentru indeplinirea sarcinilor trasate de catre maretul nostru guvern.
Ma opresc aici ca deja am sarit calul prea tare.

P.S. Dar de o modificare a legilor achizitiilor publice pe cand auzim ceva. Sa fie ceva scris clar alb pe negru si fara hatisul actual in care si mama avocatilor se poate pierde!?
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

Goldmund

Un articol interesant si ceea ce ar trebui sa insemne CNIR :

"România, codașa Europei privind calitatea infrastructurii

Consiliul Investitorilor Străin, un grup de 123 de companii membre, ale căror investiții cumulate reprezintă în jur de 35 miliarde euro, precizează că infrastructura de transport din România s-a dezvoltat foarte lent în ultimele decenii, din cauza unui cumul de factori precum lipsa unei liste cu priorități, discontinuitatea deciziilor de politici publice și slaba coordonare în executarea proiectelor abordate....

....-Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR) are nevoie de un cadru adecvat de guvernanţă corporativă pentru a asigura un management de calitate; totodată, această entitate ar trebui să intre sub incidenţa Legii nr. 111/2016 privind guvernanţa corporativă. În acelaşi timp, sunt importante clarificări cu privire la scopul şi obiectivele CNIR, dar şi desemnarea unităţii care se va ocupa de managementul proiectelor, mai ales că lipsa managementului profesionist şi a expertizei au condus de multe ori la întârzierea proiectelor fără motive întemeiate;....."

http://www.capital.ro/romania-codasa-europei-privind-calitatea-infrastructurii.html

adiarc

nu exista nici o urma de speranta pt CNAIR...sa fie clar...iar ceea ce vedem zi de zi intareste acest lucru.....cancerul asta de institutie nu poate fii restructurat,imbunatatit,etc....trebuie desfiintat integral...si toata constructia de autostrazi trebuie externalizata integral....doar o mica structura pt intretinere...in rest DESFIINTARE TOTALA
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Facem un pas pe care trebuia sa-l facem acum mult timp. Dupa mai multe cereri neoficiale, facute informal cu diverse ocazii, si tot atatea refuzuri, astazi API cere oficial acces la intalnirile CTE CNAIR strict ca observatori din partea societatii civile. Ne exprimam speranta ca de aceasta data vom gasi o formula 100% legala si fireasca pentru ca API sa poata aduce putina transparenta in felul in care CNAIR administreaza infrastructura rutiera in Romania.



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

^ Pe 04.10.2017 am cerut Regulamentul de Functionare al CTE CNAIR. Azi l-am primit. 3 zile lucratoare.
Sa aiba oare CNAIR mai mare viteza cand vine vorba de API? Multumim, apreciem! :)

Regulament CTE CNAIR in imagini...

















Powered by API/PUM imgur uploader

Si in forma pdf (atasat).

tom_sawyer

#1284
Directorul Regionalei Timişoara şi Şeful Secţiei de Drumuri Orşova au fost demişi astăzi ca urmare a proastei gestionări a drumurilor aflate în administrare

QuoteRăzvan Cuc, Ministrul Transporturilor, a cerut încă de ieri un Raport cu privire la elementele care privesc infrastructura rutieră şi care ar fi putut contribui la agravarea tragicului accident petrecut recent pe DN57, între Orşova şi Moldova Nouă, în dreptul locatităţii Coronin.

În urma analizării documentelor primite în această dimineaţă, Ministrul Transporturilor a cerut Directorului General CNAIR, Ştefan Ioniţă, să ia urgent măsuri împotriva celor care se fac vinovaţi de gestionarea deficitară a zonei aflate în administrarea DRDP Timişoara.

"Am constatat că atât DRDP Timişoara, cât şi secţia de Drumuri Orşova sunt vinovate, cel puţin de indolenţa şi proastă gestionare a teritoriului aflat în administrare. Din documentele primite reiese că secţia de Drumuri Orşova deţinea parapeţi pe stoc, dar că nu i-a folosit. Directorul Regionalei Timişoara ar fi trebuit să ştie acest lucru şi să dea dispoziţie ca aceşti parapeţi să fie înlocuiţi", a declarat Răzvan Cuc, Ministrul Transporturilor.

