[TM] Pasajul Jiul si Pasajul Popa Sapca

Started by istvan78, September 10, 2015, 10:33:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

istvan78

Bun, deci ma incumet eu sa pun "samanta" topicului.

S-a demarat asadar procedura pentru achizitia lucrarilor de executie pentru largirea pasajului Str. Jiul, pe sub CF, aici. Pasajul pe sub CF va avea astfel doua benzi de circulatie pe ficare sens, facand posibil virajul la stanga de pe Republicii venind dinspre Gara de Nord, pe doua benz in in paralel, ceea ce ar trebui sa rezolve problema ambuteiajului permanent de aici. Asta e avantajul imdeiat principal.
In perspectiva, se intentioneaza si largirea Str. Jiul pana la raul Bega si un nou pod acolo.


Al doilea proiect pe teava e largirea pasajului de pe Str. Popa Sapca, aici. Asta impreuna cu largirea  Bl. Antenei si Str. Popa Sapca de la mall pana la "punctele cardinale".

Acum, hazul e ca cele doua proiecte se doresc a se executa in paralel, incepand de primavara viitoare.

Asta practic va imparti Timisoara in doua orase separate, de-a lungul caii ferate, sa le zicem Timisoara de Nord si Timisoara de Sud, intre care deplasarea va fi posibila doar pe jos sau cu bicicleta. E bine ca stim macar cu 6 luni inainte de incepere, sa ne putem pregati.
Spre exemplu cei ce au iubite/iubiti in partea "cealalta" vor trebui sa ia o decizie: ori isi iau inima in dinti si-si spun pirostriile (sau cel putin se muta impreuna), ori isi cauta o pereche din aceasi parte. Firmele ar putea organiza sesiuni de schimburi de angajati, de genul "dau Java-ist din Nord pentru C#-ist din Sud", pentru ca nimeni nu va mai ajunge la servici la timp de "dincolo". Cei din Nord vor ajunge mai rapid la servici in Arad decat in Cl. Buziasului, de exemplu.
Daca santierele se prelungesc mult, s-ar putea sa dezvoltam si doua dialecte diferite, "banatana de Sagului" si "banatana de Torontal". Reunificarea cand se vor termina lucrarile, va ramane sarbatoare a Timisoarei peste secole.
Noroc e ca de la primavara fiecare jumatate va avea propriul mall, altfel nu stiu ce ne faceam...

< Cine cunoaste situatia trecerilor de CF in Timisoara, va intelege pamfletul de mai sus. >

In continuare, cine va avea acces la planuri, planse, desene de orice fel, e rugat sa le imparta cu noi, iar noi vom aduce pe parcurs poze din teren. Tion raporta ca exista deja autorizatie de construire pentru proiectul de la Jiul, deci inseamna ca proiectul exista si e definitiv. Trebuie doar sa-l gasim...

epuru

#1
Noroc ca mai putem trece pe la Finante, pe Brediceanu si pe la Parcul Botanic. Vom face liste de asteptare.  :D

Lasand gluma la o parte cam asa se presupune ca vor arata lucrarile:
https://www.youtube.com/v/Aix0iTq-Leo

https://www.youtube.com/v/mHxQEKJ1I4Y

cineva

Ce se va intampla cu traficul feroviar in timp ce se va lucra la extinderea pasajelor?

iuli

Va fi deviat prin partea de nord a orasului.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

MNU

#4
Cred ca ai vrut sa spui prin partea de sud. Pe relatia Lugoj-Timisoara se poate circula prin Buzias (cu tractiune Diesel). Prin nord, ar trebui sa ajungi pe la Arad.

LE: De asemenea pentru trenuri cu punct de plecare/destinatie Timisoara, in directia Lugoj sau Giarmata (si dupa) se poate folosi gara Timisoara-Est.

iuli

M-am referit prin partea cu Giarmata, in nord. Dar da, ai dreptate, linia prin sud e mai buna. Oricum, devierea va fi doar pe perioada noptii si nu ar dura mai mult de o saptamana, maxim doua.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

istvan78

E pornita licitatia si pt. Popa Sapca - Antenei!

