News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

verdiuc

#120
Quote from: Ionut on November 03, 2013, 11:13:35 AM
Simplu. Pune mai intai pe youtube si apoi baga aici link, editez eu linkul sa apara direct in forum.

Uite-l. Filmarea e de ieri, 2 noiembrie, cu un telefon ..

http://www.youtube.com/v/14nMZ6B-7oU

Ionut

^ Merci frumos! In ce zona este mai exact? Sa stie toata lumea. :)

verdiuc

Pai am zis ....am pornit dinspre A2 pe CB ....in sensul spre A3 si A1.
Dupa ce am trecut de Cernica, ca pana acolo nu s-a facut nimic, am inceput sa filmez, pana la zona unde centura este deja reabilitata.

verdiuc

#123
Quote from: verdiuc on November 03, 2013, 02:22:32 PM
Pai am zis ....am pornit dinspre A2 pe CB ....in sensul spre A3 si A1.
Dupa ce am trecut de Cernica, ca pana acolo nu s-a facut nimic, am inceput sa filmez, pana la zona unde centura este deja reabilitata.

Acelasi traseu, in seara asta:

http://www.youtube.com/v/wLIrwAP_YI8

Goldmund

E incredibil! Prractic pe tot traseul filmat se conduce 'bara in bara', Fiecare parlamentar si politician roman ar trebui in fiecare dupa-amiaza sa conduca acelasi tronson din DNCB precum cel de mai sus. Eu cred ca politicienii nostri nici nu stiu ca exista DNCB...

dr4qul4

@Goldmund, scuza-ma ca iti zic dar, cand ai fost ultima data in Bucuresti?

eu stau in Vitan/Mihai Bravu si trebuia sa ajung la aeroport. Am zis sa nu o iau prin tot orasul, am iesit pe splai si de acolo pe centura pana la Otopeni. Am facut 1 ora si 20 min. de fapt ceva de genul: 10 minute pana la centura - 50 min pana la DN2 (12,5 km) si 20 de acolo pana la aeroport.

Alta data veneam de la Ploiesti pe A3 si am vrut sa o iau in sens invers dar la DN3 am renuntat. Portiunea aceea de cativa km intre DN2 si DN3 m-a facut sa ma razgandesc. :lol:

iar de la Domnesti la Jilava se circula pe "santuri de cale rutiera" . Sunt un fel de santuri pe care nu ai cum sa le ocolesti si unde ar putea merge si trenul. cand ploua aceste gropi continue devin canale navigabile.

Bine, acum doar pe anumite portiuni, adica pe alea bune, pe alte portiuni a disparut asfaltul de tot.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexef

Hei, se mai aude ceva despre aceste lucrari?

bogdymol

Da, au fost postate niste poze pe threadul general cu Centuri ocolitoare. Se lucreaza.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Puffyk

#128
Baieti, faceti o treaba buna.....
Si, daca tot nu prea ma pricep in a lua parte la discutiile voastre, fac si eu ce pot. Adica....filmez! Din pacate, timpul nu mi-a permis sa postez aceste imagini mai demult dar, avand in vedere ca lucrarile au ramas la fel, puteau fi si  din decembrie, ca n-ar fi fost nici o diferenta....
Asa ca....primul episod din pseudoiarna lui 2014 pe Centura de Vest, Chitila-Dragomiresti Deal.... :)

http://www.youtube.com/v/ft8-r-qKNH4

panzer

Am trecut sambata pe acolo: nu mai exista nici o organizare de santier, nu mai lucreaza nimeni nimic nicaieri. Doar la gardul bazei Tehnologica se lucreaza sa il mute, dar cred ca lucreaza ei ca au fost expropriati.

Deci minunea a tinut numai 2-3 luni. Au lucrat doar in intervalul Octombrie - Decembrie cu foarte mult avant. Dupa care nimic, desi de vreo 3 saptamani vremea e impecabila pentru munca in Bucuresti.

Goldmund

In sfarsit, cineva (in afara de noi, aici)arata interes major pentru  DNCB, invita responsabilii la un dialog:

"Capitala se sufocă de ani de zile în lipsa unei centuri complete pe două benzi sau cu regim de autostradă, dar să nu credeţi că funcţionarii din CNADNR sunt la fel de nervoşi ca şi voi.

