[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Ma bucur ca te-am provocat si te-am facut sa pui poze de Pantelimon...
Nu mai vazusem de... peste 3 luni ?... ;)

Despre green track...
Singura mea enervare "profunda" este ca ar fi putut face "green track" si pe Sos. Giurgiului recent, cand au reabilitat linia...
Ma rog, aproximativ "recent"... Cand a fost asta ?... Parca acum 4-5 ani... ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Nici un plan pentru Giulesti in PMUD?

Mare pacat ca au renuntat la unirea Dimitrie Pompeiu cu Barbu Vacarescu si prelungirea tramvaielor 16/36 pana la Baneasa.

133 313

^^
La Sos. Giurgiului tin eu minte ca lucrau utilaje Swietelsky prin... 2003! Si stiu ce zic, ca am fost nevoit sa folosesc in perioada aia 323 si defuncta fantoma 275. Si Sos. Progresului. La scurt timp dupa a disparut tramvaiul 12, odata cu lucrarile de la podul Basarab. S-a infiintat 25-ul.

133 313

Rebreanu...

"Pomi" plantati la Lidl...





Euroconstructii s-au evacuat din fostul terminal RATB de la Barajul Dunarii.

Si bojdeuca rezista...











Noua organizare de santier.




133 313

Pantelimon.









Parcare pe... banda 1 si 1/2.

La Pantelimon 354 termoficarea a cedat. Iar. Si din nou. Deci urmeaza... spart asfaltul nou.





Au inceput sa umble pe la partea electrica a tramvaiului. Dar au lasat-o moarta.



Pantelimon 352. Alta termoficare sparta si alta parcare nostima.

La Fundeni.

Termoficarea e tandari.

Bonus.

"Tatuatii" depoului Colentina.

De la Chisinau spre Iancului... putin green-mud-track.

133 313

Hai sa nu ne dam de ceasul mortii. Stii ce frecventa au tramvaiele pe Basarabia de la 1 Decembrie la Republica la pranz? Aia de pe Mihalache ar putea sa moara de ciuda, zici ca-i Trafic Greu nu alta. SUnt portiuni de trasee unde circula calare 3-4 linii. Pe Basarabia de la Morarilor la Muncii te apuca dracii 40 si 56 nu circula decat in trenulet. 11 si 25 nu circula decat in trenulet. 1 face trenulet cu el insusi, gasesti cate 2-3 vagoane chiar si pe la pranz. Iar pe Serban Voda  cand are Dudestiul retragerile si din 1 si din 10 e avalansa de tramvaie.
Depoul Titan face acces in linia 46 de la Iancului, ca la nebuni.

Anyway... in alta ordine de idei... Pantelimon, cu plecare de la Granitul.
La Granitul. Toate-s vechi si vechi sunt toate...

Amortizoarele mai lipsesc pe vreo 15 metri de linii.



Le mamanca rugina pana la disparitie inainte sa ajunga un vagon pe aici.





Parcare...

La partea de alimentare tramvai nimic nou.


133 313

Partea 2.

La Spital... s-au ciordit neoanele de la refugiu. De noi, nici n-au fost aprinse.







La Fundeni.



Nimic terminat, totul, dar absolut totul innecat pe ultima suta de metri.









133 313

Vesti de vesti din Pantelimon.  :)
Delfinului vedere spre Fundeni in lungul Sos. Pantelimon.





Trecerea de pietoni de la INCERC, vedere spre Delfinului.

Si vedere spre Fundeni.







133 313

Partea 2.





Intersectia Pantelimon-Fundeni-Morarilor.



Vedere spre Delfinului.

Vedere spre Spital-Granitul.



133 313

Partea 3.

Bonus, cel mai hidos bloc din Bucuresti, de ani si ani.





Spre Spital.









voicul

Quote from: 133 313 on October 22, 2016, 09:17:05 PM




Exista vreo explicatie de ce 2/3 sunt cu dale si 1/3 nu.
De ce nu au pus invers sau de ce/pentru ce/cine au pus dale in primul rand?