Author Topic: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR  (Read 203903 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AlexAllex

  • Hero
  • *
  • Posts: 582
  • Karma: +229/-18
    • MobileON Romania
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1200 on: May 11, 2017, 04:43:27 PM »
Astia si-au batut joc pur si simplu. Aproape tot e copy/paste (de ex nu specifica problema nodului A10-A3). Iar la Variante de Ocolire si DN ... priviti putin punctul 27. Sau punctele 43-48. Bataie de joc!
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.118
  • Karma: +2413/-764
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1201 on: May 11, 2017, 04:45:03 PM »
Pai tu vrei sa zica tot din casa? :)
Si e copy-paste pe buna dreptate, ca multe nu s-au schimbat. Ce, vezi tu asa multe schimbari de la ultimul raport?
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (oct-nov 2017) | A10 lot 4 (dec 2017)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 180,094 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 170,465 km A și 121,115 km DX

danutzu_1069

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.084
  • Karma: +317/-159
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1202 on: May 14, 2017, 10:11:40 PM »
Pun si aici... sa fie... (pentru cine nu crede vorba cu..."in regie proprie")

Apropo, in curte la DRDP Bucuresti am vazut ceva interesant.
Una bucata utilaj pentru frezat asfalt
Una bucata utilaj pentru asternut asfalt
Doua bucati ( sau trei, 🤔) autobasculante mari.
Toate sunt nou-nouțe..

Treaba cu "in regie proprie" devine tot mai reala...

Si ma credeti pe cuvant, fara poze. Eram chiar in cladirea DRDP...
 :D

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.752
  • Karma: +1874/-30
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1203 on: May 21, 2017, 12:15:42 AM »
@CNAIR: Voi sunteti platiti sa dati numai vesti "bune"?
Nu aveti curaj sa dati comunicate de presa pentru anularea licitatiilor sau chestiile astea nu sunt importante si nu se ridica la nivelul vostru ridicat de inteligenta?
National Geographic Channel

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.819
  • Karma: +1987/-987
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1204 on: May 21, 2017, 12:34:34 AM »
Suntem in curs sa vedem scenariul din toamna 2012 reloaded, adica scenariul la 4-5 luni dupa preluarea mandatului de catre partidul care si acum ne conduce. Atunci din mai 2012 pana in toamna 2012 nu s-a mai platit nici o factura si constructorii mai putin bazati au abandonat pe capete: centura Suceava, centura Arad pasaje, DNCB, DN76,...  Pe loturile cu finantare europeana de pe A1 (Orastie - Sibiu lot 1,2,3,4) undeva in septembrie firmele au facut mare scandal si au amenintat cu oprirea lucrarilor, apoi promisiuni ca totusi isi primesc banii, dar au lucrat timid pana in primavara 2013. Constructori mai sanatosi au continuat pe banii lor, gen Strabag la reabilitarea DN14. De asemenea studiul de fezabilitate pentru Sibiu - Pitesti anulat, licitatia pornita in aprilie 2012 inainte de venirea noilor. Bine, cu o exceptie: Iordache pe lotul Nadlac - Pecica lua chiar mai multi bani decat trebuia, acuma deee, Mihai Basulescu fost director la firma lui Iordache devenise director general CNADNR (si este si acum mare scula pe acolo).

Ce vedem acum? Licitatii anulate ca si atunci (Barlad, A13 Pitesti - Craiova), bani neplatiti pe fonduri europene (Porr de ex. care are fact neplatita de 70 de zile DUPA TRECEREA TERMENULUI LEGAL si care mai acorda o perioada de gratie CNAIR). Ideea cu diverse lucrari in regie proprie - dupa un succes evident pe A1 "autostrada daramata" - aruncata la cosul de gunoi. Bani nealocati pe A3, etc... E clar ca in curand firmele vor incetini lucrul sau vor claca sau vor rezilia contractele. Asta daca atitudinea persista.

