News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Discuții cu și despre CNAIR

Started by Ionut, October 12, 2015, 06:17:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GDPR

Cand am vorbit de executia bugetara pana la sfarsitul lunii aprilie, am uitat sa amintesc de cheltuielile de capital ale CNAIR. Nu-i nimic, o fac acum:

2016: 250,7 mil lei;
2017: 156,7 mil lei.

O adevarata "performanta".

NGC

Quote from: bridge on May 31, 2017, 07:57:56 PM
inca nu apare factura PORR din 09.03. achitata in 14.04.2017

Acum apare. Si-au "amintit". ;)

NGC

#1217
Oare e asa mare foamete prin CNAIR / CESTRIN? S-or fi apucat de agricultura? :o :lol:

Recent au achizitionat direct de la TECNOSERVICE EQUIPMENT "SISTEM AERIAN PENTRU SUPRAVEGHERE AGRICOLA SI TOPOGRAFICA - DRONA OCTA 1115".

Valoare achizitie: 75,000 RON plus TVA.

__dir

^
Pare a fi drona multirol, dar valoarea de achizitie este foarte mare.
La o cautare rapida pe net pretul ar fi de doar 53.000 ron cu tva :)

NGC

#1219
^^^

Asta au achizitionat.

QuoteSISTEM AERIAN PENTRU SUPRAVEGHERE AGRICOLA SI TOPOGRAFICA - DRONA OCTA 1115 PREDATOR
Compus din:
- Set 8 elice 16 inch de rezerva;
- navigatie complet autonoma bazata pe GPS: Position Hold, Auto return to Home, Waypoint Navigation;
- Suport stabilizare 3 axe (gimbal)camera Tilt- Roll - Pan cu motoare brushless si amortizor vibratii revolutionar pentru camera foto;
- Camera foto topografica Sony A6000 cu obiectiv de 30mm, card 32 Gb, baterii: externa si de rezerva;
- Statie radio digitala in 2.4Ghz si receptor cu 16 canale, raza de actiune in aer testata , 5 Km;
- Sistem de telemetrie pe computer la sol pentru verificarea parametrilor de zbor si a locatiei pe harta in timp real;
- Acumulator statie radio;
- Incarcator acumulator li-po cu balansarea celulelor 1000W;
- Baterie drona si baterie de rezerva drona;
- Sistem video PAL cu monitor, receptor cu diversitate si inregistrator martor, cu raza de receptie de 5 Km;
- Cutie de transport model flightcase pentru echipamente;
- Laptop I5 cu 8 Gb RAM, placa video dedicata min 15 nuclee,4GB GDR4, cu softul de operare al dronei in mod topografic, softul instalat si licentiat pe termen nedefinit;
- Drona de antrenament Suriken,rezistenta, pentru invatarea tehnicii de pilotaj cu aceleasi functii ca drona Predator;
- 12 sedinte de curs conform programei ScoalaDrone.ro de la C1 la C3B pentru 3 persoane;
- Garantie 2 ani asupra componentelor electronice si service post-garantie;
- manual utilizare lb. romana;

adiarc

o tampenie...sa se ocupe de ce ar trebuii sa se ocupe si o fac prost si f.prost.

de supravegheat santiere cu drona se ocupa API ,mult mai bine decat o vor face ei...plus"flota"de la sol...facem ravagii.... :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Quote from: NGC20 on June 05, 2017, 02:30:28 PM
Recent au achizitionat direct de la TECNOSERVICE EQUIPMENT "SISTEM AERIAN PENTRU SUPRAVEGHERE AGRICOLA SI TOPOGRAFICA - DRONA OCTA 1115". Valoare achizitie: 75,000 RON plus TVA.

Bravo, o investitie excelenta. Este exact ceea ce trebuie sa faca CNAIR la contractele in derulare: sa urmareasca constructorii si sa informeze publicul, intr-un mod adecvat vremurilor. Speram sa vedem cat mai repede rezultatele.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cristi5

#1222
Din cate inteleg (si am experimentat cu fiu-meu) nu e chiar usor de manipulat asa ceva. Cum va fi instruit personalul sa nu bage drona sub vreun utilaj sau doamne fereste in capul unui muncitor sau participant la trafic?

Sigur ca aceeasi intrebare se poate pune pt alte drone dar pe drona asta va scrie "Statul Român", si din pacate stim ca incompetenta nu e o notiune straina de aceasta entitate.

