Author Topic: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB  (Read 13691 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


dr4qul4

  • Legend
  • *
  • Posts: 5.355
  • Karma: +2482/-1101
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #106 on: December 03, 2017, 11:40:22 PM »
ala e model Vlad Tepes. Special pentru pietonii turci :)
My plan:  Prioritate 0: DNCB. 1. A1  2. A10  3. A3 TgMures-Nadaselu+Suplacu-Bors  4. A7-8 Ploiesti - Iasi 5. A12 7. CoBra

panzer

  • Hero
  • *
  • Posts: 506
  • Karma: +298/-39
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #107 on: December 03, 2017, 11:54:03 PM »
E galben la 41. E urat: si design-ul si culoarea. Elementele reflectorizante ar fi o solutie.

Design-ul ar tb sa fie gandit sa fie usor de reparat. Cel putin in curba de la Ciurel se infige cate unul in el lunar aproape.

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.890
  • Karma: +2694/-556
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #108 on: December 04, 2017, 01:12:51 AM »
ala e model Vlad Tepes. Special pentru pietonii turci :)

Mi-ai citit gandurile, parsivule !....
Nu am scris-o pentru ca ma gandeam ca devin "prea tepos"...
 :lol: :lol: :lol:

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.480
  • Karma: +2819/-585
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #109 on: December 04, 2017, 06:50:50 AM »
Am mai auzit (pe Facebook, dar sigur si-aici sunt unii care gandesc asa) ca ar trebui sa fie parapet metalic (ca pe DN/autostrazi) sau NJ. Pai dragilor, este oras! Pe langa faptul ca este overkill, arata si ca dracu. Acest gard nu este gandit sa stopeze coliziunile frontale... el in primul rand este anti-bizoni care circula pe linia de tramvai si anti-pietoni care traverseaza ca idiotii. Deci nu trebuie sa opreasca un TIR.

Acum, o data cu gardul, ar trebui re-desenate benzile de circulatie si ridicate masinile care stationeaza/parcheaza cu orele pe banda 1. Si sa vezi civilizatie frumoasa. O sa mergem bine si cu masina, dar si cu tramvaiul. Abia astept.
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție 09.01.2018) | A10 lot 4 (nu se deschide in 2017)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 159,465 km A și 121,115 km DX

cezar-mario2012

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.138
  • Karma: +510/-148
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #110 on: December 04, 2017, 08:49:40 AM »
Mai este o problemă, trebuie puși stâlpi la zebre pentru că acum au început să întoarcă pe acolo și blochează traficul. La turci au și camere video, dacă ai intrat la carnet.

cezar-mario2012

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.138
  • Karma: +510/-148
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #111 on: December 07, 2017, 10:26:39 AM »
 De la Bucur Obor până la stația Râul Colentina au terminat pe ambele părți  :thumbsup:

cezar-mario2012

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.138
  • Karma: +510/-148
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #112 on: December 10, 2017, 02:55:07 PM »

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.480
  • Karma: +2819/-585
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #113 on: December 10, 2017, 03:02:56 PM »
Excelent filmulet, in ciuda ploii! :cheers:
Arata decent. Ma bucur sa vad si marcajele.
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție 09.01.2018) | A10 lot 4 (nu se deschide in 2017)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 159,465 km A și 121,115 km DX

subway

  • Senior
  • ****
  • Posts: 257
  • Karma: +146/-79
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #114 on: December 10, 2017, 03:27:08 PM »
Dupa ani indelungati primaria s-a convins ca principiile de segregare a traficului aplicate la linia 41, ce au generat discutii si vociferari interminabile, sunt cele corecte...mai bine mai tarziu decat deloc...
Atentie la zebre ca nu e in regula!

cezar-mario2012

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.138
  • Karma: +510/-148
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #115 on: December 10, 2017, 03:32:38 PM »
 Eu aș face marcaj vibrant înainte de zebre pentru a se reduce viteza și ar mai trebui niște stâlpi puși pe ele, să nu se mai întoarcă mașinile pe acolo, mai ales trecerea de la parc.

subway

  • Senior
  • ****
  • Posts: 257
  • Karma: +146/-79
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #116 on: December 10, 2017, 03:37:12 PM »
Eu as pune semafoare cu buton si temporizare, separat pe cele doua sensuri + odihna pe mijloc

cezar-mario2012

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.138
  • Karma: +510/-148
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #117 on: December 10, 2017, 03:46:01 PM »
 Nu prea ai loc să faci insule, cu semafoarele nu cred că merge. La Veranda este acest sistem, crezi că stă vreun pieton să se schimbe stopul :bash:

voicul

  • Hero
  • *
  • Posts: 998
  • Karma: +141/-307
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #118 on: December 10, 2017, 04:22:34 PM »
La ce distanta este gardul fata de sina (50 cm sau mai mult) acolo este o insula in sine (asta e explicatia distantei intre sina si gard?). Nu cred ca ar fi placut dar poti sa stai lipit de gard si sa treaca tramvaiul.

Sper totusi ca nu este vopsea invizibila ca pe Stefan, care la 3 saptamani deja incepe sa dispara.

Beneficiul major al gardului e ca a facut circulatia fluenta.
Nu gardul in sine, dar odata cu el s-a descoperit (asa cum ziceau si legendele) o noua banda de circulatie. Cica era de mult acolo, dar nimeni nu o putea distinge din cauza masinilor parcate pe ea!
« Last Edit: December 10, 2017, 04:25:24 PM by voicul »
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

subway

  • Senior
  • ****
  • Posts: 257
  • Karma: +146/-79
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #119 on: December 10, 2017, 04:30:01 PM »
Daca tramvaiul are cale proprie creste riscul de accidente pentru pietoni...ca tramvaiul nu e masina mica...oare trebuie sa curga sange ca sa facem ce trebuie?
Chiar nu stie nimeni care e distanta de franare pentru un tramvai care circula cu 50km/h?
« Last Edit: December 10, 2017, 04:34:51 PM by subway »