[TM] Pasajul Jiul si Pasajul Popa Sapca

Started by istvan78, September 10, 2015, 10:33:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dorum

gratiile si mie mi se par hidoase... in rest, lucrarea mi se pare normala, nu inteleg ce e absolut oribil... n-am spirit artistic, ce-i drept :)

dr4qul4

Ce carcotasi sunteti. Nici macar nu e terminat. Eu zis ca aveti rabdare. Daca nu placheaza cu ceva granit chinezesc sau alcubond, tot toarna beton.
Si se gasesc 2 baieti/fete sa faca niste grafiti pe acolo.
Mai bine v-ati bucura ca se termina asa repede si nu dureaza o vesnicie cum suntem obisnuiti.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dorum

...pai io chiar MA BUCUR. Sunt aproape de finalizare 2 pasaje deodata. Se simte deja, deschiderea lor la 2 benzi, enorm...

Dominik

^^^
Eu cred ca vor fi acoperite\placate cu ceva, nu vor ramane asa...
You're in Steelers Country

iuli

Legat de placari dar la celalalt pasaj, dupa ce au dat jos acele placi acum vreo cateva saptamani, au inceput sa placheze cu alte ornamente.





Sursa: Forum RATT

Iar la Popa Sapca asa arata pasajul pietonal in sectiune  8)



Sursa: Forum RATT
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

epuru



iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cristi5

#159
Pe pietoni ii baga in cutia aia cu gratii? E varianta demo de la Popa Sapca?:)

Trotuar separat de carosabil cu zid inalt eu nu am mai vazut. Pietonii vor simti pe pielea lor vorba "te bag la interval". Vad ca e numai pe o parte, claustrofobii pot alege trotuarul celalalt.

dorum

bine cu raul... era mult mai rau fara rau :)

cristi5

Ma bucur fireste ca creste capacitatea. Ce voiam sa spun e ca masinile sunt prioritatea, iar pentru pietoni, solutii indoielnice, pare ca niciun arhitect n-a fost prin apropiere. Dar poate imi scapa ceva, si nu inteleg eu cum va fi la sfarsit. Poate cu iluminare si decorare pot arata ok spatiile alea. Sper numai sa nu se ajunga sa creeze spatii rau famate, pe care toata lumea le va evita.


Time-and-Space

mda acum ambuteiajul persista in directia sud / "s-a mutat" la urmatoare intersectie, una majora, punctele cardinale si coada la semafor si timpul de astepare fiind considerabile. adevarata fluidizare ramane descurajarea traficului auto in oras si scoaterea din centru, orice crestere de capacitate in puncte sensibile e rapid neutralizata, mai ales avand in vedere ca Openville va genera MULT trafic. singurul contra exemplu are fi michelangelo unde intr-adevar pe traseul subtraversarii s-a schimbat mult fluxul si impactul in intersectie. daca ramanem cu DN si drumuri europene in oras atunci ar trebui ceva similar la punctele cardinale. dar sper sa se gandeasca in ansamblu mai bine.

elphax

asa sunt toate aceste operatiuni de largire la cate un pasaj sau intersectie - pur si simplu muti coada la urmatorul semafor

la Jiul se avanseaza:
- se traseaza marcaje
- au vopsit betonul de sub pasaj negru ca sa se apropie de aspectul de bitum
- se pune gazon
- se amenajeaza zonele verzi dintre trotuar si calea ferata
- se lucreaza la semafoare, mai au inclusiv de pus niste stalpi in mijlocul intersectiei