News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR

Stie cineva de ce sectie tine Clisura Dunarii? :)


adiarc

destituiri pt lipsa de intretinere ?

daca nu e doar un meci de-a : sa-i inlaturam pe-ai-lor si sa-i punem pe-ai nostri,atunci chiar ar fii o chestie buna....sper ca e varianta din urma.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

^^Exact! :lol: Si tine de DRDP Timisoara. Iar SDN Severin tine de DRDP Craiova. :baby:

TibiV

Un coleg de forum a pus un link (imi cer scuze, dar nu mai stiu cine, si din ce topic era trimiterea...) catre DRDP Brasov...
http://www.drdpbv.ro/
Anyway...
Din pura curiozitate am vrut ca vad "cu ce se ocupa" DRDP Brasov...
Si am gasit acest anunt vechi de juma' de an, direct pe pagina principala... Adica NU are link separat, este "la gramada" cu multe alte anunturi...

Quote
ANUNŢ Amânare concurs angajare
13.12.2016

         C.N.A.I.R. S.A. prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov, anunță amânarea concursului(anunț, tematică și bibliografie) pentru ocuparea următoarelor posturi vacante din cadrul Unităților de Implementare Proiecte la nivel D.R.D.P. Brașov:

UIP 1 Ogra - Tg. Mureș
1 post Șef UIP
1 post Inginer
UIP 2 Câmpia Turzii - Ogra
1 post Șef UIP
2 posturi Inginer
UIP 3 Orăștie - Sibiu
1 post Șef UIP
1 post Inginer

Interesanta "abordare"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Quote from: adiarc on June 09, 2017, 09:40:59 PM
destituiri pt lipsa de intretinere ?

daca nu e doar un meci de-a : sa-i inlaturam pe-ai-lor si sa-i punem pe-ai nostri,atunci chiar ar fii o chestie buna....sper ca e varianta din urma.

Ceva ulii sorecari mi-au destainuit informatia ca, la controlul inopinat, cucul s-a dus snur (la pont) spre o magazie unde avea loc o mica chermeza. Desi cei doi directori nici macar nu erau in intreprindere la ora aceea, va dati seama ca povara raspunderii a fost a lor... Parapetii nevopsiti si iarba netunsa au fost decisive insa :D.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Dan027

http://stirileprotv.ro/stiri/auto/cnair-vrea-sa-ii-prinda-pe-angajatii-care-nu-astupa-gropile-cu-ajutorul-waze-soferii-rugati-sa-dea-o-mana-de-ajutor.html

QuoteCNAIR vrea sa ii prinda pe angajatii care nu astupa gropile cu ajutorul Waze. Soferii, rugati sa dea o mana de ajutor
QuoteToate craterele raportate pe o aplicatie de GPS vor ajunge la conducerea companiei, care va reusi astfel sa-i controleze pe muncitorii din subordine. In acest moment, dureaza cateva saptamani pana cand CNAIR afla de un crater si repara drumul.
Gropile aparute pe drumurile nationale si pe autostrazi depind foarte mult de incompetenta angajatilor CNAIR. Poate trece multa vreme pana cand sunt depistate, raportate si astupate.
La kilometrul 30 de pe autostrada Bucuresti-Constanta gasim o serie de gropi destul de periculoase pentru cine circula cu 130 de kilometri pe ora. Din pacate, aceste gropi au fost semnalate de soferi inca de acum o saptamana, insa pana acum nu s-a intamplat nimic.

adiarc

De la mine vor primi ajutor....cu mai multe mâini  :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


Dominik

You're in Steelers Country

dr4qul4

pe bune? Ii iei apararea lui Goga?
Ala de negociaza spagile prin chatul de la jocuri? (E singura metoda complet nedetectabila....sunt mult prea multe chaturi de jocuri.....si teroristii o folosesc).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Neufunk

Now, de la o chestie la misto la ceva mai serios.

Nu ar putea CNIR sa dezvolte o companie 50/50 cu UMB, strict pentru dezvoltarea de autostrazi? Am mai putea accesa fonduri europene pentru asa ceva?

UMB are experienta si seriozitatea. CNIR se ocupa de birocratie si finantare. Fiind companie 50% de stat, o parte din profit se intoarce la stat si licitatiile nu ar mai fi necesare, ceea ce inseamna timp redus si costuri mai mici din primsa unui singur constructor.

Tin sa mentionez ca nu am absolut deloc experienta pe partea de juridic, dar am zis ca licitatiile nu ar mai fi necesare pe acelasi sistem in care CNADNR voia sa-si faca centuri in regim propriu, fara licitatie.

TibiV

Quote from: Neufunk on June 17, 2017, 11:03:45 PM
Nu ar putea CNIR sa dezvolte o companie 50/50 cu UMB, strict pentru dezvoltarea de autostrazi? Am mai putea accesa fonduri europene pentru asa ceva?

Compania 50/50 ar trebui sa participe la licitatii ca orice alta companie privata 100%.
Daca "50/50" ar castiga licitatiile in cauza, poate fi platita din fonduri europene.
Daca nu, nu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

WOW, am scapat de Goga. Asta trebuie sarbatorit.  :cheers: :cheers: :cheers: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :drunk:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Neufunk

Bun, dar avand in vedere parea de CNIR din companie, caietul de sarcini pentru licitatie nu poate fi facut astfel incat sa castige cine trebuie? Adica, sa ceara garantie prelungita, materiale bune, termeni rapizi, etc..? CNIR si UMB pot livra, ca practic tot pentru ei este, dar restul mai greu.