[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nirolf

Ratează stația spre cartier, că doar nu o să se plimbe lumea între peroane în funcție de care vine primul 21 sau 21bis. Cred că e și gard între sensuri. Poate doar unii ieșiți la plimbare s-ar duce la 21bis că sa facă turul pe Reînvierii.



voicul

Pai ar fi problema lor daca nu vor sa treaca pe partea cealalta. (intradevar nu e comod)
Dar mai pot sa astepte si 21 normal si la urmatoarea statie, daca li se pare prea plin, sa coboare sa astepte un 21 bis.

cezar-mario2012

 Dacă o luăm așa se poate face o buclă mai larga, adică: Bucur Obor - Lizeanu - Reînverii - Ziduri Moșii - Ferdinand - Mihai Bravu. Nu este cea mai bună soluție, dar se poate face, totul ține de parcul rulant și manipulanți și bineînțeles de binevoitorul RATB  :D

subway

Ah ce-mi place cand traivanu' alearga mai repede ca bizonii pe patru roti!...si inca nu au inceput scolile si nebunia in trafic
:)

TibiV

Quote from: cezar-mario2012 on January 09, 2018, 06:36:21 PM
Dacă o luăm așa se poate face o buclă mai larga, adică: Bucur Obor - Lizeanu - Reînverii - Ziduri Moșii - Ferdinand - Mihai Bravu. Nu este cea mai bună soluție, dar se poate face, totul ține de parcul rulant și manipulanți și bineînțeles de binevoitorul RATB  :D

Se poate face direct de pe Colentina pe Ziduri Mosi: aici .
Problema este ca la intersectia Ferdinand-Mihai Bravu este mereu ambuteiaj...
Nu mai pun poza din Street View, ca este facuta vara... Dar stiu ce spun, trec prin intersectia aia de 3-4 ori pe saptamana, uneori de 2-3 ori pe zi....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

 Știu că se poate merge de pe Reînvierii către Colentina (este folosită pentru retragerea lui 36 la depoul Colentina), dar nu vei avea stația de la Bucur Obor pentru direcția Obor -Europa. Am înțeles ideea cu bucla pe Lizeanu, dar omul este foarte comod și nu va folosi această variantă. Cea mai bună soluție este o buclă la Bucur Obor direct pentru un traseu scurt, folosit în perioadele de vârf. Cei care au remodelat intersecția de la Bucur Obor, pentru tramvaie, au fost idioți. Deci poți să vi de pe Colentina și să virezi dreapta pe Ștefan cel Mare, dar de pe Ștefan cel Mare nu poți intra pe Colentina, poți vira doar dreapta pe Moșilor. Iar pentru Mihai Bravu poți vira pe Colentina și Moșilor pe Mihai Bravu. Este cea mai proastă intersecție, la ce ajută? Normal la nimic.
Când eram copil aveam pe Colentina: linia 21(același traseu, bine am prins și varianta cu capătul la depoul Colentina cu buclă pe 7 Noiembrie (actualul Andronache)), linia 4 de la Cartier Colentina(bucla încă există, dar fără linie) - Bucur Obor - Buzești - Casa Presei și linia 1 cu traseul Țevi Sudate(Europa) - Bucur Obor - Romprim. Acesta (linia 1) a avut mai multe trasee, primul pe care l-am prins a fost Depou Colentina - Bucur Obor - SF Vineri - Abator, iar ultima variantă a fost Europa - Piața Obor - Mihai Bravu - Romprim.     

strainu

Quote from: nenea_hartia on December 20, 2017, 10:46:35 PM
Am pus întrebarea pentru că nu înțeleg, adică faci o bandă specială pentru tramvaie, dar autobuzul ăla din poze tot înoată în trafic. De ce n-o faci cu cap de la început? Cu posibilitate de viraj la dreapta cu tot.

