[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cezar-mario2012

 Nu prea ai loc să faci insule, cu semafoarele nu cred că merge. La Veranda este acest sistem, crezi că stă vreun pieton să se schimbe stopul :bash:

voicul

La ce distanta este gardul fata de sina (50 cm sau mai mult) acolo este o insula in sine (asta e explicatia distantei intre sina si gard?). Nu cred ca ar fi placut dar poti sa stai lipit de gard si sa treaca tramvaiul.

Sper totusi ca nu este vopsea invizibila ca pe Stefan, care la 3 saptamani deja incepe sa dispara.

Beneficiul major al gardului e ca a facut circulatia fluenta.
Nu gardul in sine, dar odata cu el s-a descoperit (asa cum ziceau si legendele) o noua banda de circulatie. Cica era de mult acolo, dar nimeni nu o putea distinge din cauza masinilor parcate pe ea!

subway

Daca tramvaiul are cale proprie creste riscul de accidente pentru pietoni...ca tramvaiul nu e masina mica...oare trebuie sa curga sange ca sa facem ce trebuie?
Chiar nu stie nimeni care e distanta de franare pentru un tramvai care circula cu 50km/h?

dr4qul4

si eu sunt pentru semafoare cu buton in locul trecerilor de pietoni.

In alta ordine de idei...au luat-o razna toti:
firea preia ideiile lui Nicusor in materie de circulatie (0 pasaje pentru automobile, si incurajat transportul in comun), iar usr-ul vrea sa reduca impozitul pentru masinile cu motoare mari. Oare Nicusor Dan ce zice despre acea initiativa? Sau nu mai are nimic de zis in partid?

Prin aceste garduri, firea si-a pus toti taximetristii si smecherii in cap. Indeosebi pe cei din Voluntari.  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut


subway

Primaria a promis benzi unice pentru transportul in comun si nu prea are loc de intors pe aceasta tema, ceea ce nu e deloc rau...
Hai sa monitorizam modul concret de implementare fara consideratii colaterale...parerea mea...

tom_sawyer

​VIDEO-FOTOGALERIE Gardul pe linia de tramvai 21 face minuni: timpul in trafic pentru pasageri a scazut simtitor. Ce alte solutii ieftine poate adopta Primaria Bucuresti

Primaria Capitalei a montat in proportie de circa 80% gardurile care separa linia tramvaiului 21 de restul traficului, mijlocul de transport public avand cale unica intre str. Mihai Eminescu si pana in apropiere de Carrefour Colentina. Cu aceasta solutie, una extrem de ieftina, timpul parcurs de tramvai intre cele doua capete s-a redus aproape la jumatate, potrivit observatiilor facute de reporterul HotNews.ro.

hotnews.ro

voicul


Ionut

Oriunde este posibila aceasta solutie trebuie facuta, atat timp cat se lasa cel putin doua benzi pentru autoturisme. Si, desigur, trebuie ridicate masinile care parcheaza pe avarii, like a boss, pe banda 1. Asta zice un sofer (adica eu) care foloseste foarte rar transportul in comun.

voicul

Nu stiu daca am citit aici sau in alta parte, dar stirea/statistica zicea asa:
Pe trasee gen linia lui 41 si 21, deci unde nu ai posibilitate de bizoneala, soferii sunt mai calmi si mai relaxati.

Ionut

Pai normal ca sunt mai calmi. Important este, repet, sa fie doua benzi (minim), REAL. Adica nu sa fie 2 benzi pe hartie si prima banda ocupata de bosssssi. Daca ar fi doua benzi si s-ar merge cap-coada pe doua benzi, multi soferi ar intelege ca acel gard este foarte util.

subway

Quote from: tom_sawyer on December 11, 2017, 04:33:25 PM
​VIDEO-FOTOGALERIE Gardul pe linia de tramvai 21 face minuni: timpul in trafic pentru pasageri a scazut simtitor. Ce alte solutii ieftine poate adopta Primaria Bucuresti

Primaria Capitalei a montat in proportie de circa 80% gardurile care separa linia tramvaiului 21 de restul traficului, mijlocul de transport public avand cale unica intre str. Mihai Eminescu si pana in apropiere de Carrefour Colentina. Cu aceasta solutie, una extrem de ieftina, timpul parcurs de tramvai intre cele doua capete s-a redus aproape la jumatate, potrivit observatiilor facute de reporterul HotNews.ro.

hotnews.ro
Adica exact efectul anticipat.

TibiV

Sunt curios ce efect ar avea pe Mihai Bravu, in special intre stre. Laborator si Baba Novac...
Probabil ar obliga politia sa elibereze banda 1 de "parcatii permanent".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


alex8

O zonă unde se pot instala garduri este pe linia tramvaiului 1 la Vasile Milea când urci spre Apaca.
Sau altă zonă la linia lui 41 în zona biserici Cașin.