[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

spooky

Are cineva idee, lucrarile curente de reasfaltare pe centura Bucuresti de cine sunt facute, costuri, a existat sau nu o licitatie? Eu nu am reusit momentan sa gasesc astfel de informatii.

TibiV

Quote
INFORMARE DE PRESĂ
-19.05.2015-

         Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România SA informează utilizatorii rețelei de drumuri naționale că în perioada 18.05.20015 - 30.06.2015, în intervalul orar 22.00 – 05.00, de luni până vineri, si 24 de ore sâmbăta și duminica, pe Centura București Sud, km 40+531 - 49+095, se efectuează lucrări de întreținere periodică, covoare asfaltice.
         Pe perioada lucrărilor traficul se va desfășura dirijat cu piloți de circulație alternativ pe o bandă.
     
         Lucrările se fac pe o suprafață de 60 110 mp. și sunt executate de constructorul Gecor.

CNADNR SA

Ai constructorul, dar nu stiu valoarea lucrarii si nici daca a fost sau nu licitatie...
Este posibil sa fi fost atribuire directa daca valoarea lucrarii este sub limita legala care impune licitatii.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

Quote from: spooky on June 09, 2015, 01:56:15 AM
Are cineva idee, lucrarile curente de reasfaltare pe centura Bucuresti de cine sunt facute, costuri, a existat sau nu o licitatie? Eu nu am reusit momentan sa gasesc astfel de informatii.

Cred ca sunt pe contractele de intretinere si mentenantanta anuale. GECOR posibil sa aiba contractul pe zona respectiva.

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

stangabriel

Postez si aici.

Centura est Bucuresti. Santier oprit. Intre DN2 si DN3 au asternut cateva covoare de asfalt, au astupat si calea ferata abandonata.












TibiV

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
-24.06.2015-

     Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România informează utilizatorii rețelei de drumuri naționale că în data de 18 mai 2015 au fost demarate lucrările de execuție aferente contractului subsecvent de întreținere periodică, respectiv execuție covoare asfaltice, pe DN Centura București, sectorul cuprins între km 25+000 - km 50+900.
     Precizăm că în perioada 18 mai - 24 iunie 2015 au fost executate lucrări de covoare asfaltice pe o suprafață de 110.980 mp, ceea ce reprezintă 85,1% din lucrările executate, aferente contractului, fiind utilizate cca 11.000 tone mixtură asfaltică.
     Având în vedere fluxul traficului rutier desfășurat pe acest drum, lucrările au fost executate pe timpul nopții. Împreună cu reprezentanții constructorului (SC Gecor SRL) estimăm că până la finele acestei luni aceste lucrări să fie finalizate", a declarat Narcis Neaga, Directorul General al CNADNR SA.
  CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Goldmund


raresc

In ultimul raspuns de la CNADNR se preciza ca pentru tronsonul Centura Bucuresti DN2 - A2, o noua procedura de licitatie va avea loc in Trim 2 - 2015. Stie cineva care e cauza intarzierilor?  :(

TibiV

Quote
Informare de Presă
10.07.2015

     Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță decalarea termenului limită de depunere a ofertelor pentru obiectivul de investiţii ,,Proiectare şi execuţie pasaj suprateran pe DJ 602 Centura Bucureşti - Domneşti" până la data de 22.07.2015, data de depunere iniţială fiind 15.07.2015.

Ø  Decalarea termenului este determinată de neemiterea Acordului de Mediu de către instituţiile abilitate, aceasta fiind o condiţie obligatorie pentru buna desfăşurare a procedurii de achiziţie publică şi pentru a se evita o eventuală anulare a procedurii de licitaţie;

Ø  Menţionăm faptul că procedurile pentru emiterea Acordului de Mediu au fost iniţiate de către CNADNR SA începând cu luna august 2014. Ulterior, în data de 09.12.2014 a fost emisă Decizia etapei de încadrare pentru Planul Urbanistic Zonal, parte integrantă a procedurii de mediu;

Ø  În data de 24.04.2015 APM Bucureşti a luat decizia de efectuare a evaluării impactului asupra mediului (fără evaluarea adecvată) pentru obiectivul de investiţii mai sus menţionat. Ulterior, CNADNR SA a depus Raportul privind Impactul asupra Mediului;

Ø  Dezbaterile publice privind impactului asupra mediului s-au finalizat în data de 30.06.2015 iar Comisia de Analiză Tehnică în data de 02.07.2015 a luat decizia emiterii Acordului de Mediu;

Ø  Urmează redactarea finală a Acordului de Mediu, document care va fi publicat în SEAP, iar conform prevederilor legale în materia achiziţiilor publice operatorii economici posibil interesaţi de această licitaţie trebuie să dispună de un număr minim necesar de zile pentru a-şi putea pregăti ofertele ţinând cont de informaţiile publicate.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote
Informare de Presă
17.07.2015

     Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță decalarea termenului limită de depunere a ofertelor pentru obiectivul de investiţii ,,Proiectare şi execuţie pasaj suprateran pe DJ 602 Centura Bucureşti - Domneşti" până la data de 30.07.2015, data de depunere anterioară fiind 22.07.2015.