Toate astea dupa ce anterior, adica in primul caz in 2011 si inceput de 2012, iar acum in 2016 se ajunsese IN SFARSIT cu plata mereu la zi sau doar cu f. mici intarzieri a facturilor.


Mai ramane rezilierea SF pentru Pitesti - Sibiu, cireasa de pe tort, si inceperea doar cu capetele. Cu capetele sparte, ca fara acord de mediu pe intreg traseul nici acelea nu primesc AC. BRAVO, Traiasca, Traiasca.
« Last Edit: May 21, 2017, 12:36:48 AM by vancouver »
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

adrian rosca

  • Legend
  • *
  • Posts: 2.244
  • Karma: +866/-54
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1205 on: May 21, 2017, 12:55:28 AM »
+1 de la mine.

andrei@buc

  • Junior
  • **
  • Posts: 62
  • Karma: +41/-38
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1206 on: May 21, 2017, 05:23:46 AM »
E clar ca in curand firmele vor incetini lucrul sau vor claca sau vor rezilia contractele. Asta daca atitudinea persista.

in conditiile modului in care este reglementata munca in romania asta este cea mai mare problema. muncitorii, mai ales cei calificati pe care ii mai gasesti, nu sunt niste haine pe care le pui si le scoti de la naftalina cum iti vine. nu mai vorbim de utilaje unde ai rate, asigurari etc.

am lucrat intr-un alt sistem in care exista pool-uri de muncitori pe langa agentiile de recrutare la care poti sa apelezi aproape de la o zi la alta. inclusiv operatori de utilaje. si poti sa ii platesti la ora si nu te legi la cap cu angajati atunci cand nu esti sigur ca poti sa le dai de munca 2200 de ore pe an. ii chemi doar cand ai nevoie. dar in romania asta nu se poate. si ce isi imagineaza ministrii care se plimba pe santiere tipand: "acum! mobilizarea!"? mai ales daca nu au front de lucru? toate aceste costuri se rostogolesc la consumatorul final. nimeni nu este dispus sa la absoarba

AlexAllex

  • Hero
  • *
  • Posts: 582
  • Karma: +229/-18
    • MobileON Romania
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1207 on: May 21, 2017, 08:32:47 AM »
In lipsa unui comunicat CNAIR despre lucrurile negative petrecute in ultima perioada (amanari, anulari, etc), nu ar putea da API unul? Sunt sigur ca ar fi preluat de principalele canale media iar CNAIR ar fi nevoiti apoi sa ofere un raspuns/punct de vedere la acest comunicat.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.118
  • Karma: +2413/-764
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1208 on: May 21, 2017, 08:47:11 AM »
Am dat tot felul de poziții pe Facebook.
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (oct-nov 2017) | A10 lot 4 (dec 2017)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 180,094 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 170,465 km A și 121,115 km DX

adiarc

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.549
  • Karma: +2358/-325
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1209 on: May 21, 2017, 04:27:34 PM »
Vancouver +1

Infrastructura modernă in Romania -1
Hoții au revenit...Amenzile pt.defrisari au nimicit...
Investițiile s-au oprit...Distrugerea codrilor a repornit...
Totul vor sacrifica...Inundatiile o vor confirma...
Atenția o vor deturna...vor totul sa jefuiască si hoția s-o albească.

euromau

  • Knight
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 452
  • Karma: +479/-23
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1210 on: May 22, 2017, 05:16:43 PM »
Vancouver foarte realist si mesajul tau...Stiti ce le spune CNAIR constructorilor.....asteptati pana la retificarea bugetara din vara:)) pentru a primii banii .......dureros .Incet incet o sa plece toate firmele serioase din tara....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.335
  • Karma: +2533/-546
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1211 on: May 22, 2017, 05:19:58 PM »
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-22052017-0#/0

Quote
Comunicat de presa 22.05.2017

Ședință a Directorului General al CNAIR SA cu directorii Regionalelor Companiei

Directorul Genaral al CNAIR SA, Ștefan Ioniță, le-a cerut astăzi directorilor regionali să se implice încă din faza de proiectare a obiectivelor care urmează să fie construite în zonele de care răspund. El a atras atenția că o serie de întârzieri în derularea unor proiecte pornesc de la proiectanți și evaluatori, iar reprezentanții regionalelor CNAIR trebuie să fie pregătiți să intervină  înaite ca proiectele respective să fie blocate.