În cadrul unui eveniment pe care l-a organizat miercuri Ziarul Financiar, pentru prima dată trei înalţi funcţionari din cadrul CNADNR, directorul şi încă doi responsabili cu vechime de peste opt ani în cadrul instituţiei au răspuns timp de două ore întrebărilor cu privire la stadiul autostrăzilor din România...."
http://www.zf.ro/zf-24/capitala-se-sufoca-de-ani-de-zile-in-lipsa-unei-centuri-complete-pe-doua-benzi-sau-cu-regim-de-autostrada-dar-sa-nu-credeti-ca-functionarii-din-cnadnr-sunt-la-fel-de-nervosi-ca-si-voi-12660259

Atata timp cat nu exista un iteres major pentru infrastructura si nu va fi o presiune crescanda asupra autoritatilor, atata timp vom avea responsabili cu un comportament ca cel descris in articol.

PS
Filmul lui Puffyk din iarna trecuta este o marturie clara pentru ce (nu) se intampla pe DNCB, de zeci de ani.

panzer

N-am vrut sa ii stric topicul colegului shoppy despre A1-DN7. Face o treaba f buna. Eu la Dragomiresti o fac stanga spre Chiajna. Nu prea sunt la curent cu ce se intampla intre Dragomiresti si A1.

Despre conferinta Ziarul Financiar de ieri mai multe aici.

Nu mai gasesc unde spuneau ca bucata dintre A1 si DN7 va fi gata anul asta, ca acolo se concentreaza acum. Trecand eu aproape zilnic pe aceasta bucata, vad ca aceasta "concetrare" a lor e mai mult pe la conferinte. Pe teren ca melcii!

Tin sa va reamintesc ca si anul trecut promisiunea a fost aceeasi: bucata aceasta de centura o terminam anul acesta (2013). In realitate abia prin octombrie au dat drumul la lucrari.

Oricum dupa ce termina noul sens tb sa il si repare pe cel vechi, nu cred ca o vedem deschisa anul acesta.

ghrt

Pe porţiunea de est dintre podul peste CF şi pădure a apărut ceva care arată ca astfaltul. Probabil este stratul de sub asfalt deoarece este o diferenta de nivel destul de mare pana la asfaltul existent pe CB.
In rest, pana in pod terasamentul este destul de ridicat, poate chiar finalizat. E un munte de pamant. Sambata nu am vazut mişcare sau utilaje.

La pădure şi după accea până în Voluntari nu am văzut nici o mişcare.


Cont (aproape) inactiv.

panzer

#133
Pozele sunt facute incepand de la Chitila DN 7 spre A1. La fiecare oprire am facut 2 poze: prima in spate spre chitila, a doua in fata spre A1.

Asfalt la nivel cu centura veche la Chitila. Podul vechi de la Chitila e plin de gropi iar linia CFR catre Remat este inca intacta.




Asfalt si in zona Autoklass. Mai putin in dreptul intrarii.




Asfalt pe toata portiunea Autoklass - Petrom. Se observa si stratul de uzura. (cred, cel gros)


Baietii la lucru. Se asfalta duminica!


In dreptul bazei Tehnologica: se observa in spate o portiune de cam 100m neatacata, probabil o expropriere care nu s-a facut inca.




Un nou stop in dreptul depozitului Meva. Asfalt dar doar primul strat.




Un pod aici. Nu m-am putut apropia intr-ucat au iesit 6-7 caini si un paznic unul mai nervos ca altul. Data viitoare imi iau DSLRul si ii fotografiez in detaliu.


Rampa podului de la Dragomiresti dinspre Rompetrol. Armatura a fost ingropata deja, alta nu au mai adus. Se vede si o teava groasa de gaze in dreapta imaginii.


Dupa Dragomiresti: alterneaza portiunile pe care s-au apucat cu cele pe care nu s-au apucat. O sa incerca sa numar locurile unde nu s-au apucat.
Unde au inceput, doar santul cam de 1m adancime este gata. Nici urma de balastari. Nici nu cred ca are sens sa o faca pe bucati ci asteapta exproprierile. Cam pe unde este o multinationala sau benzinarie lucrurile sunt gata: pe unde este o casa, sau o cladire parasita, nici urma de activitate.

adiarc

am trecut din nou , pe ceea ce este , o rusine nationala DNCB...groaznic....zici ca esti in sec19
cei ce tergiverseaza ar trebuii condamnati la munca silnica ...pe centura





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura