News:

.

Main Menu

[B] Traseele STB

Started by Ionut, April 12, 2012, 06:41:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Inca un pas mic spre civilizarea completa... mai avem sa facem metroul. :)

QuoteRATB introduce autobuze de noapte spre Aeroportul Otopeni

Ca urmare a solicitărilor primite din partea călătorilor privind extinderea ofertei de transport public între Bucureşti şi Aeroportul Henri Coandă, începând cu data de 13.04.2012, linia expres 783 va avea program de circulaţie atât pe timp de zi cât şi pe timp de noapte, anunță RATB.

Pe timpul nopţii, autobuzele vor circula la intervale de 40 de minute, după un program de circulaţie care a fost configurat în funcţie de cererea de transport pe relaţia "Aeroport Henri Coandă" şi de graficele de circulaţie ale liniilor de noapte.

sursa: B365

Ionut

#1
Bucharest City Tour are pagină de internet

În mai, începe un nou sezon Bucharest City Tour. Cu o lună înainte de întoarcerea autobuzelor supraetajate pe străzile Capitalei, RATB a creat o pagină specială de internet pentru traseul turistic.

sursa: B365

bogdymol

Am fost cu Bucharest City Tour. Mi se pare o modalitate decenta de vizitare a principalelor obiective turistice din Bucuresti. Daca va intereseaza o sa postez niste poze maine din timpul "turului".
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Da da, vrem poze daca ai, sigur! :)

Cristi232

Pentru continuarea lucrărilor la magistrala 5 de metrou, începând cu data de 02.05.2012, ora 10:00, Brigada de Poliţie Rutieră a restricţionat traficul rutier pe Str. Râul Doamnei.
Din aceasta cauză, traseele liniilor de autobuze 105 şi 368 au fost modificate,  astfel:
Linia 105 funcţionează de la terminalul ,,Valea Oltului'', pe Str. Valea Oltului, Prelungirea Ghencea, Str. Braşov, Drumul Taberei, de unde reintră pe traseul de bază.
Linia 368 funcţioneză de la terminalul ,,Valea Oltului'',  pe Str. Valea Oltului, Str. Valea Argeşului, Drumul Taberei, urmând apoi traseul de bază.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=226

Ionut

#5
Pe acest topic vom discuta despre traseele Regiei.
Tot aici discutam despre abonamente pe diversele linii si despre biletele de calatorie.

Ionut

RATB reînființează o stație de pe traseul liniei 205
RATB a anunțat că, începând de marți, ora 10:00, a fost reînființată staţia de autobuze "Piscul Scoarţei", amplasată pe Şoseaua Gheorghe Ionescu Siseşti, sens Gara de Nord, pe traseul liniei 205.

B365

Ionut

Gata pana la primavara.




Linia "Bucharest City Tour" se SUSPENDĂ
Ce încasări a adus în 2016


Linia turistică "Bucharest City Tour", care va fi suspendată începând din 27 octombrie din cauza răcirii vremii, a atras 54.611 de turiști plătitori, iar suma încasată de RATB s-a ridicat la aproape 1,28 milioane de lei, se arată într-un comunicat de presă al Regiei Autonome de Transport.

"Începând cu data de 27.10.2016, linia turistică 'Bucharest City Tour' va fi suspendată, având în vedere că sezonul rece nu asigură condiții favorabile călătoriilor cu autobuzele supraetajate. În acest an, linia a atras 54.611 de turiști plătitori, la care se adaugă și copiii în vârstă de până la 7 ani, care călătoresc gratuit. Suma încasată de RATB din vânzarea legitimațiilor de călătorie s-a ridicat la 1.279.895 lei, în creștere față de cea înregistrată în anul trecut", se menționează în comunicat.

B365

LittleWanderer

Stie cineva ceva noutati despre extinderea rutei lui 178 prin Chiajna?

Ionut

RATB a primit două oferte pentru plata cu card bancar pe patru linii.
BRD, unul dintre ofertanți


Regia Autonomă de Transport București (RATB) a primit două oferte pentru realizarea proiectului pilot de plată cu card bancar pe liniile 41, 104, 780 și 783. Linia tramvaiului 41, care asigură legătură între Piața Presei Libere și cartierul Drumul Taberei-Ghencea, ocupă prima poziție în privința numărului de sancțiuni aplicate de controlorii RATB, pe locurile 2 și 3 în acest top fiind liniile de tramvai 32 (Piața Unirii-Ferentari -Rahova) și 1 (Șura Mare-Mihai Bravu). Potrivit surselor Profit.ro, unul dintre ofertanți este BRD-Groupe Societe Generale, banca ce asigură astăzi încasarea amenzilor aplicate de controlorii regiei călătorilor frauduloși.

Proiectul vizează dotarea vehiculelor de transport în comun cu câte un validator mixt, la prima ușă, în locul validatorului clasic existent și dotarea cu un sistem de comunicare a datelor privind validarea cu carduri bancare contactless. Astfel, potrivit datelor RATB, realizatorul proiectului pilot va dota un număr de 119 vehicule de transport, dintre care 61 pe linia 41 și 36 pe linia 104.

