[TM] Pasajul Jiul si Pasajul Popa Sapca

Started by istvan78, September 10, 2015, 10:33:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Quest

Si o filmare din seara asta, la primul test cu trafic de zi lucratoare.
Gatuirea de trafic care pina acum se afla la pasaj, s-a mutat mai in aval la intersectia str. Circumvalatiunii cu Cl. Bogdanestilor.


Common sense will get you far !

TibiV

#181
Din fericire soferii par sa se descurce foarte bine cu "caroiajul" de pe asfalt...
Si nu cred ca trebuie luat la mishto...
Cred ca isi va face treaba bine, pana cand se va "topi"....

In Bucuresti stiu cateva intersectii care ar functiona mult mai bine cu astfel de marcaje...
Intersectii in care soferii care ies de pe banda 2 (sensul inainte) intra tot pe banda 2, desi ar trebui sa intre pe banda 1 dupa intersectie, pentru ca "pe inainte" din 4 benzi raman doua (banda 1 fiind DOAR dreapta)...
Si in felul asta ii "stranguleaza" pe cei care ies de pe banda 3 si ar trebuie sa intre pe 2...
Vezi aici , sensul sud->nord, intersectia cu Bd.Unirii.
Candva a avut marcaje "a la Jiului".
Candva...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Din filmare se observa ezitarea unora de-a aborda voiniceste banda #1 de virare stinga de pe Blv. Republicii catre Pasaj (este banda cea mai apropiata de camera cum se vine la Pasaj). Asta a fost ieri, in prima zi lucratoare de la inaugurare. Azi deja lumea merge legat pe ea.
Da TibiV clar, semnalizarile orizontale vor trebui revopsite de la un moment dat, functie de gradul lor de uzura.
Common sense will get you far !

elphax

degeaba sunt marcaje, semne, inclusiv poarta de gabarit
ieri un TIR a incercat sa forteze si s-a blocat sub pasaj :)

de pe forumul RATThttp://www.ratt.ro/forum/index.php?s=4370e833153a7ccc3e231ffab59e14bb&showtopic=1430&st=1780

Quest

#184
Nu e deloc in regula ca a putut trece de portalul de gabarit. ACOLO trebuia sa se intepeneasca. Problema e ca portalul are indicator de acces interzis peste H 3,70 m, dar are H 4,05 m (in axul drumului), iar pasajul are H 4,10 m in punctul cel mai dezavantajos la iesirea de sub el catre Blv Republicii.

Eu cred ca portalul va trebui coborit pe H astfel incit sa nu mai poata trece nici macar TIRuri cu pernele lasate, dar sa lase trecerea autobuselor RATT.
Common sense will get you far !

TibiV

#185
Quote from: Quest on November 16, 2017, 08:18:21 PM
Problema e ca portalul are indicator de acces interzis peste H 3,70 m, dar are H 4,05 m (in axul drumului), iar pasajul are H 4,10 m in punctul cel mai dezavantajos la iesirea de sub el catre Blv Republicii.
Esti sigur ?!...

Cam la limita, iata ca se pare ca TIR-urile reusesc sa se se strecoare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

In filmare ar parea ca ar trebui umblat la temporizarea semaforului, la 2 intrari in intersectie e super lejer si la 2 aglomerat la ora filmarii, insa timpii de verde pentru fiecare intrare pare identic.

Quest

#187
Luni dimineata a avut loc in intersectie un accident usor intre o masina care iesise de sub pasaj catre intersectie si era in procedura de-a vira stinga pe bulevard , si o masina care venea de pe strada opusa pasajului si mergea drept catre pasaj.
Accidentul a fost provocat de masina care vroia sa vireze stinga (caz tipic de neacordare de prioritate), dar si posibil datorita simultaneitatii de verde a celor 2 directii opuse (de la 0m24s pina la 1m05s).
Marti am trecut din nou pe acolo iar verdele de care zic nu mai era simultan, ci in cascada, tocmai ptr a face imposibila aparitia altor accidente similare. Asadar au loc ajustari, ele pot fi facute oricind, intrucit tot ce tine de semaforizare e comandat dintr-un dispecerat unic aflat undeva pe str. Resita.

Durata de verde ptr cei de pe bulevard care vireaza stinga catre pasaj nu poate fi crescuta prea mult, intrucit la virfurile de trafic coada de masini de la Circumvalatiunii colt cu Bogdanestilor (de la pasaj sint 500 m pina la intersectia in cauza), ajunge exact pina sub pasaj, chiar eu am stat sub pasaj vreo 15 sec cind am ajuns acolo ptr filmare.
Common sense will get you far !

Dominik

You're in Steelers Country

Ionut

Ce se întâmplă cu marcajele rutiere de la intersecţia devenită celebră în întreaga lume

"Întrucâ sondajul realizat de mine pe Facebook, după 5 zile de folosinţă a pasajului, sondaj la care au răspuns deja peste 1600 persoane, nu arată o suficient de mare, în raport cu exigenţele mele, percepţie pozitivă a cetăţenilor asupra marcajului cu pricina, 37.5% din repondenţi afirmă că marcajul îi ajută în trafic, 43.5% din repondenţi afirmă că marcajul nici nu îi ajută în trafic şi nici nu îi încurcă, 19% din repondenţi afirmă că marcajul îi încurcă în trafic, am cerut specialiştilor să vină cu alternative, neexcluzând nici alternativa lăsării intersecţiei nemarcată, aşa cum sunt alte intersecţii în oraşul nostru şi în alte oraşe. Menţionez, însă, că decizia le aparţine, aşa cum le aparţine şi răspunderea", a conchis Nicolae Robu.

ZF


Dominik

De sus se vede bn, masinile respecta marcajele respective de incadrare, Eu le vad destul de ajutatoare...
You're in Steelers Country

mircea

Le respectă pentru că doar pe acolo te poți încadra ca să treci. Marcajele nu au merite deosebite în ecuație.

elphax

Sa știi că ,  la traficul din TM,  când ai 2 benzi care fac stânga,  un sfert din șoferi au nevoie de liniile alea ca sa stea pe banda lor.  Unii nici cu linii nu sunt exacți și mai trec cu rotile peste

Dominik

You're in Steelers Country