„Acum sunt resurse, ne trebuie doar voință. Vă solicit să lucrați umăr la umăr cu proiectanții la fiecare obiectiv. Așa va fi evitată apariția unor blocaje. Schimbați ceva în abordare! Ca directori puteți să deblocați anumite situații, pentru că sunteți mandatați pentru acest lucru. Veniți inclusiv cu propuneri de modificări legislative, acolo unde constatați că apar blocaje! Iar dacă antreprenorii nu se implică și blochează lucrările, reziliem contractele!”, le-a transmis directorilor regionali, directorul General a CNAIR, Ștefan Ioniță.

Directorul General al CNAIR SA le-a mai cerut directorilor regionali să ia inclusiv măsuri prin care să asigure personalului din subordine echipamentele necesare și condiții optime de muncă, acolo unde se constată că într-adevăr sunt probleme.

Gata, s-au rezolvat toate problemele...
Resurse avem, vointa s-a impus de la centru, "mandat" avem, daca altii "fac figuri" le reziliem contractele...

Ce sa mai, inauguram anul asta nu 90 km, ci 190 km...  :D 

adiarc

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.549
  • Karma: +2358/-325
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1212 on: May 22, 2017, 05:57:02 PM »
Vancouver foarte realist si mesajul tau...Stiti ce le spune CNAIR constructorilor.....asteptati pana la retificarea bugetara din vara:)) pentru a primii banii .......dureros .Incet incet o sa plece toate firmele serioase din tara....
daca s-ar platii totul la timp( bugete multianuale ),daca s-ar emite autorizatii la timp( inaintea demararii proiectului,astfel incat constructorul sa nu mai aiba nici o scuza) si daca am renunta la cel mai mic pret ( si am pune accent pe solutia tehnica ) ,atunci ar incepe sa apara in Romania,gigantii constructiei de autostrazi.Pana atunci si cei cat de cat seriosi de talie medie,sa-i spunem ( gen Strabag,Astaldi ),ori pleaca,ori se mai romanizeaza,iar pe singura firma romaneasca ok,facem ( impreuna cu prostiile facute si de ea- gen pretul pt LD 4 ),tot posibilul sa o punem pe butuci.

Bineanteles pt a spera la cele de mai sus,primul pas ar fii depolitizarea si desfiintarea integrala a actualului CNAIR/Cnadnr/And ( aceasi mizerie )
Hoții au revenit...Amenzile pt.defrisari au nimicit...
Investițiile s-au oprit...Distrugerea codrilor a repornit...
Totul vor sacrifica...Inundatiile o vor confirma...
Atenția o vor deturna...vor totul sa jefuiască si hoția s-o albească.

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.752
  • Karma: +1874/-30
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1213 on: May 24, 2017, 11:56:25 PM »
A fost cineva ieri aici?
Oare cine e cercetat disciplinar si de ce?
National Geographic Channel

perfidus

  • Executive
  • *****
  • Posts: 374
  • Karma: +120/-67
Re: Discutii cu si despre CNIR/CNAIR
« Reply #1214 on: May 25, 2017, 12:08:28 AM »
Parca am vazut la TV (D24) o stire, e vorba de Goga (a postat ceva pe FB in timpul serviciului 😆)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12).
Pe cand deblocarea contractului de revizuire SF pe restul ocolitoarei de sud a Craiovei (DN6-DN55-DN56)?