Ø  Decalarea termenului este determinată din nou de neemiterea Acordului de Mediu de către instituţiile abilitate, aceasta fiind o condiţie obligatorie pentru buna desfăşurare a procedurii de achiziţie publică şi pentru a se evita o eventuală anulare a procedurii de licitaţie;

Ø  Menţionăm faptul că procedurile pentru emiterea Acordului de Mediu au fost iniţiate de către CNADNR SA începând cu luna august 2014. Ulterior, în data de 09.12.2014 a fost emisă Decizia etapei de încadrare pentru Planul Urbanistic Zonal, parte integrantă a procedurii de mediu;

Ø  În data de 24.04.2015 APM Bucureşti a luat decizia de efectuare a evaluării impactului asupra mediului (fără evaluarea adecvată) pentru obiectivul de investiţii mai sus menţionat. Ulterior, CNADNR SA a depus Raportul privind Impactul asupra Mediului;

Ø  Dezbaterile publice privind impactului asupra mediului s-au finalizat în data de 30.06.2015 iar Comisia de Analiză Tehnică în data de 02.07.2015 a luat decizia emiterii Acordului de Mediu;

    În prezent se află în redactare finală la instituțiile abilitate Acordul de Mediu care conform prevederilor legale în materia achiziţiilor publice trebuie adus la cunoștință operatorilor economici posibil interesaţi de această licitaţie.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

celestron

Trafic mare centura are (a se vedea filmarea de mai jos), spre deosebire de majoritatea sectoarelor de autostrada din Romania, asa ca s-ar impune cu prioritate terminarea lărgirii porțiunii de nord intre București - Pitești și București - Constanta.

https://www.youtube.com/watch?v=ZsDeXuXnyms


Goldmund

Apare si aici  http://www.capital.ro/studiul-de-fezabilitate-pentru-centura-de-sud-a-bucurestiului-finalizat-in-septembrie.html

"Studiul de fezabilitate pentru Centura de sud a Bucureştiului, finalizat în septembrie" cu o poza neadecvata, aproape de adevar, aici:
https://www.google.de/maps/@44.343931,26.0816667,3a,75y,120.42h,70.86t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjJriEOxGJtFwhm5_JXhCEg!2e0!7i13312!8i6656

Poate cineva explica aceasta fraza din articol?
" De asemenea, a trebuit să refacem SF-ul și din cauza faptului că vechiul SF nu mai îndeplinea criteriile de calitate, nefiind introduse eurocodurile impuse de Comisia Europeană", explică CNADNR într-un comunicat....."
mersi anticipat

alecu26

cuvinte mari care sa sune bine.

Sistemul de eurocoduri (ca e un sistem) sunt de fapt fostele noastre STAS-uri si normative care treptat, treptat au intrat in vigoare. In general nu au fost probleme in a face aceste actualizari din mers, de multe ori modificarile fiind minore. Si asta cu impuse de Comisia Europeana...e asa...ca si cum am zice ca nu am avut cei face. Asta e soarta. Daca am vrut in UE...acum astea sunt rezultatele. Amanam proiectele.

Ar fi putut spune ca s-a revizuit SF-ul pentru a obtine un proiect in acord cu practicile curente la nivel european, care sa ofere siguranta si viteza sporita in linie cu alte capitale europene, (nu cu capitale din Africa sau mai rau)...si care sa ofere structuri cu o durata de viata mai indelungata si costuri de intretinere cat mai reduse.

In fond asta fac foarte, foarte multe Eurocoduri: impun solutii cat mai durabile, clase de beton mai marim cu rezistenta sporita la degradarile cauzate de expunerea la mediu inconjurator.
Drumurile noastre POATE;

Grogo

#209
Astazi un articol cu poze, despre cum au evoluat pana in prezent, lucrările la tronsonul de vest al Centurii Capitalei.Pozele sunt recente, deoarece am vazut la fata locului, ca au mai avansat, nu mai trecusem pe centura de vreo luna.Si linkul cu articolul+poze: http://www.b365.ro/cum-au-evoluat-lucrarile-la-tronsonul-de-vest-al-centurii-capitalei-galerie-foto_236087.html
Nu zice niciodata: nu se poate, ci incepe intotdeauna cu: sa vedem.