[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Aici vom pune updateuri, stiri, noutati, tot ce tine de lucrarile de reabilitare si extindere a Centurii Bucuresti (CB).




noduri Oltenita si Berceni - licitatie si planse

Ionut

#1
Filmulet cu Pasajul Stefanesti peste CB facut ieri:

https://www.youtube.com/watch?v=Y3OWI1Urzd4

frunzamihai

#2
Adaug aici si videoclipul meu. Vizionare placuta.

http://www.youtube.com/watch?v=I8cbtvrPAsg


Ionut edit:
Multumim frumos!
Uite aici cum trebuie sa pui ca sa apara in forum:
http://www.youtube.com/v/I8cbtvrPAsg

:cheers:

Ionut

QuoteCentura de sud a Capitalei ne costă cât o autostradă

Contracte atribuite cu scandal şi măriri de preţuri prin acte adiţionale - asta e situaţia pe şoseaua ocolitoare din sudul Bucureştiului, unde încă nu a început lărgirea la patru benzi. Lărgirea la patru benzi a centurii de sud a Capitalei ne costă mai mult decât construcţia de la zero a celor 27 de kilometri de autostradă care va lega Lugoj de Deva.

Peste 683,1 milioane de lei, respectiv 207 milioane de euro (la cursul de ieri afişat de BNR de 4,288 lei pentru un euro), va cheltui Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) pentru a moderniza 52 de kilometri din actuala centură a Bucureştiului.

[aici e vorba de centura de nord]
Ultimele două tronsoane au fost atribuite la începutul acestei luni. Lucrările de lărgire a celor 8,6 kilometri dintre Autostrada Bucureşti-Piteşti (A1) şi DN7 vor fi realizate de o asociere din care face parte firma lui Florea Diaconu, Delta ACM 93, pentru 22,8 milioane de euro, în timp ce firma lui Nelu Iordache, Romstrade, va lărgi 11,4 kilometri între DN2 şi Autostrada Soarelui (A2) cu 54,6 milioane de euro.

Până la semnarea contractului şi demararea lucrărilor este cale lungă. Mai întâi, Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) trebuie să se pronunţe asupra respectării legislaţiei privind achiziţiile publice, din moment ce două firme, Tehnologica Radion a lui Theodor Berna şi firma grecească Aktor, au sesizat nereguli în evaluarea ofertelor şi desemnarea câştigătorului pe lotul doi.
Potrivit unor surse din CNADNR, compania lui Berna, care cerea pentru aceleaşi lucrări cu circa 10 milioane de euro mai puţin decât Iordache, a fost descalificată deoarece nu a prezentat un tabel în formatul solicitat de autoritatea contractantă. CNSC nu s-a pronunţat deocamdată în acest caz.

sursa: EVZ

Ionut

QuoteCompania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a semnat contractul "Întocmirea fazelor de proiectare PT + DE, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucureşti între A1-DN 7 şi DN 2-A2, Lot 1: Sector A1 km 55+465 – DN 7 km 64+160".

Valoarea contractului pentru modernizarea celor 8,695 kilometri este de 106.611.115,99 lei fără TVA (aproximativ 24,79 milioane euro fără TVA), acesta fiind atribuit, prin licitaţie deschisă, Asocierii S.C. DELTA ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII SI MONTAJ 93 S.R.L. – AZVIRT LLC – S.C. MAXIDESIGN S.R.L..

Lucrările de proiectare vor dura 3 luni, cele de modernizare 1 an şi 3 luni, la care se adaugă 4 ani perioada de garanţie. Proiectul este finanţat de de la Bugetul de stat.

sursa: MT

Ionut

Of asta nu e bine...

QuoteLipsa banilor ne ţine în coloană pe centura Bucureştiului

La mai bine de doi ani de la licitarea contractelor pentru modernizarea şi lărgirea la patru benzi a centurii de sud a Bucureştiului, Com­pania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a decis că nu are bani suficienţi pentru a mai construi câte o bandă pe sens şi a decis ca lărgirea să se facă doar în zona intersecţiilor. Astfel, imediat după ce trec de DN2, şoferii care se aventurează pe centură vor mai sta o vreme în coloană.

"Pe centura de sud lucrările sunt etapizate: în prima etapă – care va începe în primăvara lui 2012 se va merge pe modernizarea centurii existente, cu lărgire la 4 benzi în zona intersecţiilor, urmând ca în etapa a doua să lărgim la patru benzi întregul sector", a declarat directorul general al CNADNR, Daniela Drăghia, fără a preciza când va începe cea de-a doua etapă.

sursa: EVZ

robert

Salut

La partea de sud a centurii pot sa spun ca am vaut mare parte din proiecte si erau initial avizate cu pasaje supraterane, unele cu giratii "in aer", la toate intersectiile importante cu iesirile din oras.
Foarte "misto".

Proiectul intitial cred ca are 2 ani cel putin, ulterior auzind la o discutie, in vremea domnului Berceanu, ca nu vor fi alocati bani pentru aceste lucrari.

Se pare ca asa a ramas si acum pentru ca SUDUL nu interseaza pe nimeni. Din aceasta cauza si toate dezvoltarile pe sud sunt "sublime, dar lipsesc cu desavarsire".

Cat de utila ar fi o centura la 4 benzi cu legatura rapida la Aeroport si cu terenurile ieftine din sud, cu forta de munca la fel de ieftina?

