[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

panzer

Vad ca discutia despre DNCB e cam impartita intre acest topic si cel general despre centuri.

Am vrut doar sa mentionez aici ceea ce banuiam de mult: sunt foarte in urma cu exproprierile. In raspunsul de la CNADR la punctul 6, se "spera" ca hotararea de guvern sa fie data in Noiembrie 2014.

De 3 bani speranta pentru un drum care nu este liber nici noaptea! :(

Ionut

Am fost ieri la Brasov si m-am bucurat ca au facut giratoriu la "nodul" Stefanesti. Multe vieti salvate. Aiurea cu giratoriul pe centura, dar mai bine asa decat vieti pierdute. Plus ca e bine semnalizat! E un pas inainte.

Tavi

Am apreciat si eu revenirea la normal. Acea solutie (am inteles de pe alt forum) ca ar fi fost cea initial proiectata dar politic s-a insistat cu "regimul de autostrada" pe DNCB coroborat cu niste cereri aditionale de sume din partea constructorului ... reteta perfecta pentru o gramada de vietii irosite acolo  :(

Eu trec destul de des pe acel pod si nu am vazut niciodata coada pe DNCB la intrarea in sensul giratoriu (functioneaza deja de cca o luna).

panzer

Si eu trec aproape zilnic si n-am vazut coada la acest giratoriu. Nici la cel de la A2. Dar de fiecare data cozi f mari la cel de sub DN1 dinspre Mogosoaia (spre Mogosoaia e banda speciala de inainte si nu se blocheaza nimic). Coada acceptabila si la Mogosoaia pana in 19:00.

danutzu_1069

@panzer
"Nici la cel de la A2" cred ca ai vrut sa zici A3

La cel de sub DN1, daca este coada pe sensul mentionat de tine, e ceva ocazional, se dizolva repede. Cel putin asa am observat eu: era coada substantiala cand treceam spre Mogosoaia, iar la intoarcere peste 30 - 45 min,, coada era de cateva masini pe fiecare banda.
Explicatia este ca se vireaza stanga de pe centura pentru a intra in Bucuresti. sa nu uitam ca DN1 este principala "poarta" de intrare in Bucuresti.
Tot acest flux de masini (dinspre Mogosoaia) este blocat si de cei care fac giratia pentru a intra pe DN1 spre Ploiesti.
Probabil este singura solutie  in configuratia asta. Nu stiu daca si cum ar fi mers cu doua giratorii in loc de unul alungit, sau in loc de asta "bob de fasole" sa fie chiar alungit (adica folosita zona aia de sub pod). Totusi e incomod si trebuie sa ai viteza mica ca sa faci slalomul ala.

ghrt

Giraţia la stânga spre intrarea în Bucureşti pe DN1 dinspre A3 ar putea fi rezolvată pe traseul vechi al DNCB, de la nordul CF, şi apoi o curbă lărgită cu DN1 chiar înainte de pod. Porţiunea respectivă de drum cred că deserveşte o unitate militară sau ceva de genul, dar se descurcă şi cu sens unic, se poate veni prin Otopeni -> DNCB.
Cont (aproape) inactiv.

TibiV

#156
^

Nu am mai mers de mult pe acolo, dar cred ca solutia asta exista in continuare, daca nu s-a schimbat nimic din ce se vede aici:

http://goo.gl/maps/TCGQc
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Goldmund

"Coşmarul rutier al Capitalei: de 25 de ani se merge cu 17 km/oră pe centură, dar CNADNR promite că abia peste trei ani va fi mai bine
Centura Bucureştiului nu a fost niciodată o prioritate pentru guvern, astfel că la 25 de ani de la Revoluţie viteza medie cu care se cir­cu­lă pe această şosea este de doar 17 km/h.   

Luni, 19 ianuarie 2015, ora 13. În dreptul intrării pe centura Capitalei de la Voluntari-Afumaţi 15-20 de maşini aşteaptă nerăb­dătoare să pă­trundă pe ocolitoarea Bucureştiului, pri­ncipala arteră comercială a Capi­talei, pe care peste 140.000 de maşini o tranzitează zilnic cu o viteză medie în orele de vârf de cel mult 17 kilometri pe oră.

Chiar dacă toată lumea se grăbeşte, lipseşte zgomotul exasperant de claxon pe care îl auzi la fiecare pas în intersecţiile din Bucureşti. În schimb tirurile – mamuţi pe roţi – se succed parcă fără întrerupere, iar nervii sunt întinşi la maximum până reuşeşti să te strecori pe ceea ce se vrea a fi centură de capitală europeană. Din păcate doar ,,se vrea", pentru că din cei 72 de kilometri ai centurii, doar 20 sunt extinşi la patru benzi în prezent şi pot asigura o viteză medie de până la 90-100 de kilometri/h, în timp ce pe ceilalţi 52 de kilometri şoferii duc o luptă continuă cu gropile, trecerile la nivel cu căi ferate dezafectate, dar şi intersecţiile în care centura de obicei nu are prioritate.