QuoteS-a publicat pe SEAP documentaţia de licitaţie (...) Valoarea estimată a investiţiei, deci valoarea maximă, este de 44,2 milioane lei fără TVA. Termenul de execuţie stabilit de proiectant, tot ca termen estimat, este de 18 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor. Termenul până la care pot fi depuse ofertele este 20 noiembrie 2015, ora 10

La rubrica delir pre-electoral:
Quote from: RobuDacă vremea pe luna decembrie va fi considerată potrivită, vom da drumul lucrărilor [...] Aceste lucrări pot fi terminate mult mai repede, se poate lucra în paralel pe tot frontul. Eu consider că aici putem termina în 6 până la 9 luni cu o mobilizare excepţională

Omul asta nu se poate dezobisnui de a supra-promite (sau "ultra-promite"?  :D) in mod absurd, ca apoi, inevitabil, sa dezamageasca.

Ioan76

Quote from: istvan78 on September 28, 2015, 04:20:48 PM
{...}Omul asta nu se poate dezobisnui de a supra-promite (sau "ultra-promite"?  :D) in mod absurd, ca apoi, inevitabil, sa dezamageasca.

Mi se pare halucinant un astfel de termen pentru o lucrare cu ( minim ) dublu de complexitate comparativ cu Pasajul Michelangelo ...  :-[

chr

La Circumvalatiunii o sa fir aur curat, acolo e tot timpul traficul gatuit.
Dar la Popa Sapca e cam degeaba, spre Mall se merge bine, iar invers se blocheaza la semaforul de la Punctele Cardinale. Ori o banda pe sens, ori 2, ori 3, tot atatea masini trec. Ar trebui regandita intersectia de la Punctele Cardinale.

MNU

Ar trebui orientat traficul mai spre periferie. Nu prea mai ce sa "regandesti" acolo. Deja a fost "regandita" cand s-a semaforizat.

Chiar nimeni nu pricepe ca inelul 4 e prioritar si ca trebuie incepute podurile si pasajele peste/sub CF de pe acesta?!! Primaria, se aude?!!! SOLVENTUL... BOBALNA... !!!

chr

#10
Cand am zis ca trebuie regandita, m-am gandit sa fie cumva denivelata. Oricum, perfect de acord ca  cel mai bine ar fi sa e existe alternative. In prezent la vest est de Popa Sapca mai sunt doar 2 treceri, ambele la nivel.

Multumesc MNU, am corectat.

MNU

#11
Quote from: chr on September 29, 2015, 08:22:24 AM
... Oricum, perfect de acord ca  cel mai bine ar fi sa e existe alternative. In prezent la vest de Popa Sapca mai sunt doar 2 treceri, ambele la nivel.

Cred ca ai vrut sa spui Est.

Iar la Vest de pasajul Jiul avem... nimic. Pasaj la Solventul era pasul CEL MAI LOGIC... dar la un primar irational avem... caruta in fata cailor.

istvan78

Quote from: MNU on September 29, 2015, 07:07:33 AM
Chiar nimeni nu pricepe ca inelul 4 e prioritar si ca trebuie incepute podurile si pasajele peste/sub CF de pe acesta?!! Primaria, se aude?!!! SOLVENTUL... BOBALNA... !!!
Pricepe foarta multa lume, dar berbecul asta de primar nu are port de "input". Asta nu aude nimic si nu asculta de nimeni, el stie una si buna, ca e ramas in urma cu toate promisiunile electorale de la precedentele alegeri, si nu vrea sa auda de nimic altceva.  :(

Asta e, atentie mai mare la alegerile de la anul!

Ionut


dorum

#14
Pasajul Jiul va fi refacut fara afectarea COMPLETA a traficului CF... de aia dureaza atat de mult...