Author Topic: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB  (Read 16997 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

subway

  • Senior
  • ****
  • Posts: 296
  • Karma: +149/-83
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #180 on: January 09, 2018, 10:59:54 PM »
Ah ce-mi place cand traivanu’ alearga mai repede ca bizonii pe patru roti!...si inca nu au inceput scolile si nebunia in trafic
:)

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.084
  • Karma: +2737/-570
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #181 on: January 09, 2018, 11:38:50 PM »
Dacă o luăm așa se poate face o buclă mai larga, adică: Bucur Obor - Lizeanu - Reînverii - Ziduri Moșii - Ferdinand - Mihai Bravu. Nu este cea mai bună soluție, dar se poate face, totul ține de parcul rulant și manipulanți și bineînțeles de binevoitorul RATB  :D

Se poate face direct de pe Colentina pe Ziduri Mosi: aici .
Problema este ca la intersectia Ferdinand-Mihai Bravu este mereu ambuteiaj...
Nu mai pun poza din Street View, ca este facuta vara... Dar stiu ce spun, trec prin intersectia aia de 3-4 ori pe saptamana, uneori de 2-3 ori pe zi....

cezar-mario2012

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.155
  • Karma: +518/-148
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #182 on: January 10, 2018, 09:50:27 AM »
 Știu că se poate merge de pe Reînvierii către Colentina (este folosită pentru retragerea lui 36 la depoul Colentina), dar nu vei avea stația de la Bucur Obor pentru direcția Obor -Europa. Am înțeles ideea cu bucla pe Lizeanu, dar omul este foarte comod și nu va folosi această variantă. Cea mai bună soluție este o buclă la Bucur Obor direct pentru un traseu scurt, folosit în perioadele de vârf. Cei care au remodelat intersecția de la Bucur Obor, pentru tramvaie, au fost idioți. Deci poți să vi de pe Colentina și să virezi dreapta pe Ștefan cel Mare, dar de pe Ștefan cel Mare nu poți intra pe Colentina, poți vira doar dreapta pe Moșilor. Iar pentru Mihai Bravu poți vira pe Colentina și Moșilor pe Mihai Bravu. Este cea mai proastă intersecție, la ce ajută? Normal la nimic.
 Când eram copil aveam pe Colentina: linia 21(același traseu, bine am prins și varianta cu capătul la depoul Colentina cu buclă pe 7 Noiembrie (actualul Andronache)), linia 4 de la Cartier Colentina(bucla încă există, dar fără linie) - Bucur Obor - Buzești - Casa Presei și linia 1 cu traseul Țevi Sudate(Europa) - Bucur Obor - Romprim. Acesta (linia 1) a avut mai multe trasee, primul pe care l-am prins a fost Depou Colentina - Bucur Obor - SF Vineri - Abator, iar ultima variantă a fost Europa - Piața Obor - Mihai Bravu - Romprim.     

strainu

  • Officer
  • ***
  • Posts: 129
  • Karma: +23/-7
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #183 on: January 10, 2018, 11:57:28 AM »
Am pus întrebarea pentru că nu înțeleg, adică faci o bandă specială pentru tramvaie, dar autobuzul ăla din poze tot înoată în trafic. De ce n-o faci cu cap de la început? Cu posibilitate de viraj la dreapta cu tot.

Hai să clarificăm lucrurile, că văd că mulți comparați situația de aici cu linia lui 41: aici nu a fost "făcută o bandă specială", ci au fost puse niște garduri care să oblige șoferii să respecte marcajele care existau și înainte. Se poate intra în continuare ca melteanul pe linia de tramvai și numărul de străzi unde nu se mai face stânga se numără pe degetele de la o mână. Pe linia lui 41 s-a schimbat radical circulația în 4 cartiere când s-a implementat metroul ușor, ba vreun an așa tramvaiul avea și prioritate la semaforizare. Da, au apărut cozi incredibile (pentru anii ăia) pe Virtuții, însă pentru că s-au închis "șmecheriile" de la Orșova, Brașov, Secția 20 Poliție și multe altele pe unde se ocolea și se făcea stânga cu blocarea intersecției, s-a interzis virajul de stânga/întoarcerea la Crângași, Lujerului și Ion Mihalache, s-au făcut șine cu traverse de metrou ca să nu mai intre mașinile etc. E o diferență de timp, buget etc. și era de așteptat să nu fie aceleași rezultate.

