Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marinul

Quote from: Dominik on June 17, 2017, 06:21:46 PM
Mai rau ca in comunism !!!

in comunism, te luau, te legau si te trezea-i a doua zi la canal

sa nu-i luam apararea acestui individ care impreuna cu grupul de initiativa i-a jignit pe Catalin si Horatiu anul trecut si se adreseaza asociatiei ca asociatia pro friptura

sa se angajeze la un barou  de avocatura, sa posteze si acolo despre colegi, despre sefi si  sa vada dupa cate postari pe net este dat afara

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

#1247
Quote from: dr4qul4 on June 17, 2017, 09:08:13 PM
pe bune? Ii iei apararea lui Goga?
Ala de negociaza spagile prin chatul de la jocuri? (E singura metoda complet nedetectabila....sunt mult prea multe chaturi de jocuri.....si teroristii o folosesc).

Ma refeream la CNAIR
You're in Steelers Country

dr4qul4

Cnair a fost chiar blanda cu acest individ.
nu are nici o legatura cu cenzura comunista.
I-au dat avertismente si au facut cercetari disciplinare, dar chiar si asa la proces gogaie se poate intoarce.
Omul asta vorbeste zilnic cu presa in timpul serviciului, sta numai pe facebook si ataca atat cnair cat si superiorii.
Daca tu ai iesi in presa si ai spune ca seful tau e prost, oare cate zile ai mai fi lucrat acolo?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Quote from: Neufunk on June 17, 2017, 11:35:38 PM
Bun, dar avand in vedere parea de CNIR din companie, caietul de sarcini pentru licitatie nu poate fi facut astfel incat sa castige cine trebuie? Adica, sa ceara garantie prelungita, materiale bune, termeni rapizi, etc..? CNIR si UMB pot livra, ca practic tot pentru ei este, dar restul mai greu.
Pai tu propui o formă de corupţie care se practică şi s-a practicat deja, doar că în loc să câştige cine dă şpaga, câştigă UMB.  Pare mai corect cu şpaga :)
Stii bancul cu taurul comunal ajuns funcţionar public? :)

Neufunk

Nu il stiu. Dar avand in vedere ca este vorba de o asociatie UMB - CNIR, castiga practic si CNIR...

E pacat ca nu se pot accesa fonduri pentru lucrari in regie proprie..

vancouver

Orice contact STAT - PRIVAT este susceptibil de coruptie. Peste tot in lume. Si in Germania si in SUA si peste tot. De aceea a fost inventata si statuata interfata intre cele doua entitati, numita LICITATIE PUBLICA. Modul de organizare a licitatiilor reduce pana spre zero riscurile de coruptie, daca licitatia insasi este organizata corect. Iar daca nu este organizata corect, licitatia este totusi un proces bine documentat si ca atare riscul de a se descoperi anumite aranjamente este enorm.

Si in Germania apare mereu in prim plan ideea parteneriatului public-privat si mereu expertii avertizeaza: aveti maaaaare grija la riscul de coruptie. Sau daca nu e coruptie pe fata, atunci fie si contactul dintre o entitate reprezentata de niste functionari (leafa merge indiferent de rezultate) si o alta entitate cu super mega interes de a face profit, reprezentata de oameni care au procente din profit (venitul depinde de profit) deja duce la grave dezechilibre (raspunderea pentru orice la stat si profitul sigur la privat).

Hai sa incetam odata cu idei de colaborare directa stat-privat. Este o imensa greseala.

Nici un contact nu trebuie sa existe intre CNAIR si UMB altfel decat prin intermediul LICITATIILOR.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alecu26

ce propuneti voi se numeste PPP. Sa incercat de vreo 3 ori si nimic. Hai sa facem macar un spital micut in acest sistem, si dupa aia trecem la lucrari mai mari.
Drumurile noastre POATE;

NGC

Am selectat cateva pagini din raportul Curtii de Conturi 2016.







^^^

QuotePrin exemplele analizate se demonstreaza ca in cadrul companiei s-a ajuns la o practica nociva in a risipi si a cheltui fara fundamentare resursele companiei, dar si fara un management riguros in ceea ce priveste atribuirea contractelor de servicii pentru efectuarea si revizuirea studiilor de fezabilitate.

;)

NGC

Am mutat mesajul aici.

Aici gasiti raportul complet al Curtii de Conturi.

Multumesc sursei! :cheers:

adiarc

#1255
Așadar știm cat de ineficient si nociv este Cnair...

Mai importante sunt totusi soluțiile ...aceste Sf-URI trebuie cuplate obligatoriu ( prin lege ) ,cu MP Si cu bugetele multianuale,care sa prevadă si sancțiuni clare pt Cnair si pentru factorul politic care nu ar dori sa prevadă banii necesari pt finalizarea proiectelor ,ducând astfel la risipirea totala a banilor cheltuiți pt SF-URI....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

#1256
Cartel Alfa solicită premierului aprobarea bugetului CNAIR pentru 2017 în regim de urgenţă

Federaţia Sindicală Cartel Alfa solicită premierului Mihai Tudose să urgenteze aprobarea prin Bugetului de Venituri şi Cheltuieli pe anul 2017 pentru Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), întrucât lipsa acestuia a condus la încadrarea drepturilor salariale faţă de bugetul anului 2016, la jumătate, în baza prevederilor din Legea bugetului de stat.

Economica.net

TibiV

La Metrorex sa se planga liderul sindical "local", fost senator PSD...  >:(

Partidul este totul... si e in toate...  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei

@CNAIR mai faceti si voi o actualizare a site-ului? Stim ca aveti mai multe proiecte de autostrazi in pregatire. Deasemeni pot fi unele actualizari si pe sectiunea de drumuri nationale.

GDPR

#1259
De pe ordinea de zi a sedintei de guvern de azi:

PROIECT DE HOTĂRÂRE privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2017 al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere-S.A aflată sub autoritatea Ministerului Transporturilor

LE: S-a si aprobat. Anexa o gasiti aici