ZF a făcut luni un exerciţiu prin care a parcurs întreaga centură a Ca­pitalei, cu o lungime de 72 de kilometri, pentru a vedea care sunt punctele nevralgice ale acestei şosele, pe care circulă zilnic 144.000 de maşini şi care a devenit o adevărată aventură pentru şoferi, în special pentru cei care sunt nevoiţi să tranziteze de cel puţin 2-3 ori pe săptămână acest traseu.
..."
http://www.zf.ro/zf-24/cosmarul-rutier-al-capitalei-de-25-de-ani-se-merge-cu-17-km-ora-pe-centura-dar-cnadnr-promite-ca-abia-peste-trei-ani-va-fi-mai-bine-13776885
Parerea mea:
DNCB trebuie stringent modernizata, in intregime, dupa care ar trebui un nou "master-plan" pentru DNCB, noi intersectii, modernizarea celor existente si aduse la rang de "fluid si rapide", mari parcari, locuri de odihna , hoteluri/moteluri, restaurante, nmagazine, toate la cerintele UE de azi si maine, oameni responsabili care vor raspunde de indeplinirea sau nu a acestor deziderate normale, dintr-o lume normala
Sunt pentru lucru bine facut!

Telvanni

Am citit ieri scrisoarea trimisa catre domnul ministru Rus, foarte bine facuta, felicitari!
Propun o scrisoare asemanatoare si pentru DNCB, o petitie, orice care sa puna presiune pe autoritati.

Eu folosesc centura cand intru pe A3 din Pipera, mereu sunt stresat cand trebuie sa trec prin intersectia aia de rahat de langa pasajul peste Centura (pasajul care face legatura spre Tunari). Mai prost de atat chiar ca nu puteau s-o faca.

E adevarat? Acum la Stefanesti avem giratoriu? Fain!

dr4qul4

giratoriu pe CB nu e fain deloc. E ieftin si inutil. Si eu trec pe acolo des si e mai bine decat inainte, dar tot ma gandesc ca va veni unul cu viteza si fara frane bune, dar care se crede pe autostrada. Cand CB va avea 2 benzi pe sens pana la A2, acest giratoriu nu va mai face fata.
Se puteau gasi solutii mult mai bune si nu neaparat scumpe.
Mi se pare absurd ca pentru a schimba directia de mers catre dreapta sa treci prin 2 sensuri giratorii.

Eu unul m-am saturat de sensuri giratorii se drumuri cu mai mult de o banda pe sens.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

Am trecut azi pe centura,de la iesirea spre Alexandria pana la Otopeni, pe sectorul A1 DN7 nu se lucra,doar o echipa de la Verta tel masura si un buldo lucra langa ei. Asfaltul e deteriorat vizibil.

Goldmund

Quote from: dr4qul4 on January 22, 2015, 12:06:15 PM
giratoriu pe CB nu e fain deloc. E ieftin si inutil................

Aproape ca ti-as fi dat dreptate:
un sens giratoriu in plus pe "un DNCB la rang de autostrada", poate un "drum expres", ar fi fost "ieftin si inutil" dar de fapt avem un drum provincial, largit la doua benzi/sens, ieftin, foarte ieftin construit(indiferent cat a costat! Pe astia cine ii controleaza??)fara banda de urgenta, fara alte dotari mai de sfarsitul sec. XX(sec. XXI inca nu;politicienii nostri inca nu au intrat in sec.XXI, decat pentru ei si familiile lor), unde chiar era nevoie de un sens giratoriu in acele intersectii ultrapericuloase(pentru  ca si-au batut joc de DNCB, tocmai ieftin si f. ieftin facuta, concept-dezastru!- pe "centura", cat au costat expropierile? probabil ca la Paris, cine ii controleaza?) unde puteau muri oameni inainte

Goldmund

Din nou tema de ziar - nu-i lasati sa doarma!
"Autostrada Câmpia Turzii - –Târgu Mureş sau cum Guvernul ignoră în continuare realitatea blocajelor de pe Centura Capitalei"
http://www.zf.ro/opinii/autostrada-campia-turzii-targu-mures-sau-cum-guvernul-ignora-in-continuare-realitatea-blocajelor-de-pe-centura-capitalei-13794688

dr4qul4

@Goldmund, am mai spus si acum cateva pagini: Putina gandire nu strica!

adaugata inca o banda pe partea cu stefanesti pe o portiune de 600m (mai lunga spre Pipera) si mutat axul drumului.
2 bretele de 60 m fiecare cu 2 treceri la nivel peste calea ferata (2 bariere pe cate 1 banda, in ambele parti ale podului).

si rezulta:
500m banda de decelerare si stationare pentru cei care vor sa intre in Bucuresti sau ar sta la bariera (desi trenuri nu trec)
100 m banda de accelerare pentru cei care ar dori sa intre pe centura si sa mearga spre voluntari
2X60 m bretele pe 1 singura banda + 2 bariere


vrei mai ieftin de atat? facem doar prima partea, cea pentru intrarea in Bucuresti. Nu cred ca sunt foarte multi cei care ies din Andronache si vor sa faca dreapta spre Voluntari pe CB (cei care vin din B oricum o vor lua prin Voluntari).

Chiar ieri am trecut prin giratoriu, de 2 ori, si pot sa-ti spun ca nu m-am simtit deloc in siguranta pentru ca cei care vin din fata sunt mascati de piciorul podului. Bine macar ca este iluminat ca altfel se infigea cineva in el.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4



se pare ca macar pentru centura sud vom avea DX la standard.
Asa s-ar explica acest giratoriu suspendat.

Poate vedem unul si pe centura nord, eventual la cernica
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024