Apropo de dale vs. șine cu traverse, îl mai știți pe ala cu Santa Fe cred, care a intrat pe linia de tramvai de pe Podul Grant și a rămas suspendat? http://www.ziare.com/stiri/frauda/un-sofer-a-blocat-tramvaiul-41-pe-podul-grant-260154

dr4qul4

  • Legend
  • *
  • Posts: 5.445
  • Karma: +2520/-1105
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #184 on: January 10, 2018, 12:22:13 PM »
Nu e chiar atat de usor sa intri pe linia lui 21. Dar e si mai greu sa iesi.
E de ajuns un filtru care sa ia 20-30 carnete intr-o, insotit de un reporter si nu va mai intra nimeni pe acolo. Repetata schema macar de 2 ori pe luna si va functiona garantat.
My plan:  Prioritate 0: DNCB. 1. A1  2. A10  3. A3 TgMures-Nadaselu+Suplacu-Bors  4. A7-8 Ploiesti - Iasi 5. A12 7. CoBra

strainu

  • Officer
  • ***
  • Posts: 129
  • Karma: +23/-7
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #185 on: January 10, 2018, 12:39:26 PM »
De acord cu tine, dar care-s șansele să se întâmple? Ca să nu intru în offtopic rămân doar la exemple de pe liniile de tramvai: pe linia lui 41 s-ar lua carnete la Miciurin cu toptanul pentru virat stânga pe linia de tramvai, nu cred c-a fost vreunul oprit vreodată. La APACA la fel. La Plaza nu mai zic, că se blochează intersecția mult înainte să se facă verde pentru la stânga dinspre periferie spre centru, ba unii trec pur și simplu pe roșu.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.998
  • Karma: +2946/-588
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #186 on: January 12, 2018, 07:29:31 AM »
'Facem paşi concreţi pentru a pune în aplicare prevederile cuprinse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, document strategic care vizează modernizarea infrastructurii de transport în regiunea Bucureşti-Ilfov. Astfel, avem în pregătire proiecte importante de fluidizare a traficului şi îmbunătăţirea transportului în comun în Capitală, cu aplicaţii de peste 200 de milioane de euro. Pe lângă achiziţionarea a 100 de tramvaie şi modernizarea altor 50, pentru care vom lansa licitaţia în luna februarie, avem în lucru proiecte de modernizare a şapte linii de tramvai (1, 10, 21, 25, 32, 41 şi 55), reabilitarea depoului de tramvaie Titan şi upgradarea sistemului de semaforizare. Ne dorim, de asemenea, să obţinem fonduri europene pentru achiziţionarea de sisteme şi aplicaţii software pentru managementul traficului', a spus Firea.

Economica.net
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

nirolf

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 400
  • Karma: +98/-48
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #187 on: January 12, 2018, 01:40:04 PM »
Liniile alea sunt deja modernizate, deci dacă vor face ceva vor fi lucrări minore (garduri, semafoare). Din păcate nimic despre restul de infrastructură care este la pământ, linii pe care se circulă cu 10-20 km/h pentru că altfel sare tramvaiul de pe șine.



voicul

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.089
  • Karma: +152/-311
Re: [B] Modernizarea si extinderea infrastructurii RATB
« Reply #188 on: January 12, 2018, 03:11:20 PM »
Gresit. 10 - 20 deja sunt linii excelente! La 30 de ani esti in floare varstei.
Alea cu 5 - 10 km de acu 40 de ani sunt mai cu probleme :)

Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.