Probabil vor angaja personal calificat sau vor subcontracta personal ca banui ca nu vrea nimeni sa-si piarda postul caldut la stat pt ca a distrus (cel putin) o drona... Dar nu era mai simplu si mai ieftin sa contracteze un _serviciu_?

Deci mie mi se pare o perdea de fum, ca multe altele lansate de actuala "echipa". Cam scump fumul totusi...

bgd77

^^^

In postul lui NGC20 de mai jos scrie si de training:
Quote
- Drona de antrenament Suriken,rezistenta, pentru invatarea tehnicii de pilotaj cu aceleasi functii ca drona Predator;
- 12 sedinte de curs conform programei ScoalaDrone.ro de la C1 la C3B pentru 3 persoane;

Quote from: NGC20 on June 05, 2017, 02:49:40 PM
^^^

Asta au achizitionat.

QuoteSISTEM AERIAN PENTRU SUPRAVEGHERE AGRICOLA SI TOPOGRAFICA - DRONA OCTA 1115 PREDATOR
Compus din:
- Set 8 elice 16 inch de rezerva;
- navigatie complet autonoma bazata pe GPS: Position Hold, Auto return to Home, Waypoint Navigation;
- Suport stabilizare 3 axe (gimbal)camera Tilt- Roll - Pan cu motoare brushless si amortizor vibratii revolutionar pentru camera foto;
- Camera foto topografica Sony A6000 cu obiectiv de 30mm, card 32 Gb, baterii: externa si de rezerva;
- Statie radio digitala in 2.4Ghz si receptor cu 16 canale, raza de actiune in aer testata , 5 Km;
- Sistem de telemetrie pe computer la sol pentru verificarea parametrilor de zbor si a locatiei pe harta in timp real;
- Acumulator statie radio;
- Incarcator acumulator li-po cu balansarea celulelor 1000W;
- Baterie drona si baterie de rezerva drona;
- Sistem video PAL cu monitor, receptor cu diversitate si inregistrator martor, cu raza de receptie de 5 Km;
- Cutie de transport model flightcase pentru echipamente;
- Laptop I5 cu 8 Gb RAM, placa video dedicata min 15 nuclee,4GB GDR4, cu softul de operare al dronei in mod topografic, softul instalat si licentiat pe termen nedefinit;
- Drona de antrenament Suriken,rezistenta, pentru invatarea tehnicii de pilotaj cu aceleasi functii ca drona Predator;
- 12 sedinte de curs conform programei ScoalaDrone.ro de la C1 la C3B pentru 3 persoane;
- Garantie 2 ani asupra componentelor electronice si service post-garantie;
- manual utilizare lb. romana;

NGC

Quote from: vancouver on June 05, 2017, 03:28:33 PM
Quote from: NGC20 on June 05, 2017, 02:30:28 PM
Recent au achizitionat direct de la TECNOSERVICE EQUIPMENT "SISTEM AERIAN PENTRU SUPRAVEGHERE AGRICOLA SI TOPOGRAFICA - DRONA OCTA 1115". Valoare achizitie: 75,000 RON plus TVA.

Bravo, o investitie excelenta. Este exact ceea ce trebuie sa faca CNAIR la contractele in derulare: sa urmareasca constructorii si sa informeze publicul, intr-un mod adecvat vremurilor. Speram sa vedem cat mai repede rezultatele.

Tind mai degraba sa cred ca e vorba despre altceva decat monitorizarea santierelor.

S-a achizitionat o singura drona si a fost achizitionata de catre CESTRIN care tot de CNAIR apartin, dar se ocupa printre altele si de realizarea recensamantului rutier.

Quote

Centrul de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică – CESTRIN, constituie organismul tehnic al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, şi are ca scop asigurarea expertizei necesare rezolvării problemelor tehnice operaţionale de administrare şi exploatare a autostrăzilor şi drumurilor naţionale, corelată şi coordonată cu cerinţele actualei etape şi în strânsă legătură cu strategia generală şi politica rutieră promovată de C.N.A.I.R.