Bineinteles ca nu astept un raspuns la aceasta intrebare, dar eu asa privesc problema.

Ionut

Quote from: robert on January 11, 2012, 12:48:58 PM
Cat de utila ar fi o centura la 4 benzi cu legatura rapida la Aeroport si cu terenurile ieftine din sud, cu forta de munca la fel de ieftina?
Bineinteles ca nu astept un raspuns la aceasta intrebare, dar eu asa privesc problema.

Da, intrebare de baraj. Mi se pare incredibil cum sudul este lasat de izbeliste. Pacat... :ohno:

Ionut

OK, tocmai m-am intors de pe centura, am dat o tura sa vad cu ochii mei minunea de pe sud. Nu m-am aventurat decat pe segmentul Jilava (DN5) - Magurele (DC18). Anuntul CNADNR era pentru zona Jilava (DN5) de unde am inceput eu si pana la A1, la Ciorogarla. Asadar in capatul dinspre est, zona Jilava, doar gropi si un panou.

Scuze pentru calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul... camera foto e in plimbare.

Parapeti busiti, un segment totusi fara gropi (rar):


Panoul, pe dreapta, sensul Jilava-Magurele (est-vest):


Acelasi panou, adica acelasi continut, de data asta la intrarea pe CB dinspre Magurele:

Ionut

Centura de Nord, la Stefanesti.

Vedere de pe pod spre A3, spre vest.


Se vede podul peste CB de la Stefanesti, este intrarea pe centura dinspre Stefanesti/Bucuresti.

Ionut

Bonus. Iata cum se face un nod la romani, un nod pe una dintre cele mai circulate sosele.

Este vorba despre "nodul" Stefanesti de pe Centura Bucuresti despre care am mai amintit. In poza de mai jos se poate observa felul in care se face accesul spre Stefanesti SI Bucuresti al celor care circula pe Centura Bucuresti pe relatia vest-est, adica Otopeni-Voluntari.

Pentru a iesi de pe centura si a intra in Bucuresti la Stefanesti (sau pentru a merge la Stefanesti), trebuie sa faci stanga si sa dai prioritate traficului de pe sensul opus (trafic care, desi are limitare la 70 km/h in zona, are viteze mari si foarte mari). Hai ca asta n-ar fi o problema, insa banda de incadrare stanga are o astfel de vizibilitate:



Acum spuneti si voi, v-ar placea sa faceti stanga aici NOAPTEA?! Hai ca ziua mai vezi ceva, dar noaptea? Sau pe ceata?! :insomnia:

valexandru

    Din pacate am fost in situatia respectiva de astepta juma' de ora ca sa treaca majoritatea masinilor de pe sens opus  :depressed: . Iar pe ceata+vitezomani= :rip:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

valexandru

    Asa cum apare intr-un articol pus de @petrarca pe topicul DN-Drumuri Nationale, aici sunt autorizatiile de constructie pt reabilitarea DNCB sud:
Quote
I.NUMAR INREG. CERERE REGISTRATURA MTI: 12.024 din 16.03.2012
  NUMAR AUTORIZATIE: 042 din 03.04.2012
  CONTINUT PE SCURT AUTORIZATIE:
  « Lărgire la 4 benzi de circulaţie Centura Bucureşti Sud între A2 (km 23+600) şi A1(km 55+520), Sector 1 km 23+600 – km33+000
     Etapa 1.1. Ranforsare carosabil existent km 23+600 – km 25+880, km 26+240 –km 29+300, km 30+840 – km33+183,90 proiectat echivalent cu 33+000 existent, pe platforma existentă »
  NUMAR INREG.SI DATA EMITERII: 15.311 din 06.04.2012
  DURATA VALABILITATE AUTORIZATIE: până la finalizarea executării lucrărilor pentru care a fost eliberată
  DURATA EXECUŢIE AUTORIZATĂ: 12 luni
II.NUMAR INREG. CERERE REGISTRATURA MTI: 43 15.139 din 05.04.2012
   NUMAR AUTORIZATIE:  043 din 06.04.2012
   CONTINUT PE SCURT AUTORIZATIE:
   « Lărgire la 4 benzi de circulaţie Centura Bucureşti Sud între A2 (km 23+600) şi A1(km 55+520), Sector 2 km 33+000 – km43+000,
   Etapa 1.1. Ranforsare carosabil pe existent, lucrări pe platforma existentă:
   km 33+000 – km 33+040, km 34+275 –km 36+885, km37+575 – km 37+655, km40+890 - km 42+594,833 »
   NUMAR INREG.SI DATA EMITERII: 15.666 din 09.04.2012
   DURATA VALABILITATE AUTORIZATIE: până la finalizarea executării lucrărilor pentru care a eliberată
   DURATA EXECUŢIE AUTORIZATĂ: 12 luni
sursa: http://www.mt.ro/autorizatii/autorizatii_de_constructie_2012.pdf
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

Mda, din ce citesc eu din autorizatiile alea sunt zone unde se va largi la 4 benzi si zone unde doar se reabiliteaza carosabilul existent. Am inteles bine? Daca da, s-ar confirma ca nu se va face 2x2 pe toata lungimea...

valexandru

Dar din cate observ o sa fie si portiuni de 20 km de drum 2x2... :hm:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"