Decizia luată de Directorul General CNAIR, Ştefan Ioniţă, ca urmare a informaţiilor prezentate, a fost de demitere din funcţie a Directorului Regionalei Timişoara, Horaţiu Simion, dar şi a Şefului Secţiei de Drumuri Orşova, Cunicel Ion.

Din raportul prezentat a reieşit inclusiv că în acea zonă, parapetul greu era deteriorat de cel puţin 2 ani.

De asemenea, Ministrul Transporturilor a solicitat CNAIR, încă de ieri, un raport complet  cu privire la situaţia drumurilor şi a dispus ca până la sfârşitul anului să fie montaţi şi înlocuiţi toţi parapeţii, acolo unde este necesar.

Directorii Regionali trebuie să vină cu date exacte despre zonele cu probleme pentru a se putea aloca fondurile necesare montării, sau înlocuirii, după caz, a parapeţilor în curbe periculoase, puncte negre, locuri unde sunt frecvente accidentele grave.


Încă de săptămâna trecută, Răzvan Cuc, Ministrul Transporturilor, le-a atras atenţia directorilor regionali ai CNAIR că trebuie să se implice personal în gestionarea zonelor aflate în administrare: "Nu este normal să aştepte mereu, de la Bucureşti, să li se spună exact ce să facă. Au primit încă de la începutul anului libertate de decizie, inclusiv pe întreţinere, iar această libertate vine şi cu responsabilităţi".

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc a subliniat că măsurile luate sunt legate strict de atribuţiile în domeniul infrastructurii rutiere şi nu se substituie anchetei Ministerului de Interne privind accidentul din judeţul Caraş Severin.
http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/directorul-regionalei-timi%C5%9Foara-%C5%9Fi-%C5%9Feful-sec%C5%A3iei-de

adiarc

La fel ca in cazul construcției de vina este sistemul....adica o nebuloasa totala in care nimeni nu prea are o procedura clară si se ascunde dupa hârtii..

De exemplu ,cum ar fii o procedura clară,in care Dir.drdp x il desemnează pe George responsabil de sectorul y si ii pune la dispoziție o procedura clară de lucru,in care parapetii trebuie schimbați in 24 ,48 de ore,in cazul celor grav avariați sau pana la 7 zile in cei doar zgâriați..cu stimulente prin DESFFINTAREA SALARIULUI DOAR FIX,dar si sancțiuni clare.......iar între timp statul roman ( litere mici ),nu taie la jumatate banii de întreținere

Aaaa....uitasem ...George e prietenul/Nașu/finu/cumnatu lui Ion...si el un politruc habarnist ajuns pe pile,care V-a suna pe cine trebuie sa nu pățească George nimic...

Daca nu schimbam sistemul George va fii înlocuit de George 1,2,3,etc...la fel cum cuc(litere mici),va fiin înlocuit de cuc2,3,4,5

PS - cu scuzele de rigoare daca am ofensat pe cineva George sau Ion...era doar un exemplu
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

qsv

Mie mi se pare o declaratie de imagine a ministrului...continuarea si o intrebare in topicul pentru mentenata drumurilor: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=414.msg171383#msg171383

NGC

Apropo de acest extras din raspunsul de la A8.



Care o fi unul din motivele pentru care s-a contestat asa ceva?

Sa vedem. :D

Legea 94 / 1992

QuoteArt. 64
(1) Nerecuperarea prejudiciilor, ca urmare a nedispunerii si a neurmaririi de conducerea entitatii a masurilor transmise de Curtea de Conturi, constituie infractiune si se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda.

Va las sa ghiciti cine este pe lista "beneficiarilor". Il stiti foarte bine. ;)

disney

Ce sa mai zic? Deja raspunsul a devenit stire veche.



Cererea a fost inregistrata in 28 Iulie si raspunsul l-au inregistrat si trimis in 10 Octombrie.

CNAIR, 30 de zile maxim prin lege va zice ceva? Stiu ca "nu stiati" cind veti semna, dar puteati raspunde imediat si va trimiteam eu o noua solicitare.

disney

@CNAIR
Si inca ceva. Nu uitati ca ieri si Vineri se implinesc 30 de zile de la cele 7 solicitari de informatii din 11 si 13 Septembrie.
Ati raspuns doar la 2. Pentru celelalte nici macar nu mi-ati trimis numar de inregistrare.
Nu-i nimic, adunam si noi toate incalcarile astea de lege.
Asteptam raspunsurile.