Hai să clarificăm lucrurile, că văd că mulți comparați situația de aici cu linia lui 41: aici nu a fost "făcută o bandă specială", ci au fost puse niște garduri care să oblige șoferii să respecte marcajele care existau și înainte. Se poate intra în continuare ca melteanul pe linia de tramvai și numărul de străzi unde nu se mai face stânga se numără pe degetele de la o mână. Pe linia lui 41 s-a schimbat radical circulația în 4 cartiere când s-a implementat metroul ușor, ba vreun an așa tramvaiul avea și prioritate la semaforizare. Da, au apărut cozi incredibile (pentru anii ăia) pe Virtuții, însă pentru că s-au închis "șmecheriile" de la Orșova, Brașov, Secția 20 Poliție și multe altele pe unde se ocolea și se făcea stânga cu blocarea intersecției, s-a interzis virajul de stânga/întoarcerea la Crângași, Lujerului și Ion Mihalache, s-au făcut șine cu traverse de metrou ca să nu mai intre mașinile etc. E o diferență de timp, buget etc. și era de așteptat să nu fie aceleași rezultate.

Apropo de dale vs. șine cu traverse, îl mai știți pe ala cu Santa Fe cred, care a intrat pe linia de tramvai de pe Podul Grant și a rămas suspendat? http://www.ziare.com/stiri/frauda/un-sofer-a-blocat-tramvaiul-41-pe-podul-grant-260154
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

dr4qul4

Nu e chiar atat de usor sa intri pe linia lui 21. Dar e si mai greu sa iesi.
E de ajuns un filtru care sa ia 20-30 carnete intr-o, insotit de un reporter si nu va mai intra nimeni pe acolo. Repetata schema macar de 2 ori pe luna si va functiona garantat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

strainu

De acord cu tine, dar care-s șansele să se întâmple? Ca să nu intru în offtopic rămân doar la exemple de pe liniile de tramvai: pe linia lui 41 s-ar lua carnete la Miciurin cu toptanul pentru virat stânga pe linia de tramvai, nu cred c-a fost vreunul oprit vreodată. La APACA la fel. La Plaza nu mai zic, că se blochează intersecția mult înainte să se facă verde pentru la stânga dinspre periferie spre centru, ba unii trec pur și simplu pe roșu.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Ionut

'Facem paşi concreţi pentru a pune în aplicare prevederile cuprinse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, document strategic care vizează modernizarea infrastructurii de transport în regiunea Bucureşti-Ilfov. Astfel, avem în pregătire proiecte importante de fluidizare a traficului şi îmbunătăţirea transportului în comun în Capitală, cu aplicaţii de peste 200 de milioane de euro. Pe lângă achiziţionarea a 100 de tramvaie şi modernizarea altor 50, pentru care vom lansa licitaţia în luna februarie, avem în lucru proiecte de modernizare a şapte linii de tramvai (1, 10, 21, 25, 32, 41 şi 55), reabilitarea depoului de tramvaie Titan şi upgradarea sistemului de semaforizare. Ne dorim, de asemenea, să obţinem fonduri europene pentru achiziţionarea de sisteme şi aplicaţii software pentru managementul traficului', a spus Firea.

Economica.net

nirolf

Liniile alea sunt deja modernizate, deci dacă vor face ceva vor fi lucrări minore (garduri, semafoare). Din păcate nimic despre restul de infrastructură care este la pământ, linii pe care se circulă cu 10-20 km/h pentru că altfel sare tramvaiul de pe șine.



voicul

Gresit. 10 - 20 deja sunt linii excelente! La 30 de ani esti in floare varstei.
Alea cu 5 - 10 km de acu 40 de ani sunt mai cu probleme :)


TibiV

In noiembrie-decembrie discutam despre gardurile de pe linia tramvaiului 21 in Colentina.

Uite cum arata aceste garduri astazi, 23 ianuarie, dupa 2-3 luni de la la montare.
Incep sa fie mancate de rugina...














Puteti face o comparatie cu felul in care aratau in urma cu doar o luna, pe 17 decembrie: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=385.msg179845#msg179845

Peste 2-3 ani PMB va face o noua "investitie" in inlocuirea gardurilor mancate de rugina... :(

Pozele full-size de astazi sunt aici:  https://imgur.com/a/p8Rc5
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

^ Nici catadioptrilor roșii nu le prevăd o viață lungă.
Mulțumesc pentru poze. Trist...

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)