[B] Stiri si discutii diverse despre STB

Started by Ionut, August 12, 2015, 06:36:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.





133 313

In seara asta pe la 18:30 trecute, la AFI. Vinovat: #328 "frankenstein", cu boghiuri de imprumut.


Hai sa dam mana cu mana... sa desfranam mortaciunea.

Si dai la cheie!



Si e gata cuplarea cu impingatorul #010.





Dar stai asa ca mortaciunea nu se lasa, i se blocheaza boghiul 4 in curba, in mijlocul intersectiei si #010 patineaza de a prajit bandajele!




133 313

#35
Partea 2. Siii... s-a incotzopenit definitiv.



Cat de neom sa fii sa intorci asa, aici. Si erau destui.

Pfuiii... now what?



More hosepower! Hai cu doua impingatoare. #301 cuplat in spatele lui #010.

Frate, unde te duci cu troleibuzul ala!

Uraaaaa, #010 arde motorul 1, #301 a golit nisiparele dar mortaciunea este urnita.

133 313

Partea 3/3. E prima data dupa mult timp cand vad schema asta.



Au oprit pentru decuplarea lui #301.

A ramas in sarcina lui #010 sa patineze la impins pana o arde motoarele sau ramane fara bandaje, ca pana in Basarab e cale lunga...



TibiV

http://www.mediafax.ro/social/circulatia-pe-patru-linii-de-tramvai-din-capitala-blocata-din-cauza-unei-masini-parcate-pe-sine-foto-15867653

Quote
Circulaţia tramvaielor este blocată în zona Piaţa Sfânta Vineri din centrul Capitalei, cozile formată fiind pe sute de metri, au declarat, pentru agenţia de presă MEDIAFAX, oficiali din Brigada Rutieră a Capitalei.

Tramvaiele rămase blocate sunt de pe liniile 21, 14, 5, 40, circulaţia fiind blocată de aproximativ 40 de minute din cauza unui autoturism parcat cu una dintre roţi pe linia de tramvai. Proprietarul maşinii nu a fost găsit încă.

Au fost trimişi la faţa locului agenţi de la Poliţia Rutieră, dar şi poliţişti de la Secţia 10 şi s-a luat legătură cu Primăria Capitalei pentru ca în zonă să fie adusă o platforma care să ridice autoturismul.

Ce bou... 
Blocajul a durat 125 de minute...  (09:35-11:40)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Călătorii aşteaptă şi jumătate de oră în staţie pentru un autobuz, dar RATB îi ignoră

Peste 77.000 de persoane lucrează în clădirile de birouri din zona Barbu Văcărescu, Floreasca şi Dimitrie Pompeiu care depind aproape integral de metroul supraaglomerat, în timp ce autobuzele şi tramvaiele RATB-ului sunt vechi şi uzate, nu au benzi unice şi nici o cale de rulare modernă.  ,,Precizăm că aceste lucrări se realizează în prezent în cadrul unor proiecte unice, iniţiate de Primăria Municipiului Bucureşti, întrucât este necesar ca lucrările de reabilitare a liniilor de tramvai, a sistemelor de apă, canal, gaze, electricitate şi de refacere a părţii carosabile să se desfăşoare simultan", a declarat pentru ZF Constantin Tobescu, şef Birou Relaţii Publice în cadrul Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB).

,,Pe Barbu Văcărescu nu există o pasarelă de la me­trou către cele două străzi. Este un element urgent care tre­buie realizat. Zona ar merita şi un tramvai mo­der­­nizat. Ar merita o pasarelă simplă pietonală. Au exis­tat discuţii, dar la primărie se tot schimbă oameni şi acum sunt blo­cate autorizaţiile pentru că este an elec­toral şi teamă de acuzaţii de corupţie. Ce blochează acum piaţa imobiliară şi construcţiile este sistemul de au­to­rizări – au­to­rizaţia de construcţii şi cea de incendiu", a spus I­linca Păun.

