News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

voicul

Exista plan si pentru asta. Se face (la fel ca cei 3000 de km de A si DX din Romania), doar putina rabdare (la nivel de maxim 50 de km pe an - adica vreo 60 de ani)

Intrebarea este: se blocheaza virajul la stanga de pe breteaua de la A1 (adica oficial e ceva zis)?

nohablaespanol

^^ apropo de giratoriul care se va bloca, ar ajuta ca "ingustarea" sa se faca inainte de giratoriu prin separarea traficului intre cele doua benzi. Banda I sa aiba directia inainte, banda II sa aiba directia de intoarcere prin giratoriu. Iesirea din giratoriu sa fie restrictionata la o banda.

Se poate rezolva cu presemnalizare timpurie, cu marcaje galbene, pana la finalizarea lotului Rizzani.

AlinAlecu

#6017
Vă las o filmare de la nivelul solului cu lucrările din zona Pasajul Domnești și sensul giratoriu de la Serus Chiajna.
La minutul 06:40 a fost filmata parcarea nou construită de pe centură.


Legat de traficul care vine de pe A1 și merge către centură. Cred că cea mai bună soluție de moment ar fi ca la intersecția cu DNCB sa fie interzis virajul la stânga. La virajul spre stânga se sta foarte mult, trebuie sa fie cedată trecerea tuturor mașinilor care traversează centura.
Dacă se face obligatoriu virajul la dreapta, cei care merg spre Chiajna pot întoarce în noul sens giratoriu.

In filmarea de mai jos se vedea cauza blocării sensului giratoriu de la Honrbach. Sunt foarte multe mașini care fav stânga la intrarea in DNCB.