CESTRIN este profund implicat în acţiunea de coordonare şi elaborare a reglementărilor, standardelor, normativelor şi instrucţiilor tehnice, cu girarea şi urmărirea aplicării lor în practica în acest scop colaborând şi identificând în permanenţă nevoile factorilor de decizie din C.N.A.I.R. S.A orientând în acest sens toate activităţile sale de studii şi cercetare. De asemenea, CESTRIN deţine şi colectează în continuare toate datele tehnice rezultate din experienţa şi evoluţiile tehnologice actuale, se ocupă de înregistrarea, stocarea şi procesarea acestora în baze de date specifice, ce alcătuiesc suportul Sistemului Informatic şi Informaţional al C.N.A.I.R.

chr2008

Licitatiile astea de la CNAIR cred ca au inceput sa fie o gluma proasta, am ajuns la performanta sa publicam pe SEAP anunturile in 29.11.2016, sa avem primul termen in 05.01.2017, iar apoi sa avem de aproximativ 12 ori amanare de termen, acum ultimul este 19.06.2017, iar spre exemplu la PITESTI  - CRAIOVA eu am numarat cred ca vreo 10 raspunsuri de la CNSC, nici nu vreau sa ma gandesc cand vor porni, si cand se va da primul rezultat, de atunci sa te ti ca vor urma sute de contestatii.

Anul trecut am fost pirn Bulgaria, si cand am vazut cu cat aplomb construiesc veciiini nostrii, am inceput sa fiu invidios pe colegii mei ingineri bulgari, caci au de munca la greu in timp ce noi ne piedem in zeci de probleme stupide, dar nimic important.

Pacat mare pacat!

GDPR

Stai ca nu le ies banii pentru salarii, e o adevarata telenovela acum pe antena 3 si stiripesurse.  :popcorn: Nu va mai zic de unde o sa taie, pentru ca stiti deja. Din pacate.

voicul

Ce titlu:

Fantoma unui constructor austriac mort de 4 ani încă bântuie România: Compania de Drumuri, executată silit de urmaşii Alpine

Compania de Drumuri este obligată la plata a 18,5 milioane de lei plus penalităţi, în contul unor datorii către Alpine, la patru ani de la falimentul constructorul austriac, care nu a mai apucat să finalizeze lotul 2 al autostrăzii Nădlac – Arad şi tronsonul I din Centura Braşov.

Judecătoria Sectorului 1 a admis pe 2 martie executarea silită a Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) de către Campeonatos Enterprises Limited, cesionarul cipriot al unor creanţe Alpine.

Asta după ce pe 12 ianuarie Tribunalul Bucureşti a admis cererile Alpine Bau Gmbh şi a intervenientelor Campeonatos Enterprises Limited şi FCC Construccion S.A şi a obligat CNAIR să le plătească acestora din urmă suma totală de 18,5 milioane de lei plus penalităţi de întârziere.

Restul: http://www.economica.net/fantoma-unui-constructor-austriac-mort-de-4-ani-inca-bantuie-romania-compania-de-drumuri-executata-silit-de-urmasii-alpine_138942.html#ixzz4jPsLZb00

Earthchild

Quote from: adrian rosca on June 06, 2017, 02:37:28 PM
Stai ca nu le ies banii pentru salarii, e o adevarata telenovela acum pe antena 3 si stiripesurse.  :popcorn: Nu va mai zic de unde o sa taie, pentru ca stiti deja. Din pacate.

Am zis de la inceput,  :stupid: inseamna  :bye: investitii.

TibiV

Fermitate barbateasca in CNAIR...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/conducerea-sdn-turnu-severin-fost-destituit%C4%83

Quote
Conducerea SDN Turnu Severin a fost destituită
09 Iun 2017 Interes general Facebook Twitter Google+

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a efectuat ieri, 08.06.2017, o vizită în județul Mehedinți pentru a inspecta situația infrastructurii rutiere din această zonă. În urma acestei vizite a constatat nereguli care există de mai mult timp pe sectoarele administrate de Secția de Drumuri Naționale Turnu Severin. În consecință, Directorul DRDP Craiova, Bogdan Bratu, a decis destituirea conducerii tehnice a acestei secții  (Directorul și Directorul Adjunct).

Principala abatere a constat în nerespectarea ordinului de începere a lucrărilor de întreținere curentă dat de DRDP Craiova. De asemenea s-au mai constatat deficiențe la marcajele căilor de rulare, a semnalizării rutiere și lipsa unor elemente privind siguranța circulației. În plus, parapeții viaductelor de pe Clisura Dunării nu erau vopsiți, iar lucrările de igienizare și toaletare a copacilor de pe marginea carosabilului nu erau efectuate.

Pentru o perioadă de 30 de zile a fost desemnată o conducere interimară care în cel mai scurt timp trebuie să ia măsuri pentru remediera situațiilor constatate cu ocazia vizitei ministrului transporturilor în județul Mehedinți.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)