,,Avem deja în circulaţie 15 tramvaie Bucur LF, construite integral în Uzina RATB, ultimele două tramvaie fiind echipate cu sistem de aer condiţionat. Avem, de asemenea, în proiect, un prototip de tramvai Bucur LF cu o capacitate de transport mai mare (cu patru module în loc de trei)", a spus Constantin Tobescu.  ,,În prezent se pregăteşte documentaţia pentru demararea procedurilor de licitaţie în vederea achiziţiei de 500 de autobuze noi. Autoritatea achizitoare este Primăria Municipiului Bucureşti", au spus oficialii RATB.

,,Proiectul benzilor unice va fi derulat de Primăria Municipiului Bucureşti. RATB a înaintat propuneri pentru amenajarea benzilor dedicate pe 12 artere, într-o primă etapă", susţine Constantin Tobescu.

ZF

Ionut

Zonele din Capitală în care vehiculele RATB rămân BLOCATE din cauza maşinilor parcate ilegal

În 2016, mijloacele de transport ale RATB au inregistrat intarzieri record, din cauza autovehiculelor parcate neregulamentar. Totalul acestor intarzieri se ridica la 41.000 de minute, adica 680 de ore, numai in primele noua luni ale lui 2016.

Astfel, pentru tramvaie aceste ,,zone rosii" sunt: strada Berzei, intersectia strazii Doctor Felix cu Bulevardul Ion Mihalache, strada Cavafii Vechi, in zona Sfantul Gheorghe, Bulevardul Regina Maria si Bulevardul Dimitrie Pompeiu, notează bucureştifm.ro. Pentru troleibuze, "zonele rosii" sunt Piata Sfintii Voievozi, Bulevardul Iuliu Maniu si strada Sportului. Nici autobuzele nu scapa de blocajele generate de masinile parcate neregulamentar, pe strada Episcopiei, in cartierul Brancusi si pe strada Ion Brezoianu.

B365

Ionut

Firea: A fost realizat un traseu pentru a impune bandă unică pentru transportul în comun

"In acest moment, suntem 96-97% grad de finalizare a caietului de sarcini pentru licitatia care se va demara la Primaria Capitalei in vederea achizitionarii a 500 de autobuze noi, autobuze euro 6 (...). Impreuna cu Politia Capitalei si cu Brigada Rutiera am avut discutii avansate si avem un traseu realizat de specialisti in mobilitate pentru a impune banda unica pentru transportul in comun, ambulante", a explicat Gabriela Firea, potrivit Agerpres.

Ea a precizat ca aceasta va functiona din primavara. "In momentul in care avem si autobuzele noi, adica in primavara, pentru ca vrem sa avem un plan integrat de masuri pentru fluidizarea traficului si de asemenea toate intersectiile sa faca parte din proiectul de semaforizare inteligenta, sa poata sa fie urmarite in centrul de comanda pentru a observa orice defectiune si blocaj", a spus edilul.

Referitor la introducerea gratuitatii transportului in comun, ea a mentionat ca, pe anumite intervale de timp, va fi introdusa numai dupa ce vor fi suficiente autobuze in trafic si la standarde ridicate.

B365

Ionut

Asirom acoperă răspunderea administratorior RATB față de companie și terți.
În 2013, DNA a fost sesizată că adminstratorii regiei au cumpărat stilouri Mont Blanc


Asirom va furniza Regiei Autonome de Transport București (RATB) o poliță care va acoperi răspunderea civilă a celor șapte membri ai Consiliului de administrație al transportatoruli pentru eventuale prejudicii patrimoniale și nepatrimoniale, inclusiv a cheltuielilor de judecată, cauzate atât față de companie, cât și față de terți, prin orice acte sau fapte culpabile, săvârșite pe perioada mandatului. Potrivit RATB, polița va fi încheiată pe o perioadă de un an, franșiză zero, și cu o limită a răspunderii (sumă asigurată) de 3 milioane de euro pentru fiecare membru al Consiliului de adinistrație al RATB.