Profit.ro

medicul de garda

Quotedotarea vehiculelor de transport în comun cu câte un validator mixt, la prima ușă

Adica fix unde este cel mai ingust spatiu din intregul autobuz Citaro! Si unde majoritatea calatorilor din autobuz nu au acces, chiar daca si-ar dori si ar stii de acest mod de plata. >:( Proiectul presupune cumva ca cei dispusi sa achite cu cardul bancar au inclinatii catre masochism, altfel nu imi explic psihologia din spatele amplasarii atat de proaste a validatorului, in cadrul unui proiect pilot! Adica or sa traga concluzia fireasca ca nici dracu nu plateste cu cardul (ca nu acces la el) si ca nu are rost sa extinda proiectul la intreaga flota. :bash: :headache:
Trust me, I'm an east-european doctor!

nenea_hartia

^ Mă întreb pe ce rețele de autobuz din Europa se mai urcă pe toate trei ușile și nu doar pe cea de la șofer. E o întrebare serioasă, nu o ironie la adresa RATB. :)

cezar-mario2012

 1. Eu am card Zâmbet BCR si este contacteze putând fi folosit la RATB, îl am de vreo cinci ani. Este simplu de folosit pe actualele aparate.
2.Creu de aplicat nouă metodă, pe 780 si 783 este OK fiind linii express.
3. Intrarea doar prin fata nu se poate aplica in București, din cauza aglomerației si a lipsei de civilizație.La tramvaie nici pe afara nu se aplica regula de intrare doar prin fata, aceasta regula este valabilă doar pentru autobuze.

Si acum o chestie nostimă, eu de obicei pe unde merg folosesc în principal transportul în comun, metrou dacă există. Eram acum ceva ani în urmă la Valencia si am prins Las Dallas, sărbătoarea lor cea mai importantă. Metroul fusese închis pentru un grup de participanți și a trebuit să iau autobuzul. Mă duc în stație, era destul de multă lume, vine autobuzul si toată lumea se înghesuie la prima ușă, eu cu sotia ne ducem la a doua ușă unde nu era nimeni, dar mă opresc, mă uit si ne-am întrebat de ce nu vine nimeni pe celelalte uși. Atunci am realizat că ai voie să urci doar prin fata si ne-am conformat. :D

TibiV

Quote from: nenea_hartia on November 24, 2016, 08:58:30 PM
^ Mă întreb pe ce rețele de autobuz din Europa se mai urcă pe toate trei ușile și nu doar pe cea de la șofer. E o întrebare serioasă, nu o ironie la adresa RATB. :)

Aia cu usa din fata cred ca este prostie si o "reminiscenta" de pe vremea cand se platea "la sofer"...
Inaplicabila in mijlocele RATB din Bucuresti, si in general oriunde ai mai mult de 5-6 calatori care vor sa urce...

Ma intreb cum ar fi introduci regula asta la metrou ?...
Chiar si in varianta "light", in care sa ceri ca toti calatorii sa urce doar pe prima  usa a fiecarui vagon ?
Sau, ca sa patram scara, se ceri ca toti calatorii sa urce doar in primul vagon al trenului ?
(Desi exista aceasta tendinta "condamnabila" la M2 Piata Victoriei, sensul spre Romana... ;) )

La varianta "hard", in care impunem regula ca toti sa urce doar pe prima usa a trenului, nici nu vreau sa ma gandesc... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

#14
^ Te rog, citește cu atenție ce am scris: ,,pe ce rețele de autobuz din Europa [...]". Deci nu tramvai1), metrou, tren, etc.
Spui că e o prostie. Probabil noi suntem - ca întotdeauna - singurii deștepți, în timp ce restul europenilor niște proști.

Quote from: TibiV on November 25, 2016, 11:53:31 PM
Inaplicabila [...] oriunde ai mai mult de 5-6 calatori care vor sa urce...

Ba e perfectă aplicabilă și, culmea, chiar se aplică! În Belgia, în Olanda, în Germania, în Spania, în Elveția, în Luxemburg, în Statele Unite, în Canada, etc. Sau ai impresia că acolo nu urcă mai mult de 5-6 călători? Se intră în autobuz doar pe la șofer pentru că:
- există încă unii călători care cumpără bilet de la el;
- majoritatea, care au deja titluri de călătorie preplătite, trec pe la șofer ca să-i arate abonamentele sau să-și valideze tichetele. Nu ai bilet, nu treci de șofer. Dacă totuși ești nesimțit și treci de el, autobuzul nu pleacă și poliția apare în 5 minute.
Sunt și excepții: persoanele cu handicap sau mamele cu copii în cărucior urcă pe la mijloc. Acolo există și locuri special delimitate în care se pot așeza. Aceste locuri sunt libere, oricât ar fi autobuzul de plin.

1) În Belgia, regula a existat în trecut și la tramvaie, pe vremea când parcul era alcătuit în special din ramele de mici dimensiuni PCC. Odată cu apariția noilor generații de vehicule, cu 3-4 și chiar 5 vagoane (unele tramvaie HermeLijn din Antwerpen), s-a renunțat la urcarea doar pe la vatman.