[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Si dupa mine tot abtibilduri sunt si nu mai sunt de mult pe toti stalpii (poate nici nu i-au pus pe toti stalpii).



Ionut

API pe Facebook

Așa arată, la doar 2-3 luni de la montare, gardul care separă linia 21 de tramvai de traficul rutier din București: rugină cât cuprinde și "catadioptri" lipsă (ochii-de-pisică sunt de fapt niște abțibilduri lipite cu mâna direct pe metal). Este un exemplu perfect de idee bună (separarea liniei astfel încât șoferii indisciplinați să nu mai poată bloca sau încurca tramvaiul), pe care o salutăm, însă este executată execrabil, în bătaie de joc.

Este complet anormal ca acel gard metalic să ruginească la doar câteva luni de la instalare. Ori specificațiile tehnice nu au fost cele corecte (galvanizare care să reziste în fața intemperiilor și substanțelor corozive folosite la deszăpezire), ori calitatea a lăsat de dorit. Din păcate, infrastructura de transport în comun din Capitală suferă teribil din cauza întreținerii deficitare și acest gard nu este, nici pe departe, un caz izolat.

Solicităm responsabililor din Primăria Municipiului Bucureşti să ofere urgent explicații: cum s-a derulat licitația, care au fost cerințele tehnice, cât au costat lucrările, care este perioada de garanție și mai ales care este soluția pentru remedierea situației.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Acelasi gard este pus si in fata la Prosper pe Mihai Bravu si arata inca decent dupa mai bine de 1 an (e adevarat ca nu l-am studiat atent).
Posibil ca rugina sa fi aparut din cauza montajului.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Am citit poziția API legată de gardurile metalice pe linia 21 pe hotnews. In primul rând bravo pentru inițiativa. In al doilea rând as vrea sa atrag atenția ca metalul folosit NU TREBUIE SA FIE GALVANIZAT, cum ați scris voi in comunicat si cum probabil s-a cerut in caietul de sarcini. Ca sa reziste pe termen lung la intemperii si coroziunea extrema de pe un bulevard, gardurile trebuie sa fie INTEGRAL FĂCUTE DIN INOX. Adică nu doar aplicat ceva inoxidabil pe suprafața, ci tot metalul din oțel special care rezista. Așa cum trebuie sa fie teoretic si parapetele pe Autostazi si tot ce înseamnă mobilier stradal de metal. Aspectul estetic este infinit mai bun, nu trebuie NICIODATĂ vopsite, deci nu necesita nici un cost de întreținere. Costa mai mult inițial. Asta e. La fel si betonul structurilor rutiere nu trebuie niciodată vopsit si rămâne aspectul de beton aparent, dar parca suntem imbecilizati din comunism de vopsim pilele pasajelor . Evident in alb, ca sa vadă perfect toată mizeria, in loc sa lăsam griul neutru al betonului. Sa vopsim gardu, tovarăși, sa ascundem mizeria de sub vopsea .
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

panda_no 5

Astazi 4 muncitori se chinuiau, fara nici un fel de presemnalizare a pozitiei lor, stateau efectiv pe banda a treia de circulatie pe Sos Colentina, sa remedieze din aspectul gardurilor.
2 erau cu perii de sarma si 2 cu pensula cu vopsea.
Vopseau integral gardul dupa care mai lipeau cite un catadioptru.


Ionut

Bugetul RATB prevede investitii semnificative pentru reteaua de tramvai

O parte din aceasta suma va fi utilizata pentru dotarea cu aer conditionat a 143 tramvaie, achizitionarea a 5 automate de bilete, implementarea unui sistem de informare calatori despre traseele RATB si timpii estimati de asteptare in statie, modernizarea a 33 de refugii de tramvai si implementarea unor culoare unice pentru tramvaie, dupa modelul liniilor 21 si 41. 2,2 milioane lei vor fi alocate pentru confectionarea si montarea de garduri la refugiile de pe liniile de tramvai. Alte 2 milioane lei vor fi utilizate pentru modernizarea a 33 de refugii de tramvai. Pentru delimitarea liniilor de tramvai de traficul auto vor fi alocate 6 milioane lei. RATB va cheltui alte 3,5 milioane lei pentru 5 statii de spalare a tramvaielor si troleibuzelor.

ClubFeroviar.ro

Earthchild

Investiții semnificative, hmm... 33 de statii, garduri, aaa și ac în tramvaie. Sper sa li se închidă bine ușile. Ca sunt aceleași de 40 de ani.
Credeam ca citesc și eu ceva de genul: vom începe modernizarea caii de rulare a tramvaiului pe: Vasile Lascar,  Lizeanu-Maica Domnului-Lacul Tei, Calea Călărași, Calea Dudesti etc.

Trimis de pe al meu Lenovo TB-8504X folosind Tapatalk


voicul


Sorinus

Cum naiba se desfac suruburile alea? de la vibratii? nu cred ca sta cineva sa incerce sa le fure.

dr4qul4

Da de la vibratii. Dar se rezolva. Mai ruginesc putin si nu le mai desface nimeni
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Alte două linii de tramvai din Capitală ar putea fi prevăzute, după modelul liniilor 41 și 21, cu garduri de oțel. Care vor fi acestea

Primăria Capitalei ar putea delimita traficul auto de cei aproape 22 de kilometri ai liniei de tramvaie 1 și 10, urmând să investească peste 6 milioane de lei în montarea unui gard de oțel, după modelul liniilor tramvaielor 41 și 21, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a ședinței Consiliului General al Municipiului București (CGMB) de săptămâna viitoare.

Profit.ro