Profit.ro

Ionut

UPDATE: Firea: Am convocat CGMB pentru demiterea Consiliului de Administraţie al RATB

Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a anunţat, vineri seară, că a convocat o şedinţă a Consiliului General al Municipiului Bucureşti pentru sâmbătă dimineaţă, pentru a supune dezbaterii şi aprobării consilierilor generali demiterea Consiliului de Administraţie al RATB, pentru neîndeplinirea sarcinilor. 'Staţiile RATB nu erau curăţate de dimineaţă. De asemenea, timpii de aşteptare au fost îndelungaţi, am rugat să fie scoase mai multe autobuze din garaj pe traseu şi nu s-a întâmplat acest lucru. Mai mult decât atât, domnul director general era în concediu fără ca măcar să mă anunţe, iar persoana care a rămas la comandă nu a fost suficient de bine pregătită pentru a face faţă unui moment atât de important', şi-a explicat Firea decizia.

Rafuieli complete pe Economica.net

Ionut

^

Șefii RATB au fost demiși

Consilierii generali au decis, sâmbătă, demiterea Consiliului de Administrație al Regiei Autonome de Transport București, cu 28 de voturi "pentru", nicio abținere și șase voturi "împotrivă". Primarul Capitalei, Gabriela Firea, a propus ca Mihail Adrian Sorin, consilier general PSD, să fie noul director al RATB.

Rafuieli pe Profit.ro

TibiV

http://www.puterea.ro/social/adrian-sorin-mihail-noul-director-interimar-ratb-150659.html

Quote
....
Cine este noul şef al RATB

După recomandarea călduroasă a primarului general, Adrian Mihail va fi viitorul preşedinte CA şi director interimar RATB. El a fost propulsat în Consiliul General al Capitalei de preşedintele de sindicat Vasile Petrariu. Mihail ajunge director din funcţia de şef Serviciu dispecerizarea circulaţiei la RATB. Din punct de vedere politic, el este şi preşedinte al Comisiei Transporturi în CGMB. Potrivit declaraţiei sale de avere, în prezent el are un venit annual de peste 60.000 de lei, peste 5.000 de lei lunar. Tot la RATB lucrează şi soţia sa, Veronica, care este economist.

Surse din RATB spun că Mihail a fost propulsat în funcţia de consilier general PSD de preşedintele de sindicat, Vasile Petrariu, care a participat la campania de strângere de semnături pentru candidatura Gabrielei Firea la Primăria Capitalei. Se pare că miza numirii lui Mihail este transformarea RATB în societate comercială. De altfel, sindicalistul a înfiinţat deja Asociaţia Salariaţilor, care va fi al doilea acţionar în viitoarea societate.

Atenţie ANI!

După cum semnala încă din vară PUTEREA, Adrian Mihail este în incompatibilitatr clară, deoarece el deţinea o funcţie de conducere în RATB în momentul alegerii sale în CGMB. În plus, ca şef al Comisiei Transporturi el trebuie să avizeze proiecte care vizează funcţionarea regiei de transport public. "Este în incompatibilitate Adrian Mihail Sorin, în orice poziţie s-ar afla în Consiliul General. Există o hotărâre mai veche pentru o situaţie similară la sectorul 2, unde un consilier local, care era şi director al Administraţiei Pieţelor. El a fost obligat să demisioneze. Vom sesiza ANI în acest caz", declara Nicuşor Dan în vara acestui an pentru PUTEREA.

Cătălin Deaconescu, consilier general din partea PNL, spune că Adrian Mihail Sorin a încălcat deja legea. "Trebuia să declare faptul că are o funcţie de conducere în RATB de la momentul învestirii. Avea alte 15 zile la dispoziţie să opteze pentru o funcţie sau alta. Acum riscă să-şi piardă mandatul şi să i se interzică să fie numit sau ales pentru următorii trei ani de la hotărârea definitivă a instanţei", ne-a declarat Deaconescu, fost prefect şi subprefect al Capitalei.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)