News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

Mai e ceva: de la 1 ianuarie impozitul pe venit scade de 16% la 10%. Asa ca sumele nete ce vor reveni primariilor din impozitul pe venit urmeaza sa scada cu 45.5%.

RaduC


dr4qul4

poate prin alianta :)

Oricum, 1 nu se pune. .ma asteptam sa vad si taxiuri.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Nu am mai ajuns în zona de la ultima filmare din dronă. Chiar voiam să vă întreb dacă tramvaiul intr-adevar are timpi de parcurs la jumătate. Si cum se circulă cu mașinile.

TibiV

Voicul nu ne-a spus, dar poza a provocat deja o intreaga istorie .... ;)

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22185248-angajat-primariei-capitalei-fost-surprins-cand-mergea-masina-linia-unica-dedicata-tramvaiului-21-primaria-anunta-fost-concediat.htm

Quote
O masina ce apartine Primariei Capitalei a fost surpinsa circuland pe linia unica facuta recent de institutie pentru tramvaiul 21, pe Soseaua Colentina. Imaginea a fost postata de un cetatean pe Facebook si a stranit un val de nemultumire. Intr-un comunicat de presa, primaria Capitalei anunta ca l-a concediat pe angajatul care folosea masina.

"De curand a fost finalizata montarea gardurilor care separa linia de tramvai de restul benzilor pe Soseaua Colentina si Calea Mosilor. Aceasta lucrare a dus la scurtarea semnificativa a timpului de parcurs al tramvaiului 21 care asigura transportul locuitorilor din cartierul Colentina catre metrou (statia Obor) si centrul orasului. Ce e socant in poza alaturata este ca probabil tocmai un reprezentant al primariei (observati numarul B-01-PMB), institutia care a initiat acest proiect, incalca cu nonsalanta regulile, circuland pe linia de tramvai in ciuda gardurilor recent montate. Voi face demersurile necesare pentru identificarea si pedepsirea acestui sofer", a scris cetateanul pe Facebook.

Reactia Primariei Capitalei: "Primarul General, Gabriela Firea, NU circula si nu a circulat NICIODATA cu acest autoturism, edilul Capitalei avand la dispozitie o masina Dacia Duster. La volanul autoturismului respectiv se afla un angajat al PMB care, in urma incidentului, a fost concediat. Intrucat imaginile propagate in mediul online sunt insotite de un mesaj fals, tendentios, care aduce grave prejudicii de imagine Primarului General, Gabriela Firea, Edilul Sef isi rezerva dreptul de a-i actiona in judecata pe autorii acestor mesaje denigratoare".

Textul albastrit de mine este doar ca sa vedem cat de frustrant-albastra vede situatia primarul general.... :D

@Ionut,
tramvaiele circula mult mai bine, masinile circula la fel de prost...



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alex8


nenea_hartia

Îmi poate explica cineva de ce autobuzul nu poate folosi linia unică, așa cum se întâmplă în multe țări? Traseul nu e comun? Spațiul delimitat de gard nu e suficient de lat pentru un autobuz și un tramvai care vine din contrasens? Etc?
Mulțumesc anticipat!

dr4qul4

Eu cred ca au loc 2 autobuze in paralel (gardul e putin mai departe de linie, dar la statii e cam la limita) dar problema este cum ar efectua virajul la dreapta. Gardul se termina in intersectie, ceea ce e un lucru bun, altfel ar intra toti pe acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

@nenea_hartia,
autobuzele sunt ceva mai late decat tramvaiele.

Latime tramvaie V3A 2390 mm, latime autobuz Citaro 2550 mm.
Un autobuz si un tramvai ar avea loc.
Dar doua autobuze probabil mai greu...

