Author Topic: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB  (Read 20107 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 14.567
  • Karma: +3124/-344
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #195 on: January 25, 2018, 01:43:00 PM »
API pe Facebook

Așa arată, la doar 2-3 luni de la montare, gardul care separă linia 21 de tramvai de traficul rutier din București: rugină cât cuprinde și "catadioptri" lipsă (ochii-de-pisică sunt de fapt niște abțibilduri lipite cu mâna direct pe metal). Este un exemplu perfect de idee bună (separarea liniei astfel încât șoferii indisciplinați să nu mai poată bloca sau încurca tramvaiul), pe care o salutăm, însă este executată execrabil, în bătaie de joc.

Este complet anormal ca acel gard metalic să ruginească la doar câteva luni de la instalare. Ori specificațiile tehnice nu au fost cele corecte (galvanizare care să reziste în fața intemperiilor și substanțelor corozive folosite la deszăpezire), ori calitatea a lăsat de dorit. Din păcate, infrastructura de transport în comun din Capitală suferă teribil din cauza întreținerii deficitare și acest gard nu este, nici pe departe, un caz izolat.

Solicităm responsabililor din Primăria Municipiului Bucureşti să ofere urgent explicații: cum s-a derulat licitația, care au fost cerințele tehnice, cât au costat lucrările, care este perioada de garanție și mai ales care este soluția pentru remedierea situației.
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție suspendată) | A10 lot 4 (recepție când o vrea Ioniță)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.315
  • Karma: +2829/-577
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #196 on: January 25, 2018, 11:49:56 PM »
:cheers:

dr4qul4

  • Legend
  • *
  • Posts: 5.530
  • Karma: +2548/-1114
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #197 on: January 26, 2018, 11:00:06 AM »
Acelasi gard este pus si in fata la Prosper pe Mihai Bravu si arata inca decent dupa mai bine de 1 an (e adevarat ca nu l-am studiat atent).
Posibil ca rugina sa fi aparut din cauza montajului.
My plan:  Prioritate 0: DNCB. 1. A1  2. A10  3. A3 TgMures-Nadaselu+Suplacu-Bors  4. A7-8 Ploiesti - Iasi 5. A12 7. CoBra

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.001
  • Karma: +2148/-1011
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #198 on: January 26, 2018, 11:50:03 AM »
Am citit poziția API legată de gardurile metalice pe linia 21 pe hotnews. In primul rând bravo pentru inițiativa. In al doilea rând as vrea sa atrag atenția ca metalul folosit NU TREBUIE SA FIE GALVANIZAT, cum ați scris voi in comunicat si cum probabil s-a cerut in caietul de sarcini. Ca sa reziste pe termen lung la intemperii si coroziunea extrema de pe un bulevard, gardurile trebuie sa fie INTEGRAL FĂCUTE DIN INOX. Adică nu doar aplicat ceva inoxidabil pe suprafața, ci tot metalul din oțel special care rezista. Așa cum trebuie sa fie teoretic si parapetele pe Autostazi si tot ce înseamnă mobilier stradal de metal. Aspectul estetic este infinit mai bun, nu trebuie NICIODATĂ vopsite, deci nu necesita nici un cost de întreținere. Costa mai mult inițial. Asta e. La fel si betonul structurilor rutiere nu trebuie niciodată vopsit si rămâne aspectul de beton aparent, dar parca suntem imbecilizati din comunism de vopsim pilele pasajelor . Evident in alb, ca sa vadă perfect toată mizeria, in loc sa lăsam griul neutru al betonului. Sa vopsim gardu, tovarăși, sa ascundem mizeria de sub vopsea .
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

panda_no 5

  • Knight
  • Executive
  • *
  • Posts: 342
  • Karma: +467/-11
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #199 on: February 05, 2018, 09:24:31 PM »
Astazi 4 muncitori se chinuiau, fara nici un fel de presemnalizare a pozitiei lor, stateau efectiv pe banda a treia de circulatie pe Sos Colentina, sa remedieze din aspectul gardurilor.
2 erau cu perii de sarma si 2 cu pensula cu vopsea.
Vopseau integral gardul dupa care mai lipeau cite un catadioptru.

subway

  • Executive
  • *****
  • Posts: 322
  • Karma: +153/-83
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #200 on: February 07, 2018, 03:44:46 AM »
Wrong...abtibild...
:(