Oricum, dr4qul4 are dreptate: problema mare ramane virajul la dreapta.
De exemplu 143 care vine de la Obor vireaza dreapta pe Doamna Ghica. Cam greu sa faca virajul din statia de tramvai...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

Semafoarele nu sunt "intelegente"? I se poate acorda un timp de semafor special ca să iasă din staţie şi să facă virajul la dreapta.
Cont (aproape) inactiv.

cezar-mario2012

 Cred că au loc și autobuzele, am văzut acum două zile o mașina de pompieri pe traseu și mergea foarte bine.

dr4qul4

Au lasat spatiu si pentru masinile de interventie. Se plangea un coleg ca au pus gardul la 1m de linie. Dar refugiile au ramas la aceeasi distanta. Asa ca acolo nu cred ca au loc 2 autobuze in acelasi timp.
Si degeaba pui semafor inteligent. Pe unii nu-i duce capul sa astepte chiar daca au verde, ca sa nu blocheze centrul intersectiei.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Pai blocarea intersectiei e abia de vreo 5 ani. Adica de ieri pentru multi.
O sa apara masinile autonome si atunci o sa se respecte.

nenea_hartia

^Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Am pus întrebarea pentru că nu înțeleg, adică faci o bandă specială pentru tramvaie, dar autobuzul ăla din poze tot înoată în trafic. De ce n-o faci cu cap de la început? Cu posibilitate de viraj la dreapta cu tot. Înțeleg problema de la refugii, dar nu cred că e așa grav dacă două autobuze se așteaptă acolo câteva secunde unul pe altul.
Oricum, mulțumesc din nou tuturor pentru lămuriri!

voicul

Firea a găsit soluția pentru traficul infernal din București

Primarul general a anunțat, miercuri, noi măsuri ce urmează a fi implementate în acest an pentru ca traficul sufocant din Capitală să-și găsească o rezolvare. Astfel, Gabriela Firea susține că vor fi delimitate liniile tramvaielor 16, 1 și 32 cu garduri, după modelul liniei 21. Totodată, pe benzile unice dedicate tramvaielor vor putea circula autobuzele și chiar și bicicliștii, dar după modificarea Codului Rutier.

,,În ceea ce privește dezbaterea privind banda unica, în prima etapă vom folosi banda unică care este  construită acum la tramvai. După succesul liniei 21,  unde linia de tramvai a fost asigurată cu un gard metalic, vom continua acest program pentru linia 16, linia 1 și linia 32. Așteptăm modificarea  de către Guvern a Codului Rutier astfel încât autobuzele sa circule pe linia de tramvai. Am văzut asta în multe capitale europene", a afirmat primarul general.

Firea a precizat că se fac studii din punct de vedere al siguranței bicicliștilor pentru ca aceștia să aibă posibilitatea intrării pe spațiul dedicat circulației tramvaielor.

În zonele cele mai vulnerabile vor fi construite parcări de reședință, în colaborare cu primăriile de sector pentru a asigura locurile de parcare necesare pentru cetățenii din zonă, a mai anunțat Gabriela Firea.

,,Există anumite cartiere, unde deși în spatele blocurilor există locuri de parcare, dar care de multe ori sunt insuficiente, dat fiind faptul că se cumpără în fiecare săptămână foarte multe mașini și beneficiem de faptul că s-a eliminat acea taxă. Deci, doar anul trecut, în București, s-au înmatriculat aproape 150 de mii de mașini noi", a declarat Firea, precizând că parcarea mașinilor pe prima bandă de mers, așa cum se întâmplă în prezent, nu este o soluție.

De asemenea, Firea a precizat că Primăria Capitalei este în continuare interesată să achiziționeze autobuze noi.

,,Suntem în plină procedură de licitație pentru achiziția celor 400 de autobuze Euro 6. Sperăm ca în scurt timp (...) Primăria să poată să semneze contractul cu câștigătorul acestei licitații. Și noi ne dorim un parc auto al RATB în totalitate nou", a mai spus Firea.

https://www.money.ro/firea-a-gasit-solutia-pentru-traficul-infernal-din-bucuresti/